H&R Audi R8: sázka na podvozek

Najde se mnoho tunerů, kteří se snaží ladit různě části auta. Často jde jen o chiptuning, někdy dojde i k hardwarovým úpravám motoru, ale stále měně se zaměřuje na to nejpodstatnější – podvozek a brzdy.

A právě u H&R se rozhodli pro možnost číslo dvě. Na mušku si nevzali nic menšího než Audi R8. A pokud se vám zdá, že na něm není na první pohled nic nového, máte pravdu. Specialista na podvozky se v tomto případě zaměřil na to jediné. R8 dostala kompletně stavitelný podvozek, který dovoluje vepředu snížit světlou výšku o 15 mm, vzadu pak o 30. Společnost ale prohlásila, že v klasickém nastavení R8 o žádný komfort nepřišla, naopak v nejtvrdším režimu dokáže být mnohem přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek
H&R Audi R8

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků