Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů

Rallye San Remo v neděli odpoledne sice skončila, nicméně hlasy bosů těch nejúspěšnějších a pravděpodobně dnes nejprofesionálnějších továrních týmů stále doznívají.
Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů
Podívejme se tedy jak výkony svých „svěřenců“ hodnotili ti nejúspěšnější – ředitel týmu Peugeot Sport Corrado Provera, ředitel týmu Citroen Sport Guy Frequelin a ředitel týmu Ford Motorsport Malcolm Wilson. Na rozdíl od svých kolegů z týmů Subaru, Mitsubishi, Hyundai nebo Škoda, měli všichni tři své důvody ke spokojenosti. Peugeot - Panizzi zvítězil a Auriol skončil třetí; Citroen – nadějný Loeb dojel druhý absolutně a jasně potvrdil svůj potenciál do budoucnosti; Ford – Sainz dojel nakonec jako čtvrtý nejlepší, v průběžném pořadí mistrovství světa výrobců však jeho tým jasně vede.

Corrado Provera, Peugeot: „Pochopitelně máme obrovskou radost. Nejen že jsme dojeli na prvním a třetím místě absolutně, hlavně ale také proto, že jsme v Itálii získali maximální počet bodů do klasifikace šampionátu značek. Gilles, Didier a Marcus jeli opravdu skvěle a já jim ještě jednou blahopřeji. V letošním roce jsme zvítězili v Katalánsku, v Itálii jsme světu opět ukázali další podstatné zlepšení. Podobný výsledek bychom měli zopakovat za necelé dva týdny na Korsice.“

Guy Frequelin, Citroen: „Na poslední erzetě jsme začali věřit. V Itálii Sebastian dokázal něco naprosto výjimečného. Dle naší dohody odjel první etapu v klidu, aby se postupně seznámil se svým vozem. Od druhé poloviny páteční etapy se však už jen zlepšoval a nakonec z toho bylo výborné druhé místo. Do Itálie přijel s cílem potvrdit svůj potenciál, a to se mu zcela jasně podařilo. Z jeho výsledku mám obrovskou radost. Navíc mě těší skutečnost, že od začátku do samého konce rallye Xsara WRC fungovala spolehlivě bez jakýchkoliv problémů.“

Malcolm Wilson, Ford: „Jak naše Focusy WRC, tak pneumatiky Pirelli dnes dokázaly, že na asfaltu jsme se prokazatelně zlepšili. Myslím, že jsme ukázali. jak rychlí můžeme být na mokrém a klouzavém asfaltovém povrchu. Jsem si vědom faktu, že na suchých silnicích stále máme rezervy, na kterých musíme intenzivně pracovat. Velká škoda, že nepršelo hned od startu. Vše by mohlo vypadat trochu jinak a hlavně v náš prospěch.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Hyundai ix35 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 96 400 km
Cena: 252 000 Kč
Hyundai Accent 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 82 557 km
Cena: 70 000 Kč
Hyundai Getz 1,1
Rok výroby: 2003
Stav: 71 166 km
Cena: 40 000 Kč
Hyundai ix35 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 55 407 km
Cena: 306 000 Kč
Hyundai i30 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: 9 699 km
Cena: 310 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků