H&R Gemballa Avalanche Porsche GT: černá lavina

Gemballa je ve světě tuningu pojmem. Poslední dobou inženýři firmy nezahálejí a chrlí jeden produkt za druhým. Teď došlo na 911.

Jen pro pořádek je dobré hned na začátek zmínit, že v letošním rok jsme zatím měli možnost od této společnosti vidět upravené Porsche 911, dvě varianty na model Cayman S a odhalení se dočkal i extravagantní kit pro Cayenne Turbo. K této početné rodině se nyní přidává Porsche GT Roadster s přívlastkem Avalanche.

Každý podobný vůz zaujme na první pohled především svým vzhledem. Tak je tomu i v tomto případě, ovšem společnost nezašla až tak daleko. Karoserie vozu je pokryta matným černým lakem a v kombinaci s červenými nápisy tvoří zajímavý celek. Sportovní vzhled podtrhují sportovní nárazníky, vdechy a spoilery, které decentně zapadají do ucelené linie roadsteru. Vizuální dojem dotvářejí černá kola z lehké slitiny, za kterými se ukrývají červené třmeny.

Jakýkoli sportovní vzhled je však k ničemu, pokud chybí pořádný motor pod kapotou a kompletní sportovní vybavení. To sice v tomto případě nehrozí, i kdyby se tuneři na technickou stránku Porsche 911 nepodívali ani v nejmenším, ale i tak je technických modifikací celkem požehnaně.

Výkon sériového motoru byl upraven, a tak nyní disponuje solidním stádem 600 koní a maximálním točivým momentem 840 Nm. Zrychlení z klidu na 100 km/h zvládne za 3,5 vteřiny a ručička na tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 320 km/h.

Jak už z názvu vyplývá, ruku k dílu přiložil i známý výrobce a úpravce podvozků H&R. Ten má na svědomí několik drobných úprav podvozku a nové tlumiče. Tyto zásahy přispěly k lepší ovladatelnosti při vyšších rychlostech.

Naši poslední zastávkou bude interiér, který překvapí svým luxusním vzhledem a komfortem. Pro čalounění sedadel a volantu byla zvolena kombinace černé kůže a alcantary. Sportovní prostředí ve vnitřku vytváří karbonové ozdobné lišty. Společnost pod vedením Uweho Gembally se úpravám věnuje už přes 25 let a za ten čas dokázala o svých kvalitách už mnohokrát přesvědčit. A to se znova potvrdilo…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
H&R Gemballa Avalanche Porsche GT 

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 1 000 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 820 000 Kč
Porsche 911 3,4
Rok výroby: 2012
Stav: 49 701 km
Cena: 1 850 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 430 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 379 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků