Hrůza od Fenice Milano bude stát 1 milion liber

Hrůza od Fenice Milano bude stát 1 milion liber

Před více než rokem jsme vás informovali o pokusu designérů společnosti Fenice Milano. Ti se v návalu tvůrčího amoku (jinak se to nazvat nedá) pustili do úprav klasického Ghostu, jednoho z ikonických modelů značky Rolls-Royce. Čtyřiadvacetikarátovým zlatem potáhli nejen karoserii, ale žlutý kov lze nalézt v interiéru. Svůj kus hrdě nazvali „mistrovským“.

Nyní přišli s tím, kolik za své dílo, které nazvali Diva, budou chtít. Ghost stojí běžně 220 000 liber, výtvor italských „umělců“ však přijde zákazníka na 1.05 milionu liber.

Klepněte pro větší obrázek
Nepřehlédnutelné je hlavně plátování části karoserie čtyřiadvacetikarátovým zlatem.

Překvapivě smířlivě se o pozlaceném Ghostu vyjadřuje Phillip Brooks. Muž, který se zabývá historií Rolls-Royce a ve Velké Británii patří k největším znalcům této královské značky. Vůz popsal jako „bizarní“, ale zároveň „působivý“.

Řekl: „Já si myslím, že úpravy, které designéři Fenice Milano provedli, jsou docela zajímavé. To zlacení vypadá opravdu pěkně. Pravda, osobně mi to nesedí. Mám jiný vkus. Ale myslím, že až se Diva ukáže, bude to velké oživení. Je to hodně bizarní, ale zároveň nepřehlédnutelné.“ 

Zcela opačný však názor mají motorističtí fandové ve Velké Británii. Úpravy klasického Ghostu považují za znesvěcení. Snad nejvýstižněji vyjádřil jejich názor deník Daily Mail. Článek o upraveném Ghostu nadepsal: „Jak vulgární! Představuje se pozlacený Rolls-Royce v ceně jednoho milionu liber (ale kdo si ho, proboha, jen bude chtít koupit?)."  

 Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků