Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Ani zcela novým sportovním vozům nejsou závady typu selhání brzd cizí. Doplatil na to řidič BMW M4 na okruhu Autodromo Hermanos Rodriguez v Mexiku.
Hrůzná nehoda dvou BMW: M4 selhaly brzdy na závodním okruhu

Na konci dlouhé rovinky okruhu poblíž Mexico City řidič bledě modrého BMW M4 zjistil, že jeho brzdy nefungují. Alespoň tak to tvrdil. Auto proto ve vysoké rychlosti nekontrolovaně narazilo do svého předchůdce - M3 generace E92.

I přes hrůzně vypadající nehodu jsou oba řidiči v pořádku. Incident však mohl dopadnout mnohem hůře. Při jiném úhlu nárazu mohlo s vysokou pravděpodobností modré BMW skončit v nebezpečných kotrmelcích.

Dodge | Video | Život řidiče | Krimi

Zfetovaný řidič se ani při pomalé jízdě nedokázal vyhnout policejnímu vozu

Plyne z toho jednoznačné poučení. Před okruhovým řáděním je třeba brzdovou soustavu pořádně zkontrolovat.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 7 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků