Hummer H2 od Geigeru jako Latte Macciatto

Golfa vám „naladí“ v každé druhé garáži. Ale na takový Hummer si naštěstí jen tak někdo netroufne. Opravdu naštěstí...

Bývá obtížné pochopit, proč si někdo koupí auto jisté kategorie, ale nechá si jej přestavět k úplně jinému účelu. Jako kdyby jste si pořídili kozu a hodlali ji modifikovat k lovení štik - přestavba kopýtek může být do značné míry účinná, nicméně celkový výsledek bude nejspíš dosti žalostný.

Podobné to bývá i u automobilů, o čemž se přesvědčujeme každý den na našich silnicích. Pokud však budeme hovořit o zásadním tuningu takového Hummeru H2, může být náš pohled poněkud odlišný. Přiznejme si, že toto auto je zvláště v Evropě již ze své podstaty v podstatě k ničemu a jen těžko budeme pátrat po jeho primárním určení. Po zásahu profesionálního tunera pak může jeho využitelnost nabýt konkrétnější podoby.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Německá společnost GeigerCars to s vozy Hummer opravdu umí. Z modelové řady H2 nyní vyšlechtila stylovou modifikaci s názvem Latte Macciatto, jenž má zdůraznit především dvojbarevné lakování karosérie, ale také jaksi „pohodový“ charakter. Zvenčí se tento mastodont vyznačuje ale především použitím obřích, třicetipalcových ráfků obouvajících neméně impozantní pneumatiky o rozměru 315/30 R30. Interiér je pak esencí čistého luxusu a vyznačuje se čalouněním kombinací hnědé a béžové kůže a Alcantry a černě lakovanými doplňky.

O dostatečný výkonový potenciál se stará kompresorem přeplňovaný vidlicový osmiválec s objemem 6,2 l, který dává 547 koní (400 kW) a 763 Nm. Díky tomu toto prapodivné monstrum zrychlí z klidu na 100 km/h za 6,9 s a rafička tachometru se zastaví na hodnotě 228 km/h.

Ačkoli společnost GeigerCars nehovoří o hmotnosti tohoto drobečka, k jeho výkonovým parametrům přistupuje zodpovědně. O brzdění se stará posílená soustava Brembo, podovzek obdržel nové stabilizátory a silnější vzpěry na zadní nápravě. GeigerCars dodává rovněž stavitelnou tuhost tlumení a výšku světlosti, jakož též impozantní čtveřici nerezových koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geiger Hummer H2 Latte Macciatto
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků