Hummer H2 od Geigeru jako Latte Macciatto

Golfa vám „naladí“ v každé druhé garáži. Ale na takový Hummer si naštěstí jen tak někdo netroufne. Opravdu naštěstí...

Bývá obtížné pochopit, proč si někdo koupí auto jisté kategorie, ale nechá si jej přestavět k úplně jinému účelu. Jako kdyby jste si pořídili kozu a hodlali ji modifikovat k lovení štik - přestavba kopýtek může být do značné míry účinná, nicméně celkový výsledek bude nejspíš dosti žalostný.

Podobné to bývá i u automobilů, o čemž se přesvědčujeme každý den na našich silnicích. Pokud však budeme hovořit o zásadním tuningu takového Hummeru H2, může být náš pohled poněkud odlišný. Přiznejme si, že toto auto je zvláště v Evropě již ze své podstaty v podstatě k ničemu a jen těžko budeme pátrat po jeho primárním určení. Po zásahu profesionálního tunera pak může jeho využitelnost nabýt konkrétnější podoby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Německá společnost GeigerCars to s vozy Hummer opravdu umí. Z modelové řady H2 nyní vyšlechtila stylovou modifikaci s názvem Latte Macciatto, jenž má zdůraznit především dvojbarevné lakování karosérie, ale také jaksi „pohodový“ charakter. Zvenčí se tento mastodont vyznačuje ale především použitím obřích, třicetipalcových ráfků obouvajících neméně impozantní pneumatiky o rozměru 315/30 R30. Interiér je pak esencí čistého luxusu a vyznačuje se čalouněním kombinací hnědé a béžové kůže a Alcantry a černě lakovanými doplňky.

O dostatečný výkonový potenciál se stará kompresorem přeplňovaný vidlicový osmiválec s objemem 6,2 l, který dává 547 koní (400 kW) a 763 Nm. Díky tomu toto prapodivné monstrum zrychlí z klidu na 100 km/h za 6,9 s a rafička tachometru se zastaví na hodnotě 228 km/h.

Ačkoli společnost GeigerCars nehovoří o hmotnosti tohoto drobečka, k jeho výkonovým parametrům přistupuje zodpovědně. O brzdění se stará posílená soustava Brembo, podovzek obdržel nové stabilizátory a silnější vzpěry na zadní nápravě. GeigerCars dodává rovněž stavitelnou tuhost tlumení a výšku světlosti, jakož též impozantní čtveřici nerezových koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geiger Hummer H2 Latte Macciatto
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků