Hrozí zánik tradičních prodejců automobilů?

Poté, co vstoupila v platnost evropská legislativa ohledně prodejů vozů, to mají autorizovaní prodejci v EU čím dál složitější. V této době může nové automobily prodávat v podstatě kdokoli. A tak není překvapením, že nás v hypermarketech u vchodu vítají nové automobily za často velmi dobré ceny, které již nejsou jen reklamou autorizovaného prodejce, ale přímou nabídkou samotného obchodního řetězce. Navíc je nyní možné prodávat v jednom autosalonu několik značek, automobilky již nemohou vyžadovat, aby prodejce prodával jen jejich značku. Právě tento krok, kdy se na jednom místě kumuluje široká nabídka ruzných značek zapřičiňuje, že zákaznící pomalu ztrácejí zájem o salony, ve kterých najdou pouze jednu značku. Dle německé automobilé asociace tento trend zapřičiní, že v následujích letech bude nuceno zavřít své stánky až čtvrtina prodejců, kteří se budou snažit prodávat pouze jedinou značku. V budoucnu se tak budeme čím dál častěji setkávat se salóny a prodejci, kteří budou současně nabízet celou škálu vozů všemožných značek a budete tak moci přímo na místě porovnat konkurenční nabídky několika automobilek. Dny autosalonů, jaké známe dnes, jsou již zřejmě téměř sečteny...

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků