H&R Audi R8: sázka na podvozek

Najde se mnoho tunerů, kteří se snaží ladit různě části auta. Často jde jen o chiptuning, někdy dojde i k hardwarovým úpravám motoru, ale stále měně se zaměřuje na to nejpodstatnější – podvozek a brzdy.

A právě u H&R se rozhodli pro možnost číslo dvě. Na mušku si nevzali nic menšího než Audi R8. A pokud se vám zdá, že na něm není na první pohled nic nového, máte pravdu. Specialista na podvozky se v tomto případě zaměřil na to jediné. R8 dostala kompletně stavitelný podvozek, který dovoluje vepředu snížit světlou výšku o 15 mm, vzadu pak o 30. Společnost ale prohlásila, že v klasickém nastavení R8 o žádný komfort nepřišla, naopak v nejtvrdším režimu dokáže být mnohem přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek
H&R Audi R8

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků