Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Jihokorejská vláda ve velké míře podporuje autonomní řízení. Tak moc, že již v říjnu otevře "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.
Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Vláda v Jižní Korei hojně podporuje autonomní technologie. Nejenže vydává povolení pro jejich testování v reálném provozu, ale ještě letos v říjnu otevře speciální "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.

Automobilky si tak díky projektu K-City budou moci vyzkoušet různé scénáře a situace, které by se mohly vyskytnout v běžném provozu. A to v prostředí bez rizik pro obyčejné občany. Najdete zde například rychlostní komunikace, parkovací místa nebo zóny pouze pro autobusy. 

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

Toto hřiště pro autonomní vozy chce zdejší vláda otevřít už koncem roku. I když vše bude kompletně dokončeno až v první polovině příštího roku. 

Podobný projekt s názvem Mcity najdete v americkém Michiganu. Toto výzkumní pracoviště se nachází v areálu University of Michigan. Funguje na podobném principu jako jihokorejský projekt, má ale mnohem menší rozlohu. Automobilkám nabízí kontrolované prostředí pro vývoj a testování. 

Klepněte pro větší obrázekMapa komplexu K-City
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků