Hummer H3 dostane naftový motor

Hummer H3, nejmenší z rodiny, byl na americký trh uveden s 3,5litrovým pětiválcem s výkonem 162 kW (220 k) při 5 600 ot., nejvyššího točivého momentu 305 Nm dosahuje při 2 800 ot. (Hummer H2 pohání šestilitrový osmiválec). Pohon motoru je přenášen na všechna 16 palců kola s vysokým profilem přes pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, spotřeba činí 11,8 l na sto km. Aby vůz uspěl i v Evropě, bude nutné mu pod kapotu přidat také naftový motor. Na tomto trhu se totiž 80 až 90 procent velkých SUV a offroadů prodá právě dieselem. Výrobce si toho je vědom, proto pracuje na nafťáku s objemem přes tři litry a zatím blíže neurčeným výkonem; lze očekávat cca 150 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků