HPA Motorsports Golf R32: rozdivočelých 575 koní

Jeden z nejsilnějších hot-hatchů současnosti vypustila do světa tuningová firma HPA Motorsports. Přeplňovaný 3.2 V6 FSI disponuje výkonem 423 kW (575 k).

Firmu HPA Motorsports jsme na stránkách Autorevue.cz poprvé zmínili loni na podzim během výstavy SEMA konané v Las Vegas. Tam byly představeny upravené modely Touareg, Jetta a Passat. Teď se ladičská firma zaměřila na nejsilnější verzi modelu Golf - verzi R32.

Sériová verze Golfu R32 má pod kapotou agregát 3.2 V6 FSI s výkonem 184 kW (250 k). Tuningový paket od HPA nese jméno FT575 a obsahuje dvojici turbodmychadel s mezichladiči vzduchu, přepracované sání a nový výfukový systém. Již podle názvu je jasné, jakým výkonem šestiválec disponuje - 423 kW, tedy 575 k.

Nadopovaný Golf R32 s náhonem na všechna kola zvládne stovku za 3,5 s a cílem čtvrt míle prolétne v čase 11,9 s. Silnějšímu vozu je přizpůsobeno odpružení vozu, které je sladěno s novými 19" koly od společnosti O-Z Racing. O zastavení se stará brzdový systém od firmy Brembo, kdy na přední nápravě jsou kotouče o průměru 365 mm s osmipístkovými třmeny.

HPA Motorsports předesílá, že paket FT575 bude v brzké době dostupný i pro další vozy koncernu Volkswagen - Audi TT a A3.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
HPA Motorsports Golf R32 FT575
Zdroj: hpamotorsports.com
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků