H&R Audi R8: sázka na podvozek

H&R Audi R8: sázka na podvozek

Najde se mnoho tunerů, kteří se snaží ladit různě části auta. Často jde jen o chiptuning, někdy dojde i k hardwarovým úpravám motoru, ale stále měně se zaměřuje na to nejpodstatnější – podvozek a brzdy.

A právě u H&R se rozhodli pro možnost číslo dvě. Na mušku si nevzali nic menšího než Audi R8. A pokud se vám zdá, že na něm není na první pohled nic nového, máte pravdu. Specialista na podvozky se v tomto případě zaměřil na to jediné. R8 dostala kompletně stavitelný podvozek, který dovoluje vepředu snížit světlou výšku o 15 mm, vzadu pak o 30. Společnost ale prohlásila, že v klasickém nastavení R8 o žádný komfort nepřišla, naopak v nejtvrdším režimu dokáže být mnohem přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek
H&R Audi R8

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 866 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků