H&R 911 Turbo: dvakrát více výkonu

7 komentářů

tuky
7. prosince • 14:18

Titanove motory pre 911 s bykonom cez 600k nemaju zrovna velku zivotnost [nepamatam sa presne, ale RUF u svojich exttravykonnych modelov odporuca vynemu "interieru" motora po x kilomentroch];// ale vcelku rad by som toto porsche videl jazdit na zasnezenych cestach - aspon by bola sranda

3nge
7. prosince • 14:56

proto to auto delali , aby si ho koupil ty a jezdil s tim na hory......

tuky
7. prosince • 20:59

;-)

Martin
7. prosince • 18:47

presne:-D Zase nejakej chytracek promluvil. Je jany, ze takovej motor nevydrzi co jeho 1,9TDI PD co do poctu ujetejch kilometru..ale..ale proste tady prece nejde o nejakou zivotnost a spolehlivost apod.....nejde o to, ze udelaj nabrouseny auto..jde o to, ze technici pri reseni ukolu jak vydolovat z maleho objemu takove stado musi resit fura novych problemu, setkavaji se se situacemi, ktere v beznym automobilismu nenastanou a toto vse slouzi k dalsim vyvojum motoru apod......

Radek Ondrášík
7. prosince • 20:03

No v nedávné době měly formule z 1,5 litru i 1500 koní, takže 1050 koní z 3,8 zas není takový zázrak. Pak už ovšem jde o tu životnost, aby vůbec nějaká byla. A navíc tyto auta nejsou určena pro další prodej, ale pro reklamu daného tunerského studia, že opravdu umí. Odzkouší těch 400 km/h a budou měnit motor :-)

tuky
7. prosince • 20:59

...v tom je Veyron jedinecny - spolahlivost a vykon [je to smutne, ale je to tak] :-P// F1 nemuseli splnovat predpisy ako cestne auta = chladenie apod. sa dalo lepsie vyriesit

911
7. prosince • 10:51

jeste ty zrcatka a jedem:-))

Doporučujeme

Články odjinud