Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX

 Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX
Společnost Lexus Europe oznámila zahájení kreativní partnerské spolupráce s globálním podnikatelem, průkopníkem a hudebníkem jménem will.i.am. Držitel ceny Grammy bude se značkou spolupracovat na propagaci technologií a vyzývavého designu v rámci kampaně „Striking Angles“ k uvedení nového modelu Lexus NX. 
 
Dnešním oznámením byla zahájena jedinečná spolupráce zahrnující svět hudby, designu a technologií. V rámci kampaně jako takové je pak will.i.am připraven navrhnout vlastní limitovanou edici NX – prémiového středně velkého SUV s vyhraněným ztvárněním exteriéru. Rovněž bude ústřední hvězdou nejnovějšího televizního spotu, jenž se představí ještě v letošním roce. 
 
will.i.am uvedl: „Ať již dělám cokoli, vždy se snažím, aby to bylo překvapivé a neobyčejné, kladu důraz na inovace a převratné přístupy. Totéž platí pro moji partnerskou spolupráci se značkou Lexus v rámci kampaně Striking Angles. Na pozadí naší společné filozofie v oblasti designu jsme pracovali na všestranné kampani, která se staví proti běžným designovým konvencím a podněcuje lidskou představivost.“
 
Při příležitosti zahájení uvedeného partnerství byl uveden krátký film představující tohoto zpěváka a skladatele. Film vyzdvihující synergii mezi inovacemi a technologiemi opticky oživuje jeho skladbu ‘Dreaming about the Future’, jejíž premiéra proběhla v rámci will.i.amovy instalace Pyramidi na výstavě Digital Revolution v londýnské galerii Barbican. Uvedená skladba, na níž se podílel i brazilský hudebník Sérgio Mendes, je středobodem pohlcující instalace vzniklé za podpory automobilky Lexus. Je ukázkou spojení digitálních a analogových hudebních technologií i promítaných vizuálních prvků. V krátkém filmu se objevuje i kreslená grafika, inspirovaná nápadným a překvapivým designem, pro nějž má will.i.am slabost, což platí i pro značku Lexus. 
 
Alain Uyttenhoven z Lexus Europe uvedl: „Ze spolupráce s will.i.amem máme ohromnou radost. Svým bezkonkurenčním zaujetím pro design a inovace v kombinaci s neuvěřitelnou kreativitou se stává dokonalým partnerem naší kampaně Striking Angles pro model Lexus NX.“
 
Lexus plánuje i nadále veřejně prezentovat svoji filozofii „Amazing in Motion“, a tak se zájemci mohou těšit na další novinky. 
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků