že je to dost dobrý auto ... uvažuju o něm. Možná je ale zajímavé srovnání s www. fjcriuser.cz. Co si o tom myslíte? Jinak mě docela překvapil názor o kvalitě offroad vlastností LC 120 v porovnání Discovery 3. Rád bych se dozvěděl více informací a případné srovnání lidí, kteří je mají.g.
Oprava překlepu, samo že mělo být: www.fjcruiser.g.
proc zrovna hummer, svou konstrukci a jizdnimi vlastnostmi v terenu neni jedinecny a sam, ma totiz sveho brachu El hummer Espanol (Uro Vamtac) http://www.urovesa.es/
to je mrdat o cem tady pisete????? vzdyt hamer neni auto,ale dodavka,a kdo si ji chce koupit at si ji koupi,ja si za ty prachy koupim mnohem lepsi auto..ok...a bude to biemdabliju takze fuck off
To mi teda řekni jaký?
4 mirek: -Hele,to,že se zasekne klika neznamená nic.díly vyrábí různí dodavatelé,a jeden zmetek-klika neznamená,že to bude šrot celé.-otáčky:za prvé nemáš přesné informace,za druhé bude určitě více verzí převodovek-jiný stálý převod,jiný diferák,a hlavně:více motorů-časem i nafta!Suma sumárum,nebuď zhořklý,nic o tom nevíš,tak si nedělej názor z jednoho článku,který je napsaný s pocitama z jednoho kusu..
Hlavně to "zasekávání kliky" bylo zřejmě normální automatické otvírání jistící páčky /šaltpáka na N: u řidiče -nebo podle naprogramování i u ustatních dveří- sama vyskočí/ A tady se z toho udělá zásadní problém :-D:-D
Predem se priznam: Hummer byl muj sen.Ale v recenzi ctu: Zasekavaci se klika dveri, vrzajici palubka ... to znamena pekne odbyte dilenske zpracovani. A to je novy vuz! Co to bude delat po 100 kkm v terenu, byt lehkem? Upadne tomu motor a zadni naprava? A po 500 kkm? Nejspis uz davno nekde na vrakovisti ... Hummer je legenda a sen, a snu NESMI vrzat plasty v kabine a zasekavat se kliky! A musi se mnou dvakrat objet svet, ne vecne stat nekde v servisu.A ten motor, aby utahnul auto po silnici v 90 km/h, musi tocit skoro 2000 ot/min, zadne tiche bublani mirne nad volnobehem, kolik to musi tocit aby se auto vysplhalo na prudsi sraz? 5000? Sbohem, tohle auto si uz nikdy nekoupim.
Jses vul jinak se to neda rict, hodnotit auto jak ho nekdo popise po 1000km je hloupe.Auto mam a uz sem snim najel 20.000 mil a zadne vrzani nebo zasekavani klik jsem nezpozoroval,rovnou rekni ze na to auto nemas a je to.Jo a jezdim prevazne off road!!!!!!!! Je to super auto a jen tak nic se mu nevyrovna!!!:-)
Tohle je normální /jen trochu hardcore a u nás i exotický/ offroad .. Pro pózéry je H2ka /a H1/ = pro praktický provoz nepoužitelný.Jo, a zrcátka nejsou "obligátně chromovaná" -ale jen v Chrome Appearance Pckg, s klikama , pak taky -bude se dělat diesel a evrop.verze /nová továrna v Jižní Africe, od Q IV/2006 / atd, atd,atd ....
A proč jste tedy vážení testeři nevzali ten nekompromisní off-road do nekompromisního terénu a taháte se s ním po polních cestách jaký jezdím s osobákem ?? :)to o jeho kvalitách v terénu moc nevypoví - tedy ostatně auto na podvozku rádoby terení dodávky asi zas tak drsnej offroad nebude, že :)
jsi hrozně chytrej :) ale že H2 je taky "na podvozku rádoby terení () dodávky " - to asi nevíš, viď ?
to samozřejmě vim - h2 taky neni o nic moc lepší. :)
Ses bouch do hlavy ne?!Jel si stim vůbec někdy?!Hm...řek bych že seš jenom pěknej vejtaha ňáka kraksna vod Škodovky že by to projela jo?Tak si kup jízdu H2 abys to věděl nebo aspoň nebuzeruj.3-[:-O:-|
Ses bouch do hlavy ne?!Jel si stim vůbec někdy?!Hm...řek bych že seš jenom pěknej vejtaha ňáka kraksna vod Škodovky že by to projela jo?Tak si kup jízdu H2 abys to věděl ne´bo aspoň nebuzeruj.3-[:-O:-|
No já nevím, ale mně se zdá, že všechno, co projede Hummer H3, projede Škoda Octavia 4x4 také ... nebo snad ne? Hop, hop, kdo neskáče není Čech ...
Dyz uz takovouhle obludu tak zasadne Humvee - vojenskou verzi, pickup... tu civilni H1 at si strcej do tenisek ... Kdysi davno sem nekde cetl rozdil mezi voj a civilni verzi ... docela se lisili ... ale uz fakt nevim.
Protože to je amerika a protože to je HUMVEE. K čertu s ekonomičností provozu, k čertu s interiérem (který ostatně vypadá tak jak má protože to je HUMVEE )a ne nějaký "trapný Bíemdabljů či MEDVĚĎEV". Ačkoliv pravé HUMVEE za cca. 650 tisíc je ještě lepší kauf sice na něj musí být truck řidičák ale jinak.... Je spousta teréňáků a SUV ale only Humvee is a big car it´s a ready for the war ! Oproti starému velkému superžravému ale tak úžasnému HUMVEE alias H-1 nemá prostě charizmatem žádné jiné teréni auto šanci. Tohle je prostě Americká klasika. Doufám že si jednou až nebudu mít roupama co dělat najdu čas, udělám si konečně řidíčák na tyhle krávy a půjdu do něj ! Nejlépe v černé :D
...a co s tim budes delat, jestli se muzu voptat?
No až tu bude ta válka, bude jako jeden z mála za vodou, protože jeho auto bude "ready for war"
To bude mít blbý, protože až bude válka tak zavřou všechny benzínky a s tim superžravm motorem daleko nedojede, Pokud nebude mít ještě jeden Truck s cisternou za sebou
Jenže to je úplně jedno, protože zatímco on bude mít auto pro válku, vy s Fábiema nikoliv
Ovsem v pripade konfiktu mu muze armada to auto zkonfiskovat - mel by povinnost ho odevzdat, aby umoznil obranu vlasti. Pravdepodobne i tou cisternou, protoze benzinu by byl taky nedostatek.
Opravdu inteligentní debata. Vaše starosti jsou dost odtžené od reality
...stejne jako tento vuz.
no jo na multifunční nákladovou plošinu si nahodí co bude zrovna ted den potřebovat, třeba odpalovač raket.
A k čemu mu to bude? Na 99,9% na vojně nebyl, zbraně zná jen z her a filmů, takže se svým HUMVEE bude jen jezdit a troubit než mu někdo 9mm argumentama vysvětlí, že sice velký auto má, ale když má člověk dost malejch a rychlejch kamarádů, dostane ho z kabiny první sérií...
Tak to asi těžko kámo.Viděl si někdy H1 poďobanou těma tvejma 9mm kamarádama?Kámo tohle auto na tak malou ráži sere.V klidu jede dál.
auto jede mozna dal, ale bez ridice
no jen tak na uvod, Hummery nevznikly v 70tych letech ale v roce 1979 bylo vypsano vyberove rizeni a v roce 1985 zacaly jezdit pro US armadu. A co se tyka H2/H3 tak to je pozersky auto, vonavka. Jedinej pravej Hummer je H1. Kdo to nekdy videl na vlastni oci... Narozdil od techto chromovanych zmensenych krabic, tamto je KRABICE co projede barakem, smetete cihly a jedete dal...
Ano, je to auto, které mě zaujme, protože si opravdu nedokážu představit, co na něm může majitel vidět. Proti americkým i relativně ne praktickým autům rozhodně nic nemám, ale zrovna H3 mi přijde jako nepraktičnost a okázalost dovedená do absurdna. Jediné, co je na autě možné ocenit, je možná ten terén a přesně jak tu padlo, naprostá většina H3, co se u nás prodá, opravdový terén uvidí pouze z rychlíku nebo ve chvíli, kdy majitel bude předvádět, jak mu to skvěle v terénu jezdí. Jinak design zastaralý, výbava hrozná, o provozních nákladech ani nemluvím.Dále bych měl výtku k autorovi - má problém chápat rozdíl mezi "díky" a "kvůli". Pokud je něco špatně, tak to není díky, ale kvůli (které jsou díky rezervnímu kolu hodně těžké).
Jses hloupej kdyz kritizujes neco co jsi videl jen na obrazku!!!!!!!!!!!!!1
Jsi hloupej kdyz pises o necem co jsi videl jen na obrazku, ja to auto mam a je super, nejdriv by jste se meli seznamit s autem, a zkusit ho ridit a poznat vlastnosti auta nez o nem zacnete psat, ty co ho tady "pomlouvaji" tak asi zavidi ze nikdy takovy auto nebudou ridit.Nazdar
No takže závěr je takovej že v terenu jednička, ale co se týče kvality, tak horší průměr. Palubka jak z Peugeotů osumdesátých let včetně zpracování. Mimochodem brodivost až 60cm vody má i trapnej Toareg, takže žádná sláva.
Zere to, nejede to, je to drahy, nejde s tim parkovat, vnitrek a la Getz (zvlast provedeni knofliku vystraz. blinkru jako by dovezli z Koreje), celkove je to NESMYSL. Umi to v terenu, to ano, ale tam se pozeri stejne nebudou poustet. Absurdita Cayennu (ten aspon jede) a spol. dotazena do dokonalosti - auto na hovno. No flame!
aspon ze to nemusim pisat ja...k tomu cez 2 melony u nas??? No chance, ved to uz ani nieje hummer(nebyt prednej masky NIKTO NIKTO nepovie ze ten jeep je hummer), kto to porovna s H1 ten pochopi...Zlaty LandCruiser ktory je tu nejako podcenovany(Clayton?), ked ho zobrali na test latinskou amerikou a mali ich tam par kusov vydrzal perfektne...a STALU JAZDU a to k tomu uz prisiel nejeden facelift co plno veci zlepsil. Ak to ma paradne gumy a autor sa o to stara (podvozok) tak to je mozne vytiahnut kludne aj do Rumunska. Hovorim fakt nechapem tie poznamky Claytona, svk AMS dokonca na LC uskutocnili prechod Europou z juhu na sever bez AKYCHKOLVEK problemov, a verim tomu ze presne na toto je LC stavany. Ako normalny na cesty (ziaden BMW kostitras) tak s obutim i do terenu (ziaden luxusny Touareg). A hovorim to bol NEFACELIFTOVANY LC, uz sa nanom dost vela veci pomenilo a este pomeni, pridu agregaty atd.LC forever!
Souhlas, jinak v dvešní době každej raději univerzalní auto. Než nějaké zaměžené pouze na např. průjezdnost terenem.
By mne zajimalo, jak takovy auto vypada?
No nejake slusne SUV se stalym nahonem 4x4 a samonosnou kastli. Aby to rozumne jelo na silnici a dalo se se tim i do lehciho terenu.
A mělo nastavitelný podvozek. Jak světlou výšku, tak i ten zbytek
... a 3 diferenciály.
Dodge Durango SLT Plus. 5.7L HEMI.Som s nim velmi spokojny.Podrzal ma aj v tazsom terene.
Přiznám se, naprosto nechápu, co autora vede k tvrzení: "...Rozměrově bychom sem mohli zařadit i Toyotu Land Cruiser, avšak zde již může srovnání asi jako v případě BMW X5 značně trpět...." Dovedete si představit, jak obrovský rozdíl je v jízdních vlastnostech v terénu (na druhé straně i na silnici) mezi LC a X5? Mimochodem, nějak nerozumím tomu, proč je nový Land Cruiser (J12, tj. model 120) neustále v některém tisku tak zoufale podceňovaný v jízdních vlastnostech v terénu. Kdo někdy v terénu jezdil s plně vybavenou verzí (el. protiprokluz, možnost zvýšení světlé výšky) mi určitě potvrdí, že LC si v terénu poradí i s Patrolem (na srovnatelných gumách). Osobně jsem přesvědčený, že tudy kudy projedete vy s H3, projedu s Land Cruiserem také (pokud tedy nebudeme stavět extrémní trialy, kde by se projevil rozdíl v nájezdových úhlech). Například horší výsledky LC v porovnání s Discovery pochopím v britských časopisech, kde samozřejmě fandí domácímu vozu a tak porovnávají top model Discovery se všemi elektronickými trakčními vychytávkami s LC v základní výbavě bez jakýchkoliv trakčních pomůcek a konstatují, že oba vozy jsou výborné, ale Disco je v terénu o něco lepší. Co ale Toyota udělala některým novinářům v ČR?
LC 120 je v terénu velmi solidní průměr nic víc, nic míň. Ale kdyby tu byla LC80, tak ta utře Hummera (mimo H1) raz dva. Jde taky co myslíš slovem terén, rozmoklá crossová dráha, průjezd lesem, poušť, skály, Island v zimě ....? Navíc jedna věc je maximální teoretická průjezdnost (třeba Touareg se vzduchovýma pérama), na druhé straně výdrž auta jezdit denně x-let v drsném terénu UAZ/Patrol/LC. Tady tomu to vozítku jde hlavně o image, alespoň u nás. A X5 sem netahejte, toto auto nemá s terénem vůbec, ale opravdu vůbec nic společného. Byť na asfaltě je to frajer a výrazně jistější než Cayenne.
X5 neni istejsie ako Cayenne, aspon pokial porovnavate auta v rovnakej vybave: Oba s vzduch. odpruzenim a ak mate na X5 Sportfahrwerk tak na Cayenne treba tiez prepnut tlmice do Sport Mode a nastavit podvozok najnizsie.
Jen poznamecka: je-li X5 na asfalte "frajer" a "vyrazne jistejsi nez Cayenne", pak musi byt Porsche neskutecny shit. Mam zkusenost s X5 a po vsech tech superlativech o vlastnostech sportovni limuziny jsem byl velmi, velmi zklaman. Jedine SUV, skutecne dobre na silnici, je FX.
Záleží na tom, co od toho kdo očekává. Žádné SUV nebude mít nikdy vlastnosti sportovního auta, což je prostě a jednoduše danné fyzikálními zákony a všechno ostatní jsou jen marketingové kecy. Samozřejmě, že X5 bude vhodnější na rychlou jízdu v zatáčkách na D1 než třeba Land Cruiser, ale tím to také končí. Mimochodem, schopnosti SUV jezdit rychle po asfaltu ještě neříkají vůbec nic o dalším veledůležitém parametru a tím je komfort při delších jízdách. Z takového Land Cruiseru 120 vystupuju po 1500 km jízdě relativně v pohodě, je to mnohem lepší než v některých SUV, které jsou podle odborného tisku vhodnější pro asfalt. Ono totiž páni redaktoři vůbec nemají představu o tom, co od takového vozu jeho typický uživatel očekává. Pokud si chci "zablbnout" v zaáčkách vezmu si sportovní auto. Pro běžný pracovní život i rodinné dovolené ale očekávám komfort a pohodlí, na pracovní schůzku nemůžu přijet propocený a s bolavými zády (také už jsem starší než páni redaktoři). Takže aby se automobilky zavděčily odbornému tisku, staví zcela nesmyslně tvrdá SUV na nízkoprofilových pneumatikách, se kterými je jezdit třeba úsek D1 Humpolec - Brno opravdu radost... Mimochodem, abych předešel případným poznámkám, že si mám koupit Mercedes S classe nebo něco podobného, offroad opravdu potřebuju a jeho schopnosti v terénu plně využiju. Řečeno s klasikem: Tudy, kudy jezdím každý den já, vy byste těžko prošli...
Jasne, ze je to dane fyzikou, nicmene to do nebe vynaseli predevsim novinari (dnes uz vim, ze germanske propagande v podobe AutoTipu nebo AMS nelze verit ani nos mezi ocima). Ja mel v te dobe zkusenost s ropnym BMW 525 a na 4.4 V8 jsem se celkem tesil. Pominu-li desne zpracovani interieru, nejvetsim zklamanim byla jizda jak na houpacce - v zatackach se X5 naklani vic, nez treba CR-V a o nejake jistote bych urcite nemluvil. Pokud tedy nekdo tvrdi, ze je to o hodne lepsi, nez Cayenne, je to pro me indikace, ze ten musi byt doslova hruza. Na druhou stranu, FX jede skutecne jako po kolejich, naklony minimalni a celkove na me udelalo opravdu velky dojem. Pohodli LC jsem zatim nemel moznost poznat, ale souhlasim, protoze smysl snizeneho Grand Cherokee na nizkoprofilovych osmnactkach jsem nikdy nepochopil (ale videl jsem jich u nas uz dost).
Souhlas v tom, že je rozdíl projet těžkým terénem a pravidelně projíždět mezi těžkým terénem. To se snažím majitelům např. Touaregů vysvětlit už léta. Ani já bych si nevzal LC120 do Rumunska, na to mám úplně jiné auto. Nicméně, možná ale dělám chybu, ta elektronika na LC 120 je extrémně spolehlivá (mam jej 3 roky - bez závady) a možná máme zbytečné předsudky na základě zkušeností s jinými auty s elektronikou - majitelé Discovery a Touaregů, pls no flame. Pokud budu porovnávat neupravená auta na stejných pneumatikách a hodnotit pouze průjezdnost terénem (nikoliv vhodnost pro pravidelné používání v těžkém terénu), nemá bohužel LC 80 na LC 120 šanci a to říkám přestože LC 80 se mi strašně líbí a mám s tímhle typem hodně kladných osobních zkušeností. Technika je prostě dnes prostě jinde a elektronický protiprokluz LC 120 umožňuje zachovat trakci a zároveň možnost řízení, stejně kladně se projevuje i Torsen LC 120. Vůbec už nemluvím o situaci v letošní zimě, kdy např. na cestách pokrytých prakticky čistým ledem ve VVP Jince neměl jakýkoliv běžný teréňák bez elektroniky šanci projet tam, kde LC 120 na zimních Dunlop jel v klidu dál.
Hm elektronika má něco do sebe, nejsem jejm příznivcem, ale uznám to. Třeba tam kde Defender ztatil trakci a protáčel všecky kola, tak v Range se rozblikali všecky kontrolky, šlo cítět jak elektronika pracuje, nicméně vyjel bez problému (oba MT gumy). Na asfaltě v zimě rozhodně, tam bude určitě LC 120 oproti LC 80 lepší. Ale kdybys měl projet trasu Moskva - Vladivostok, tak si myslím, že LC 80 by bylo lepší. Světlá výška, nájezdové úhly, robustnost, 3 závěrky, brodivost atd.
A ako je na tom Mercedes G ? Je lepsi ako tento hummer ? Alebo porazi aj H2 nebodaj aj H1 ? iggi
Kto na "G"čku nejazdil - ten nikdy nepochopí, čo je super mašina. Jazdil som na šengene v takých terénoch,kde som tieto chcel prejsť aj s H3-jkou,ale vďaka váhe si Hš-jka neporadila. Nie žeby H3jka nebola dobrá, ale na "G" v takom teréne jednoducho ťahala za kratší koniec. Len ma pobavila udávaná spotreba v teste H3jky - 14 litrov tak dámy a páni ::hahahahahahahaha pre nejakého zazobaného tupca je to síce o ničom,ale iste by som si radšej vybral "G".
z vonku, ale ma to malo miesta vo vnutry. Na tak slaby motor to dost zerie.Podvozok je z Chevy Colorado, cize to ma listove pera namiesto pruzin v zadu a nie je to moc pohodlne. Je to proste Chevy shit
Nebude video? Ty fotky z radeni v terenu vypadaji skvele a tak vyjimecne auto jako H3 bych si moc rad prohlidnul i v pohybu.
Auto opravdu pěkné, H2 se mi líbí sice více, ale i tak je to velmi osobitý otesánek. Nicméně mi tam vyloženě chybí "nafta", kdyby se dělal v evropě, asi ani jiný motor by nedostal. Právě tento fakt brání vozu, aby se více rozšířil v našich zeměpisných šířkách, jinak cena je velmi přijatelná.
Jak vlastne prisel na svet Hummer H3?http://falcone.wordpress.com/2006/03/29/auto-reklamy-ktere-asi-neznate-viii/ - hned prvni reklama.
dost trapny povod
??? Dyt tam to video je. I kdyz je teda snazsi jit rovnou na nej - http://www.youtube.com/watch?v=WWnVhgvAyWM protoze ty stranky jsou vazne hodne divoky.
Proboha ty toho autora stránek znáš? Ten člověk potřebuje co nejdřív psychiatrický vyšetření...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.