Hráči Realu Madrid vyfasovali nová auta. Většina brala SUV, elektřině věří jediný

Čím jezdí fotbalisté Realu Madrid, když mají možnost zdarma obdržet nejnovější modely Audi? Většina vybraných aut nepřekvapí, přesto se ale objevila jedna výjimka.

Spolupráce mezi Audi a fotbalovým klubem Real Madrid pokračuje již od roku 2003 a nyní opět nastal čas, aby si sportovci zdarma převzali nejnovější modely pro další sezónu. Kdo by ale čekal seznam supersportů R8 nebo sporťáků TT RS, bude daleko od pravdy. Na zábavu mají hráči samozřejmě v garážích svá soukromá žihadla. Většina tak vykročila cestou praktičnosti.

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Z nabízených vozů automobilky se mezi fotbalisty objevují nejvíce SUV Q7 a Q8, které používají naftový šestiválec o objemu tří litrů a výkonu 210 kW (286 koní). Se stejným motorem si čtveřice hráčů vybrala i stylové Audi A7 Sportback. Pravidlem pak je, že i zvolenými barvami karoserie jsou hráči Realu Madrid až na výjimky docela konzervativní.

Výjimky začínají u Raphaela Varane, který mezi hromadou nafťáků a párem benzinových modelů, jako jediný sáhl po elektrickém SUV e-tron, a to ve výrazné červené barvě. Ostatně třílitrový diesel najdete i v limuzíně A8, na kterou si ukázal pouze Sergio Ramos, a to pochopitelně v černém laku a s chromovanými doplňky.

První jízda s Audi RS Q8: Urusu dýchá na krk, největší zbraň je ale nepodstatná

První jízda s Audi RS Q8: Urusu dýchá na krk, největší zbraň je ale nepodstatná

Stejně jako elektřina, tak i benzinové motory letos zastávaly ve flotile španělského klubu úplnou menšinu. Pouze Karim Benzema, Thibault Courtois a trenér Zinédine Zidane tak sáhli po Audi RS 3 Sportback a jeho pětiválci o výkonu 294 kW (400 koní). 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

včera | Richard Herbich | 58 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 80 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 34 příspěvků