H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Specialista na podvozky H&R se zaměřil na Audi A3 Cabrio. Výsledkem není vysoký výkon, ale použití té nejlepší techniky z jeho dílny.
H&R Audi A3 Cabriolet: podvozek nadevše

Německou společnost H&R snad není třeba nějak zvlášť představovat, nejenže ve svém oboru patří k absolutní špičce, ale její upravené vozy se teší poměrně velké oblibě u nadšenců tuningu. Společnost se i tentokrát zaměřila na zvýšení komfortu a celkové zlepšení stability, nečekejte proto žádní brutální výkon, nebo kila plastu.

H&R Audi A3 Cabriolet je vybavena kompletní sadou odpružení, díky které se světlá výška vozu snížila o celých 45 mm. Samozřejmostí jsou i tužší trzní stabilizátory, které mají zvýšit především celkovou stabilitu při přejezdech zatáček. Společnost nabízí i sadu podložek Trak+ pro rozšíření rozchodu kol.

V tomto případě zde neočekávejme žádné zvýšení výkonu a vzhledem k zaměření společnosti je to i celkem pochopitelné. Tento vůz je zkrátka pro ty, kterým sériový podvozek nestačí a od tohoto auta očekávají využívání větší porce již dostupné dynamiky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
H&R Audi A3 Cabriolet
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků