Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX

 Hudebník will.i.am skvěle doplňuje kampaň Striking Angles propagující model Lexus NX
Společnost Lexus Europe oznámila zahájení kreativní partnerské spolupráce s globálním podnikatelem, průkopníkem a hudebníkem jménem will.i.am. Držitel ceny Grammy bude se značkou spolupracovat na propagaci technologií a vyzývavého designu v rámci kampaně „Striking Angles“ k uvedení nového modelu Lexus NX. 
 
Dnešním oznámením byla zahájena jedinečná spolupráce zahrnující svět hudby, designu a technologií. V rámci kampaně jako takové je pak will.i.am připraven navrhnout vlastní limitovanou edici NX – prémiového středně velkého SUV s vyhraněným ztvárněním exteriéru. Rovněž bude ústřední hvězdou nejnovějšího televizního spotu, jenž se představí ještě v letošním roce. 
 
will.i.am uvedl: „Ať již dělám cokoli, vždy se snažím, aby to bylo překvapivé a neobyčejné, kladu důraz na inovace a převratné přístupy. Totéž platí pro moji partnerskou spolupráci se značkou Lexus v rámci kampaně Striking Angles. Na pozadí naší společné filozofie v oblasti designu jsme pracovali na všestranné kampani, která se staví proti běžným designovým konvencím a podněcuje lidskou představivost.“
 
Při příležitosti zahájení uvedeného partnerství byl uveden krátký film představující tohoto zpěváka a skladatele. Film vyzdvihující synergii mezi inovacemi a technologiemi opticky oživuje jeho skladbu ‘Dreaming about the Future’, jejíž premiéra proběhla v rámci will.i.amovy instalace Pyramidi na výstavě Digital Revolution v londýnské galerii Barbican. Uvedená skladba, na níž se podílel i brazilský hudebník Sérgio Mendes, je středobodem pohlcující instalace vzniklé za podpory automobilky Lexus. Je ukázkou spojení digitálních a analogových hudebních technologií i promítaných vizuálních prvků. V krátkém filmu se objevuje i kreslená grafika, inspirovaná nápadným a překvapivým designem, pro nějž má will.i.am slabost, což platí i pro značku Lexus. 
 
Alain Uyttenhoven z Lexus Europe uvedl: „Ze spolupráce s will.i.amem máme ohromnou radost. Svým bezkonkurenčním zaujetím pro design a inovace v kombinaci s neuvěřitelnou kreativitou se stává dokonalým partnerem naší kampaně Striking Angles pro model Lexus NX.“
 
Lexus plánuje i nadále veřejně prezentovat svoji filozofii „Amazing in Motion“, a tak se zájemci mohou těšit na další novinky. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků