H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Specialista na podvozky H&R se zaměřil na Audi A3 Cabrio. Výsledkem není vysoký výkon, ale použití té nejlepší techniky z jeho dílny.
H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Německou společnost H&R snad není třeba nějak zvlášť představovat, nejenže ve svém oboru patří k absolutní špičce, ale její upravené vozy se teší poměrně velké oblibě u nadšenců tuningu. Společnost se i tentokrát zaměřila na zvýšení komfortu a celkové zlepšení stability, nečekejte proto žádní brutální výkon, nebo kila plastu.

H&R Audi A3 Cabriolet je vybavena kompletní sadou odpružení, díky které se světlá výška vozu snížila o celých 45 mm. Samozřejmostí jsou i tužší trzní stabilizátory, které mají zvýšit především celkovou stabilitu při přejezdech zatáček. Společnost nabízí i sadu podložek Trak+ pro rozšíření rozchodu kol.

V tomto případě zde neočekávejme žádné zvýšení výkonu a vzhledem k zaměření společnosti je to i celkem pochopitelné. Tento vůz je zkrátka pro ty, kterým sériový podvozek nestačí a od tohoto auta očekávají využívání větší porce již dostupné dynamiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
H&R Audi A3 Cabriolet
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků