Hummer GT: offroad s křídly

Okřídlené vozy nejsou na poli tuningu žádnou zvláštností, ovšem nasadit křídlaté dveře na americký parník, to chce již dávku odvahy.

Německého tunera Geiger Cars není třeba příliš představovat. Jeho díla jsou poměrně známá a vždy přitahují velkou pozornost.

Hummer H2, tedy velký off road, je předmětem úprav velmi často. Oblíbené přestavby všeho druhu patří za Atlantikem téměř k folklóru, ovšem v Evropě již tak časté nejsou. Jedním z důvodů je i malé rozšíření těchto silničních mastodontů.

Geiger to ovšem vzal od základu a změnil vše, co se změnit dalo. Nejviditelnější jsou "létající" přední dveře, které jsou k vidění většinou u úprav klasických osobních vozů. Další jsou obrovská, 30" kola. Ty obouvají speciální pneumatiky o rozměru 315/30 R30.

Také výkon motoru nezůstal bezúprav, pořádné off road si to totiž musí umět hasit i po dálnici a za balík 134 000 eur nechcete být poslední. 556 koní a 765 Nm jsou již dostatečné hodnoty, aby i tento několikatunový obr zrychlil na stovku za 7,9 a uháněl rychlostí až 225 km/h. O zastavení se postará přepracovaný brzdný systém.

Pokud si vystačíte pouze s dílčími úpravami, pak si můžete pořídit pouze kola s pneu Pirelli za směšných 28 000 eur, nebo nové brzdy za 10 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Geiger Hummer GT
Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků