H&R Golf GTI: níž už to nejde

I úpravci, kteří se specializují jen na vybrané části vozu, mají nárok na to, aby představili vytuněné auto. H&R na to jde ostře.

Golf GTI je asi největší tuningovou ikonou v našich končinách. Kdo má GTI, má obdiv okolí, uznání známých a neustálý přísun mladých dívčin. Známý výrobce podvozkových dílů, společnost H&R nyní nabízí úpravu pro odvážnější z majitelů.

Základem všeho je speciální podvozek z dílny H&R, který poslal Golf o 26 mm vpředu a 24 mm vzadu blíže k zemi. Vůz nyní stojí na ultralehkých kolech OZ Racing, za kterými lze najít brzdy Brembo.

A proč tyto úpravy? No H&R totiž nabízí i navýšení výkonu. Pouhou úpravou řídící jednotky lze výkon navýšit na 240 a 250 koní. Komu to ovšem nestačí, může si vybrat i verzi s výkonem 300 koní, kde je ovšem třeba vyměnit turbo, mezichladič a jakési další komponenty.

Samotný H&R Golf GTI je pak tunersky vybaven pořádným zesíkem, hustým neonem v kufru a nezbytným DVD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
H&R Golf GTI
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků