H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Specialista na podvozky H&R se zaměřil na Audi A3 Cabrio. Výsledkem není vysoký výkon, ale použití té nejlepší techniky z jeho dílny.
H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Německou společnost H&R snad není třeba nějak zvlášť představovat, nejenže ve svém oboru patří k absolutní špičce, ale její upravené vozy se teší poměrně velké oblibě u nadšenců tuningu. Společnost se i tentokrát zaměřila na zvýšení komfortu a celkové zlepšení stability, nečekejte proto žádní brutální výkon, nebo kila plastu.

H&R Audi A3 Cabriolet je vybavena kompletní sadou odpružení, díky které se světlá výška vozu snížila o celých 45 mm. Samozřejmostí jsou i tužší trzní stabilizátory, které mají zvýšit především celkovou stabilitu při přejezdech zatáček. Společnost nabízí i sadu podložek Trak+ pro rozšíření rozchodu kol.

V tomto případě zde neočekávejme žádné zvýšení výkonu a vzhledem k zaměření společnosti je to i celkem pochopitelné. Tento vůz je zkrátka pro ty, kterým sériový podvozek nestačí a od tohoto auta očekávají využívání větší porce již dostupné dynamiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
H&R Audi A3 Cabriolet
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků