H&R Golf GTI: níž už to nejde

I úpravci, kteří se specializují jen na vybrané části vozu, mají nárok na to, aby představili vytuněné auto. H&R na to jde ostře.

Golf GTI je asi největší tuningovou ikonou v našich končinách. Kdo má GTI, má obdiv okolí, uznání známých a neustálý přísun mladých dívčin. Známý výrobce podvozkových dílů, společnost H&R nyní nabízí úpravu pro odvážnější z majitelů.

Základem všeho je speciální podvozek z dílny H&R, který poslal Golf o 26 mm vpředu a 24 mm vzadu blíže k zemi. Vůz nyní stojí na ultralehkých kolech OZ Racing, za kterými lze najít brzdy Brembo.

A proč tyto úpravy? No H&R totiž nabízí i navýšení výkonu. Pouhou úpravou řídící jednotky lze výkon navýšit na 240 a 250 koní. Komu to ovšem nestačí, může si vybrat i verzi s výkonem 300 koní, kde je ovšem třeba vyměnit turbo, mezichladič a jakési další komponenty.

Samotný H&R Golf GTI je pak tunersky vybaven pořádným zesíkem, hustým neonem v kufru a nezbytným DVD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
H&R Golf GTI
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků