Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů

Rallye San Remo v neděli odpoledne sice skončila, nicméně hlasy bosů těch nejúspěšnějších a pravděpodobně dnes nejprofesionálnějších továrních týmů stále doznívají.
Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů
Podívejme se tedy jak výkony svých „svěřenců“ hodnotili ti nejúspěšnější – ředitel týmu Peugeot Sport Corrado Provera, ředitel týmu Citroen Sport Guy Frequelin a ředitel týmu Ford Motorsport Malcolm Wilson. Na rozdíl od svých kolegů z týmů Subaru, Mitsubishi, Hyundai nebo Škoda, měli všichni tři své důvody ke spokojenosti. Peugeot - Panizzi zvítězil a Auriol skončil třetí; Citroen – nadějný Loeb dojel druhý absolutně a jasně potvrdil svůj potenciál do budoucnosti; Ford – Sainz dojel nakonec jako čtvrtý nejlepší, v průběžném pořadí mistrovství světa výrobců však jeho tým jasně vede.

Corrado Provera, Peugeot: „Pochopitelně máme obrovskou radost. Nejen že jsme dojeli na prvním a třetím místě absolutně, hlavně ale také proto, že jsme v Itálii získali maximální počet bodů do klasifikace šampionátu značek. Gilles, Didier a Marcus jeli opravdu skvěle a já jim ještě jednou blahopřeji. V letošním roce jsme zvítězili v Katalánsku, v Itálii jsme světu opět ukázali další podstatné zlepšení. Podobný výsledek bychom měli zopakovat za necelé dva týdny na Korsice.“

Guy Frequelin, Citroen: „Na poslední erzetě jsme začali věřit. V Itálii Sebastian dokázal něco naprosto výjimečného. Dle naší dohody odjel první etapu v klidu, aby se postupně seznámil se svým vozem. Od druhé poloviny páteční etapy se však už jen zlepšoval a nakonec z toho bylo výborné druhé místo. Do Itálie přijel s cílem potvrdit svůj potenciál, a to se mu zcela jasně podařilo. Z jeho výsledku mám obrovskou radost. Navíc mě těší skutečnost, že od začátku do samého konce rallye Xsara WRC fungovala spolehlivě bez jakýchkoliv problémů.“

Malcolm Wilson, Ford: „Jak naše Focusy WRC, tak pneumatiky Pirelli dnes dokázaly, že na asfaltu jsme se prokazatelně zlepšili. Myslím, že jsme ukázali. jak rychlí můžeme být na mokrém a klouzavém asfaltovém povrchu. Jsem si vědom faktu, že na suchých silnicích stále máme rezervy, na kterých musíme intenzivně pracovat. Velká škoda, že nepršelo hned od startu. Vše by mohlo vypadat trochu jinak a hlavně v náš prospěch.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků