Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX

 Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX
Společnost Lexus Europe oznámila zahájení kreativní partnerské spolupráce s globálním podnikatelem, průkopníkem a hudebníkem jménem will.i.am. Držitel ceny Grammy bude se značkou spolupracovat na propagaci technologií a vyzývavého designu v rámci kampaně „Striking Angles“ k uvedení nového modelu Lexus NX. 
 
Dnešním oznámením byla zahájena jedinečná spolupráce zahrnující svět hudby, designu a technologií. V rámci kampaně jako takové je pak will.i.am připraven navrhnout vlastní limitovanou edici NX – prémiového středně velkého SUV s vyhraněným ztvárněním exteriéru. Rovněž bude ústřední hvězdou nejnovějšího televizního spotu, jenž se představí ještě v letošním roce. 
 
will.i.am uvedl: „Ať již dělám cokoli, vždy se snažím, aby to bylo překvapivé a neobyčejné, kladu důraz na inovace a převratné přístupy. Totéž platí pro moji partnerskou spolupráci se značkou Lexus v rámci kampaně Striking Angles. Na pozadí naší společné filozofie v oblasti designu jsme pracovali na všestranné kampani, která se staví proti běžným designovým konvencím a podněcuje lidskou představivost.“
 
Při příležitosti zahájení uvedeného partnerství byl uveden krátký film představující tohoto zpěváka a skladatele. Film vyzdvihující synergii mezi inovacemi a technologiemi opticky oživuje jeho skladbu ‘Dreaming about the Future’, jejíž premiéra proběhla v rámci will.i.amovy instalace Pyramidi na výstavě Digital Revolution v londýnské galerii Barbican. Uvedená skladba, na níž se podílel i brazilský hudebník Sérgio Mendes, je středobodem pohlcující instalace vzniklé za podpory automobilky Lexus. Je ukázkou spojení digitálních a analogových hudebních technologií i promítaných vizuálních prvků. V krátkém filmu se objevuje i kreslená grafika, inspirovaná nápadným a překvapivým designem, pro nějž má will.i.am slabost, což platí i pro značku Lexus. 
 
Alain Uyttenhoven z Lexus Europe uvedl: „Ze spolupráce s will.i.amem máme ohromnou radost. Svým bezkonkurenčním zaujetím pro design a inovace v kombinaci s neuvěřitelnou kreativitou se stává dokonalým partnerem naší kampaně Striking Angles pro model Lexus NX.“
 
Lexus plánuje i nadále veřejně prezentovat svoji filozofii „Amazing in Motion“, a tak se zájemci mohou těšit na další novinky. 
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků