Hráči Realu Madrid vyfasovali nová auta. Většina brala SUV, elektřině věří jediný

Joe Doe  |  18. 12. 2019 13:18

Dokaz, ze za inteligenciou musi ist clovek daleko od cutalistov.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  18. 12. 2019 13:39

Jedna věc je, když si auto kupuješ za své na řadu let a opačná, když ho fasuješ na rok. To si pak ze zajímavosti zkusíš cokoliv.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  18. 12. 2019 14:02

A k čemu by těm čutálistům ta Eauta byla ? Kdyby jim dávala nějakou výhodu, určitě by si je objednali, ale oni je nechtějí ani zadarmo . Možná se měli u Audi víc snažit a přihodit jim k těm "ekologickým" EAudinam i nějaké to € na jejich účty. Dnes mohli mít krásnou reklamu ve smyslu : " I slavní fotbalisté Reálu Madrid touží po jízdě s našimi EAudi ".

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 12. 2019 18:25

Prihodiť im “nejake” to euro.

Pobavilo.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 12. 2019 21:47

A jak by je, prosim pekne, hybrid resp ve meste elektromobil od Audi omezoval? Jedinou vyhodou vybranych vozu je brutalni vykon.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  20. 12. 2019 08:52

vetsina tech fodbalistu ani netusim ze neco jako ze etron je elektromobil, jak to v rozhovorech popisovalo nekolik hracu, tak si zvolej jen model a barvu a tim to hasne, zbytek vyberou v Audi

nekteri ti hraci s tema auta pak ani nejezdej jinam nez na treningy, jsou to fanousci treba jinych znacek, a slouva jim "narizuje" danym autem jezdit jen v ramci propagace, takze treba na trening, ale pak si klidne muzou jezdit cim chtej, a je celkem jasne ze pokud je dany fotbalista fanouskem treba BMW nebo Mercedesu, asi stezi bude chtit jezdit pak Audinou vic nez musi

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 12. 2019 13:18

Je to obyčajná reklama. Nič viac a nič menej. Asi ako keď si OnePlus najme nejakého herca a on o tom telefóne tweetuje z iPhonu.

Odpovědět  |   | 
Stealth01  |  18. 12. 2019 15:02

Protože jediné a konečné řešení je to, co koreluje s mou volbou - Toyotou Hybrid v jakémkoliv provedení.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 12. 2019 18:51

Ak mas len kladivo, vsetko vyzera ako klinec....

Vo svojom prispevku som Toyotu vobec nespomenul.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  20. 12. 2019 21:26

To ani nemusis. Staci nick

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  18. 12. 2019 15:43

Koukám, že ani zadara to nechtějí...

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  18. 12. 2019 15:59

benál je benál

Odpovědět  |   | 

Varane je jedinéj co mu to myslí, vždyt oni jezdí těma autama jen na letiště a na stadion. AUDI by udělala lépe, kdyby jim dala průkazku na vlak a na mhd.

Odpovědět  |   | 
hasič  |  18. 12. 2019 17:47

Raději jsi měl napsat, že mu to myslí politicky, to bezesporu, nebo jsi měl dodat nějaký zdroj vyhodnocující myšlení hráčů Reálu Madrid. Myslím si, že čutálisti v Reálu jsou v pohodě, horší to bude v Ingolstadtu a ve Wolfsburgu

Odpovědět  |   | 

a proč? Snad audi je platí a v Ingolstadtu by ty frfleny co nevzali e-tron vyhodit na hodinu, anebo jim dát z koncernu e-up nebo citigo.

Odpovědět  |   | 
Esmeralda Miss Universe  |  18. 12. 2019 17:46

jj, sedi vec!

Styri krouzky pro teplousky

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  18. 12. 2019 18:24

Väčšina futbalistov sa rada predvádza a bez revu motora to príliš nejde.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 07:40

No vzhledem k tomu, že si hráči Realu mohli vybrat jakékoliv auto od Audi, tak výběr 23 aut v šestiválcovém dieselu (převážně Q7 a Q8) a jenom tří aut v benzínu (tři RS 3) a jednoho v elektrice svědčí o tom, že na řev motoru si moc nepotrpí. Kdyby ano, tak si drtivá většina nevybere diesel a sáhne rovnou po autě/motoru s parádním zvukem, což je desetiválec v R8. Uvedený výběr spíše svědčí o tom, že chtějí univerzální a praktické auto, které zvládne všechno a na nějaký řev motoru hází zvysoka velkého bobana.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  19. 12. 2019 08:23

To bol vtip.

A hlavne si niekto naozaj mysli, že tými autami aj reálne jazdia?
Podľa mna väčšina z nich ma nakúpené Ferrari a tak podobne.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 11:42

No myslím si, že právě s těmito auty běžně jezdí na tréningy, s rodinou a ty Ferrari mají v garáži a ujedou s nimi ročně pár km, možná skoro nic.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  19. 12. 2019 12:00

Ferrari atd nevyrába len supersporty.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 12:07

Tak určitě Ferrari nemá nic co by se komfortem jen blížilo třeba té Q7 nebo Q8.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  19. 12. 2019 14:19

Aj napríklad taký Urus? Porsche atd?

Jednoducho pre takých hráčov je Audi tak na úrovni Škodovky.

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 12. 2019 23:16

Mluvil jsi o Ferrari, teď sem taháš Lambo, na denní ježdění je evidentně běžná motorizace Q7 nebo Q8 vhodnější auto než Urus (jehož ekvivalent by si mohli u Audi pořídit v podobě RS Q8) a pokud je někdo z nich fanda do aut, tak si do garáže strčí Aventador nebo 918, ale s tím nebude absolvovat nějaké každodenní popojížďky.

Odpovědět  |   | 
Rembaz  |  20. 12. 2019 05:50

“ Ferrari ATD nevyrába”...

Odpovědět  |   | 
iPace  |  20. 12. 2019 08:49

jiz to nekde nekdo psal, ti hraci nemaji moznost si vybrat auta podle sveho vyberou na 100%, dostanou jen seznam modelu ze kterych si muzou vybrat a pak si vybiraj jen barvu, automobilka pak doda dana auta s nejakou lepsi vybavou a motorizaci, kterou si ale hraci jiz vybrat nemuzou, v zahranicnich mediich to primo potvrdili v rozhovorech nekteri hraci, vybrali si proste model a barvu a Audi jim dodalo to co jim dodalo, nektery z tech aut nemaj pak najeto ani 10 tisic km za dany rok

Odpovědět  |   | 
Vlada  |  28. 12. 2019 12:26

Zkrátka dostanou to ti nejchudší z nejchudších. Ať žije charita, na tu dá babička ze Lhoty.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

dnes | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro