H&R Golf GTI: níž už to nejde

I úpravci, kteří se specializují jen na vybrané části vozu, mají nárok na to, aby představili vytuněné auto. H&R na to jde ostře.

Golf GTI je asi největší tuningovou ikonou v našich končinách. Kdo má GTI, má obdiv okolí, uznání známých a neustálý přísun mladých dívčin. Známý výrobce podvozkových dílů, společnost H&R nyní nabízí úpravu pro odvážnější z majitelů.

Základem všeho je speciální podvozek z dílny H&R, který poslal Golf o 26 mm vpředu a 24 mm vzadu blíže k zemi. Vůz nyní stojí na ultralehkých kolech OZ Racing, za kterými lze najít brzdy Brembo.

A proč tyto úpravy? No H&R totiž nabízí i navýšení výkonu. Pouhou úpravou řídící jednotky lze výkon navýšit na 240 a 250 koní. Komu to ovšem nestačí, může si vybrat i verzi s výkonem 300 koní, kde je ovšem třeba vyměnit turbo, mezichladič a jakési další komponenty.

Samotný H&R Golf GTI je pak tunersky vybaven pořádným zesíkem, hustým neonem v kufru a nezbytným DVD.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
H&R Golf GTI
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků