Hummer H4: velký-malý bude, ale později

Je to téměř dva roky, co jsme přinesli první informace o čtvrtém modelu americké automobilky Hummer. Po ukončení výroby vojenského modelu H1 a malých prodejích velkého modelu H2 je třeba vyplnit výpadek prodejů. Samotný model H3, který je vůči svým sourozencům opravdový prcek, na to nestačí a navíc pro mnoho zákazníků je zase až příliš velký. Za loňský rok Hummer prodal 56 000 kusů modelu H3 a 14 000 kusů modelu H2. Plánovaný model H4 by se pak měl vyrábět v počtu 40 000 kusů ročně.

Opravdu klasické SUV, které ponese označení H4, přijde definitivně v roce 2010, tedy o dva roky později, než koncern General Motors avizoval loni na podzim. Tehdy uváděl, že produkční verzi představí nejpozději v roce 2008, ovšem nyní vše změnil a velký-malý Hummer bude na trhu o dva roky později.

Nejmenší z rodiny Hummerů se na trhu postaví proti velkým SUV jako je např. BMW X5, nebo Audi Q7. Půjde navíc o vůz, který se bude cítit dobře hlavně na silnicích a vše tomu bude podřízeno. Z původního ideálu Hummeru tak zbude pouze typická přední maska a jméno výrobce. Vše ostatní opustí tradice.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků