Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Ani zcela novým sportovním vozům nejsou závady typu selhání brzd cizí. Doplatil na to řidič BMW M4 na okruhu Autodromo Hermanos Rodriguez v Mexiku.
Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Na konci dlouhé rovinky okruhu poblíž Mexico City řidič bledě modrého BMW M4 zjistil, že jeho brzdy nefungují. Alespoň tak to tvrdil. Auto proto ve vysoké rychlosti nekontrolovaně narazilo do svého předchůdce - M3 generace E92.

I přes hrůzně vypadající nehodu jsou oba řidiči v pořádku. Incident však mohl dopadnout mnohem hůře. Při jiném úhlu nárazu mohlo s vysokou pravděpodobností modré BMW skončit v nebezpečných kotrmelcích.

Zfetovaný řidič se ani při pomalé jízdě nedokázal vyhnout policejnímu vozu

Zfetovaný řidič se ani při pomalé jízdě nedokázal vyhnout policejnímu vozu

Plyne z toho jednoznačné poučení. Před okruhovým řáděním je třeba brzdovou soustavu pořádně zkontrolovat.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků