Hummer GT: offroad s křídly

Okřídlené vozy nejsou na poli tuningu žádnou zvláštností, ovšem nasadit křídlaté dveře na americký parník, to chce již dávku odvahy.

Německého tunera Geiger Cars není třeba příliš představovat. Jeho díla jsou poměrně známá a vždy přitahují velkou pozornost.

Hummer H2, tedy velký off road, je předmětem úprav velmi často. Oblíbené přestavby všeho druhu patří za Atlantikem téměř k folklóru, ovšem v Evropě již tak časté nejsou. Jedním z důvodů je i malé rozšíření těchto silničních mastodontů.

Geiger to ovšem vzal od základu a změnil vše, co se změnit dalo. Nejviditelnější jsou "létající" přední dveře, které jsou k vidění většinou u úprav klasických osobních vozů. Další jsou obrovská, 30" kola. Ty obouvají speciální pneumatiky o rozměru 315/30 R30.

Také výkon motoru nezůstal bezúprav, pořádné off road si to totiž musí umět hasit i po dálnici a za balík 134 000 eur nechcete být poslední. 556 koní a 765 Nm jsou již dostatečné hodnoty, aby i tento několikatunový obr zrychlil na stovku za 7,9 a uháněl rychlostí až 225 km/h. O zastavení se postará přepracovaný brzdný systém.

Pokud si vystačíte pouze s dílčími úpravami, pak si můžete pořídit pouze kola s pneu Pirelli za směšných 28 000 eur, nebo nové brzdy za 10 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geiger Hummer GT
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků