Hudba v autě? Zaznívají silné argumenty pro i proti

18 komentářů

R1S0
20. února • 23:02

Isty cas som jazdil v sluzobnom aute bez radia.Tak som si zvykol na ticho,ze teraz uz radio ani nezapnem.Clovek tak lepsie vnima jazdu... ;-)

Vana666
21. února • 6:47

ono taky rádio přes den nejde kvůli reklamám skoro poslouchat, aby to člověk furt přelaďoval....
zlaté mp3

Jim7
20. února • 22:33

Kdyby nefungovalo rádio tak je pro mě auto nepojízdné. Je to první věc co po nastartování pouštím.

marepa
21. února • 2:14

kdyz clovek vypne motor/auto se zapnutym radiem ..tak po nastartovani by se melo radio zapnout samo? a nebo si to uz spatne pamatuju ?! :)

mex
21. února • 6:35

U normalniho auta je to samozrejme, ale pokud mas socialni Skodovku v plny palbe, tak musis ledacos prekousnout :]

Zdeněk
21. února • 16:48

Kterou sociální Škodovku v "plný palbě" máš na mysli?

josephko
20. února • 20:04

Neviem, k čomu je dobrý tento výskum. Množstvo iných výskumov preukázalo to, čo vie každý, kto len trochu častejšie jazdí. Na dlhých a známych trasách je veľmi prospešná, naopak vodiči by mali hudbu vypnúť, ak sa nachádzajú v neznámom meste, hustej premávke, zlých poveternostných podmienkach, bez GPS, skrátka keď je dopravná situácia zložitá.

jogurt
20. února • 22:16

No výzkum je samozřejmě k ničemu, ale bude chvíli o čem žvanit, pak se toho chytne nějaký rozumbrada v parlamentu, vymyslí návrh třísetparagrafového zákona, kde se nejsložitějším možným způsobem stanoví 534 povinností řidiče při poslechu hudby a 1096 zákazů, což bude kotnrolovat 1755 úředníků, celníků a policistů. Výsledkem bude, že počet dopravních nehod způsobených poslechem hlasité hudby poklesne o rekordních 33% (tedy v absolutních číslech o 4 nehody za rok), zatímco počet nehod zaviněných mikrospánkem řidiče stoupne o pouhých 30%, tedy v absolutních číslech o 1500 za rok.

burty s krenem
20. února • 19:06

tento pruzkum bych poslal do bruselu a treba to zakazou. a mluvit za jizdy taky neni idealni. v autobusech uz se s ridicem nesmi ted, tady bych taky jeste videl rezervy a pak konecne nebudou zadne nehody B-]

Fantomas
21. února • 7:46

Přesně tak, pole neorané pro další "dopravní experty". Tak kdopak asi se toho chytí a jaký paskvil vymyslí?
Jednoho dne bude zakázané úplně všechno a teprve pak bude svět bezpečný a už se nikdy nikomu nic nestane :-))
Jen jsem zvědavý co budou zakazovat pak.

pota
20. února • 18:29

Já hudbu v autě poslouchám a moc rád. Nemám tam naštěstí žádná šumítka ala Fabia apod., takže si i poslech užiji :). A k tomu ovlivňování jízdy, spíš se nechám nakopnout. Pokud potřebuji rychle projet městem, frknu si tam nějakou metalovku a při cestách z/do školy poslouchám blbce na E2, případně něco "mezi".

davy 11
20. února • 18:47

Co tam mas teda za aparaturu?

pota
20. února • 20:31

Normálka od Toyoty (LC 120), ale vepředu jsou na obou stranách 3 repra (hloubky, středy, výšky) a v kufru woofer. Není to samozřejmě analytický audiofilský zvuk, ale IMHO to hraje lépe než nějaká domácí kina do 5k.

dall
20. února • 23:38

taky mam LC a musim rict, ze origo muzika je velmi slusna

pota
24. února • 21:46

Mám radost, že je tu další majitel. Hoď nějaké fota do galerky, ať tu máme víc LCéček :)

davy 11
20. února • 20:48

Tak u me je problem ze si postupem casu na vsechno zvyknu. Pritom tam taky nemam sumitko.

pota
20. února • 21:03

Jo i na zvuk ve Fabii se dalo zvyknout :D. Ale v tom LC to není takové tupé, jako ve fábce a podobných autech. Má to dynamiku, rozlišitelné nástroje, skvělé basy, dobré výšky....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
davy 11
20. února • 21:35

Ja mam v OII sound system. S polecne s columbusem se to da docela dobre poladit. Uz jsem si na to zvykl takze me to prijde normal. Tedy nez presednu do jineho auta.

Doporučujeme

Články odjinud