Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů

Rallye San Remo v neděli odpoledne sice skončila, nicméně hlasy bosů těch nejúspěšnějších a pravděpodobně dnes nejprofesionálnějších továrních týmů stále doznívají.
Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů
Podívejme se tedy jak výkony svých „svěřenců“ hodnotili ti nejúspěšnější – ředitel týmu Peugeot Sport Corrado Provera, ředitel týmu Citroen Sport Guy Frequelin a ředitel týmu Ford Motorsport Malcolm Wilson. Na rozdíl od svých kolegů z týmů Subaru, Mitsubishi, Hyundai nebo Škoda, měli všichni tři své důvody ke spokojenosti. Peugeot - Panizzi zvítězil a Auriol skončil třetí; Citroen – nadějný Loeb dojel druhý absolutně a jasně potvrdil svůj potenciál do budoucnosti; Ford – Sainz dojel nakonec jako čtvrtý nejlepší, v průběžném pořadí mistrovství světa výrobců však jeho tým jasně vede.

Corrado Provera, Peugeot: „Pochopitelně máme obrovskou radost. Nejen že jsme dojeli na prvním a třetím místě absolutně, hlavně ale také proto, že jsme v Itálii získali maximální počet bodů do klasifikace šampionátu značek. Gilles, Didier a Marcus jeli opravdu skvěle a já jim ještě jednou blahopřeji. V letošním roce jsme zvítězili v Katalánsku, v Itálii jsme světu opět ukázali další podstatné zlepšení. Podobný výsledek bychom měli zopakovat za necelé dva týdny na Korsice.“

Guy Frequelin, Citroen: „Na poslední erzetě jsme začali věřit. V Itálii Sebastian dokázal něco naprosto výjimečného. Dle naší dohody odjel první etapu v klidu, aby se postupně seznámil se svým vozem. Od druhé poloviny páteční etapy se však už jen zlepšoval a nakonec z toho bylo výborné druhé místo. Do Itálie přijel s cílem potvrdit svůj potenciál, a to se mu zcela jasně podařilo. Z jeho výsledku mám obrovskou radost. Navíc mě těší skutečnost, že od začátku do samého konce rallye Xsara WRC fungovala spolehlivě bez jakýchkoliv problémů.“

Malcolm Wilson, Ford: „Jak naše Focusy WRC, tak pneumatiky Pirelli dnes dokázaly, že na asfaltu jsme se prokazatelně zlepšili. Myslím, že jsme ukázali. jak rychlí můžeme být na mokrém a klouzavém asfaltovém povrchu. Jsem si vědom faktu, že na suchých silnicích stále máme rezervy, na kterých musíme intenzivně pracovat. Velká škoda, že nepršelo hned od startu. Vše by mohlo vypadat trochu jinak a hlavně v náš prospěch.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků