H&R Audi R8: sázka na podvozek

Najde se mnoho tunerů, kteří se snaží ladit různě části auta. Často jde jen o chiptuning, někdy dojde i k hardwarovým úpravám motoru, ale stále měně se zaměřuje na to nejpodstatnější – podvozek a brzdy.

A právě u H&R se rozhodli pro možnost číslo dvě. Na mušku si nevzali nic menšího než Audi R8. A pokud se vám zdá, že na něm není na první pohled nic nového, máte pravdu. Specialista na podvozky se v tomto případě zaměřil na to jediné. R8 dostala kompletně stavitelný podvozek, který dovoluje vepředu snížit světlou výšku o 15 mm, vzadu pak o 30. Společnost ale prohlásila, že v klasickém nastavení R8 o žádný komfort nepřišla, naopak v nejtvrdším režimu dokáže být mnohem přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek
H&R Audi R8

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků