Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Jihokorejská vláda ve velké míře podporuje autonomní řízení. Tak moc, že již v říjnu otevře "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.
Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Vláda v Jižní Korei hojně podporuje autonomní technologie. Nejenže vydává povolení pro jejich testování v reálném provozu, ale ještě letos v říjnu otevře speciální "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.

Automobilky si tak díky projektu K-City budou moci vyzkoušet různé scénáře a situace, které by se mohly vyskytnout v běžném provozu. A to v prostředí bez rizik pro obyčejné občany. Najdete zde například rychlostní komunikace, parkovací místa nebo zóny pouze pro autobusy. 

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

Toto hřiště pro autonomní vozy chce zdejší vláda otevřít už koncem roku. I když vše bude kompletně dokončeno až v první polovině příštího roku. 

Podobný projekt s názvem Mcity najdete v americkém Michiganu. Toto výzkumní pracoviště se nachází v areálu University of Michigan. Funguje na podobném principu jako jihokorejský projekt, má ale mnohem menší rozlohu. Automobilkám nabízí kontrolované prostředí pro vývoj a testování. 

Klepněte pro větší obrázekMapa komplexu K-City
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 700 km
Cena: 150 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 827 km
Cena: 187 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2017
Stav: 7 836 km
Cena: 1 900 000 Kč
BMW X1 2
Rok výroby: 2017
Stav: 7 128 km
Cena: 990 000 Kč
BMW 6 3
Rok výroby: 2012
Stav: 63 755 km
Cena: 900 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 256 543 km
Cena: 150 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků