H&R Audi R8: sázka na podvozek

Najde se mnoho tunerů, kteří se snaží ladit různě části auta. Často jde jen o chiptuning, někdy dojde i k hardwarovým úpravám motoru, ale stále měně se zaměřuje na to nejpodstatnější – podvozek a brzdy.

A právě u H&R se rozhodli pro možnost číslo dvě. Na mušku si nevzali nic menšího než Audi R8. A pokud se vám zdá, že na něm není na první pohled nic nového, máte pravdu. Specialista na podvozky se v tomto případě zaměřil na to jediné. R8 dostala kompletně stavitelný podvozek, který dovoluje vepředu snížit světlou výšku o 15 mm, vzadu pak o 30. Společnost ale prohlásila, že v klasickém nastavení R8 o žádný komfort nepřišla, naopak v nejtvrdším režimu dokáže být mnohem přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek
H&R Audi R8

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků