H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Specialista na podvozky H&R se zaměřil na Audi A3 Cabrio. Výsledkem není vysoký výkon, ale použití té nejlepší techniky z jeho dílny.
H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Německou společnost H&R snad není třeba nějak zvlášť představovat, nejenže ve svém oboru patří k absolutní špičce, ale její upravené vozy se teší poměrně velké oblibě u nadšenců tuningu. Společnost se i tentokrát zaměřila na zvýšení komfortu a celkové zlepšení stability, nečekejte proto žádní brutální výkon, nebo kila plastu.

H&R Audi A3 Cabriolet je vybavena kompletní sadou odpružení, díky které se světlá výška vozu snížila o celých 45 mm. Samozřejmostí jsou i tužší trzní stabilizátory, které mají zvýšit především celkovou stabilitu při přejezdech zatáček. Společnost nabízí i sadu podložek Trak+ pro rozšíření rozchodu kol.

V tomto případě zde neočekávejme žádné zvýšení výkonu a vzhledem k zaměření společnosti je to i celkem pochopitelné. Tento vůz je zkrátka pro ty, kterým sériový podvozek nestačí a od tohoto auta očekávají využívání větší porce již dostupné dynamiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
H&R Audi A3 Cabriolet
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků