Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Jihokorejská vláda ve velké míře podporuje autonomní řízení. Tak moc, že již v říjnu otevře "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.
Hřiště pro autonomní vozy. Jižní Korea otevře speciální testovací areál

Vláda v Jižní Korei hojně podporuje autonomní technologie. Nejenže vydává povolení pro jejich testování v reálném provozu, ale ještě letos v říjnu otevře speciální "město" vyhrazené pro testování vozů s touto technologií.

Automobilky si tak díky projektu K-City budou moci vyzkoušet různé scénáře a situace, které by se mohly vyskytnout v běžném provozu. A to v prostředí bez rizik pro obyčejné občany. Najdete zde například rychlostní komunikace, parkovací místa nebo zóny pouze pro autobusy. 

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

BMW popisuje levely autopilota. Plně samostatné vozy uvede v roce 2020

Toto hřiště pro autonomní vozy chce zdejší vláda otevřít už koncem roku. I když vše bude kompletně dokončeno až v první polovině příštího roku. 

Podobný projekt s názvem Mcity najdete v americkém Michiganu. Toto výzkumní pracoviště se nachází v areálu University of Michigan. Funguje na podobném principu jako jihokorejský projekt, má ale mnohem menší rozlohu. Automobilkám nabízí kontrolované prostředí pro vývoj a testování. 

Klepněte pro větší obrázekMapa komplexu K-City
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků