H&R Gemballa Avalanche Porsche GT: černá lavina

Gemballa je ve světě tuningu pojmem. Poslední dobou inženýři firmy nezahálejí a chrlí jeden produkt za druhým. Teď došlo na 911.

Jen pro pořádek je dobré hned na začátek zmínit, že v letošním rok jsme zatím měli možnost od této společnosti vidět upravené Porsche 911, dvě varianty na model Cayman S a odhalení se dočkal i extravagantní kit pro Cayenne Turbo. K této početné rodině se nyní přidává Porsche GT Roadster s přívlastkem Avalanche.

Každý podobný vůz zaujme na první pohled především svým vzhledem. Tak je tomu i v tomto případě, ovšem společnost nezašla až tak daleko. Karoserie vozu je pokryta matným černým lakem a v kombinaci s červenými nápisy tvoří zajímavý celek. Sportovní vzhled podtrhují sportovní nárazníky, vdechy a spoilery, které decentně zapadají do ucelené linie roadsteru. Vizuální dojem dotvářejí černá kola z lehké slitiny, za kterými se ukrývají červené třmeny.

Jakýkoli sportovní vzhled je však k ničemu, pokud chybí pořádný motor pod kapotou a kompletní sportovní vybavení. To sice v tomto případě nehrozí, i kdyby se tuneři na technickou stránku Porsche 911 nepodívali ani v nejmenším, ale i tak je technických modifikací celkem požehnaně.

Výkon sériového motoru byl upraven, a tak nyní disponuje solidním stádem 600 koní a maximálním točivým momentem 840 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h zvládne za 3,5 vteřiny a ručička na tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 320 km/h.

Jak už z názvu vyplývá, ruku k dílu přiložil i známý výrobce a úpravce podvozků H&R. Ten má na svědomí několik drobných úprav podvozku a nové tlumiče. Tyto zásahy přispěly k lepší ovladatelnosti při vyšších rychlostech.

Naši poslední zastávkou bude interiér, který překvapí svým luxusním vzhledem a komfortem. Pro čalounění sedadel a volantu byla zvolena kombinace černé kůže a alcantary. Sportovní prostředí ve vnitřku vytváří karbonové ozdobné lišty. Společnost pod vedením Uweho Gembally se úpravám věnuje už přes 25 let a za ten čas dokázala o svých kvalitách už mnohokrát přesvědčit. A to se znova potvrdilo…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
H&R Gemballa Avalanche Porsche GT 
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků