Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů

Rallye San Remo v neděli odpoledne sice skončila, nicméně hlasy bosů těch nejúspěšnějších a pravděpodobně dnes nejprofesionálnějších továrních týmů stále doznívají.
Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů
Podívejme se tedy jak výkony svých „svěřenců“ hodnotili ti nejúspěšnější – ředitel týmu Peugeot Sport Corrado Provera, ředitel týmu Citroen Sport Guy Frequelin a ředitel týmu Ford Motorsport Malcolm Wilson. Na rozdíl od svých kolegů z týmů Subaru, Mitsubishi, Hyundai nebo Škoda, měli všichni tři své důvody ke spokojenosti. Peugeot - Panizzi zvítězil a Auriol skončil třetí; Citroen – nadějný Loeb dojel druhý absolutně a jasně potvrdil svůj potenciál do budoucnosti; Ford – Sainz dojel nakonec jako čtvrtý nejlepší, v průběžném pořadí mistrovství světa výrobců však jeho tým jasně vede.

Corrado Provera, Peugeot: „Pochopitelně máme obrovskou radost. Nejen že jsme dojeli na prvním a třetím místě absolutně, hlavně ale také proto, že jsme v Itálii získali maximální počet bodů do klasifikace šampionátu značek. Gilles, Didier a Marcus jeli opravdu skvěle a já jim ještě jednou blahopřeji. V letošním roce jsme zvítězili v Katalánsku, v Itálii jsme světu opět ukázali další podstatné zlepšení. Podobný výsledek bychom měli zopakovat za necelé dva týdny na Korsice.“

Guy Frequelin, Citroen: „Na poslední erzetě jsme začali věřit. V Itálii Sebastian dokázal něco naprosto výjimečného. Dle naší dohody odjel první etapu v klidu, aby se postupně seznámil se svým vozem. Od druhé poloviny páteční etapy se však už jen zlepšoval a nakonec z toho bylo výborné druhé místo. Do Itálie přijel s cílem potvrdit svůj potenciál, a to se mu zcela jasně podařilo. Z jeho výsledku mám obrovskou radost. Navíc mě těší skutečnost, že od začátku do samého konce rallye Xsara WRC fungovala spolehlivě bez jakýchkoliv problémů.“

Malcolm Wilson, Ford: „Jak naše Focusy WRC, tak pneumatiky Pirelli dnes dokázaly, že na asfaltu jsme se prokazatelně zlepšili. Myslím, že jsme ukázali. jak rychlí můžeme být na mokrém a klouzavém asfaltovém povrchu. Jsem si vědom faktu, že na suchých silnicích stále máme rezervy, na kterých musíme intenzivně pracovat. Velká škoda, že nepršelo hned od startu. Vše by mohlo vypadat trochu jinak a hlavně v náš prospěch.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků