Hráči Realu Madrid vyfasovali nová auta. Většina brala SUV, elektřině věří jediný

Čím jezdí fotbalisté Realu Madrid, když mají možnost zdarma obdržet nejnovější modely Audi? Většina vybraných aut nepřekvapí, přesto se ale objevila jedna výjimka.

Spolupráce mezi Audi a fotbalovým klubem Real Madrid pokračuje již od roku 2003 a nyní opět nastal čas, aby si sportovci zdarma převzali nejnovější modely pro další sezónu. Kdo by ale čekal seznam supersportů R8 nebo sporťáků TT RS, bude daleko od pravdy. Na zábavu mají hráči samozřejmě v garážích svá soukromá žihadla. Většina tak vykročila cestou praktičnosti.

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Podívejte se na nejlepší úlovky aut Googlu. Už projely skoro celou planetu

Z nabízených vozů automobilky se mezi fotbalisty objevují nejvíce SUV Q7 a Q8, které používají naftový šestiválec o objemu tří litrů a výkonu 210 kW (286 koní). Se stejným motorem si čtveřice hráčů vybrala i stylové Audi A7 Sportback. Pravidlem pak je, že i zvolenými barvami karoserie jsou hráči Realu Madrid až na výjimky docela konzervativní.

Výjimky začínají u Raphaela Varane, který mezi hromadou nafťáků a párem benzinových modelů, jako jediný sáhl po elektrickém SUV e-tron, a to ve výrazné červené barvě. Ostatně třílitrový diesel najdete i v limuzíně A8, na kterou si ukázal pouze Sergio Ramos, a to pochopitelně v černém laku a s chromovanými doplňky.

První jízda s Audi RS Q8: Urusu dýchá na krk, největší zbraň je ale nepodstatná

První jízda s Audi RS Q8: Urusu dýchá na krk, největší zbraň je ale nepodstatná

Stejně jako elektřina, tak i benzinové motory letos zastávaly ve flotile španělského klubu úplnou menšinu. Pouze Karim Benzema, Thibault Courtois a trenér Zinédine Zidane tak sáhli po Audi RS 3 Sportback a jeho pětiválci o výkonu 294 kW (400 koní). 

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 39 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků