Hummer H3: nejmenší z rodiny (oficiálně)

Nejnovější Hummer H3 je oproti modelu H2 o dost menší, přesto působí stále mohutně; je postaven na dřívější studii H3T. Oproti H2 byla délka zkrácena o 430 mm, výška snížena o 150 mm; H3 je rovněž o 165 mm užší. Celkové rozměry skončily na hodnotách 4,40 x 1,90 x 1,83 m (H2 má rozměry 4,82 x 2,06 x 1,98 m). Světlá výška vozu je 23 cm, nájezdový úhel 40 stupňů (vzadu 37), brodivost až 61 cm při rychlosti 8 km/h a 40 cm při rychlosti do 32 km/h.

Novinku pohání 3,5litrový pětiválec s výkonem 162 kW (220 k) při 5 600 ot., nejvyššího točivého momentu 305 Nm dosahuje při 2 800 ot. (Hummer H2 pohání šestilitrový osmiválec). Pohon motoru je přenášen na všechna kola (16 palců s vysokým profilem) přes pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, spotřeba činí 11,8 l na sto km.

Poznámka: Studie H3T byla vybavena navíc přeplňováním, takže se výkon zvedl na 257 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hummer H3 je menší než H1 a H2

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Srovnání všech modelů: H1, H2 a H3

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Interiér patří k nejluxusnějším a nejcivilnějším ze všech hummerů
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků