Hummer GT: offroad s křídly

Okřídlené vozy nejsou na poli tuningu žádnou zvláštností, ovšem nasadit křídlaté dveře na americký parník, to chce již dávku odvahy.

Německého tunera Geiger Cars není třeba příliš představovat. Jeho díla jsou poměrně známá a vždy přitahují velkou pozornost.

Hummer H2, tedy velký off road, je předmětem úprav velmi často. Oblíbené přestavby všeho druhu patří za Atlantikem téměř k folklóru, ovšem v Evropě již tak časté nejsou. Jedním z důvodů je i malé rozšíření těchto silničních mastodontů.

Geiger to ovšem vzal od základu a změnil vše, co se změnit dalo. Nejviditelnější jsou "létající" přední dveře, které jsou k vidění většinou u úprav klasických osobních vozů. Další jsou obrovská, 30" kola. Ty obouvají speciální pneumatiky o rozměru 315/30 R30.

Také výkon motoru nezůstal bezúprav, pořádné off road si to totiž musí umět hasit i po dálnici a za balík 134 000 eur nechcete být poslední. 556 koní a 765 Nm jsou již dostatečné hodnoty, aby i tento několikatunový obr zrychlil na stovku za 7,9 a uháněl rychlostí až 225 km/h. O zastavení se postará přepracovaný brzdný systém.

Pokud si vystačíte pouze s dílčími úpravami, pak si můžete pořídit pouze kola s pneu Pirelli za směšných 28 000 eur, nebo nové brzdy za 10 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geiger Hummer GT
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 1 příspěvek
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků