Hummer H3 dostane naftový motor

Hummer H3, nejmenší z rodiny, byl na americký trh uveden s 3,5litrovým pětiválcem s výkonem 162 kW (220 k) při 5 600 ot., nejvyššího točivého momentu 305 Nm dosahuje při 2 800 ot. (Hummer H2 pohání šestilitrový osmiválec). Pohon motoru je přenášen na všechna 16 palců kola s vysokým profilem přes pětistupňový manuál nebo čtyřstupňový automat, spotřeba činí 11,8 l na sto km. Aby vůz uspěl i v Evropě, bude nutné mu pod kapotu přidat také naftový motor. Na tomto trhu se totiž 80 až 90 procent velkých SUV a offroadů prodá právě dieselem. Výrobce si toho je vědom, proto pracuje na nafťáku s objemem přes tři litry a zatím blíže neurčeným výkonem; lze očekávat cca 150 kW.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků