Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů

Rallye San Remo v neděli odpoledne sice skončila, nicméně hlasy bosů těch nejúspěšnějších a pravděpodobně dnes nejprofesionálnějších továrních týmů stále doznívají.
Hovoří ředitelé nejúspěšnějších týmů
Podívejme se tedy jak výkony svých „svěřenců“ hodnotili ti nejúspěšnější – ředitel týmu Peugeot Sport Corrado Provera, ředitel týmu Citroen Sport Guy Frequelin a ředitel týmu Ford Motorsport Malcolm Wilson. Na rozdíl od svých kolegů z týmů Subaru, Mitsubishi, Hyundai nebo Škoda, měli všichni tři své důvody ke spokojenosti. Peugeot - Panizzi zvítězil a Auriol skončil třetí; Citroen – nadějný Loeb dojel druhý absolutně a jasně potvrdil svůj potenciál do budoucnosti; Ford – Sainz dojel nakonec jako čtvrtý nejlepší, v průběžném pořadí mistrovství světa výrobců však jeho tým jasně vede.

Corrado Provera, Peugeot: „Pochopitelně máme obrovskou radost. Nejen že jsme dojeli na prvním a třetím místě absolutně, hlavně ale také proto, že jsme v Itálii získali maximální počet bodů do klasifikace šampionátu značek. Gilles, Didier a Marcus jeli opravdu skvěle a já jim ještě jednou blahopřeji. V letošním roce jsme zvítězili v Katalánsku, v Itálii jsme světu opět ukázali další podstatné zlepšení. Podobný výsledek bychom měli zopakovat za necelé dva týdny na Korsice.“

Guy Frequelin, Citroen: „Na poslední erzetě jsme začali věřit. V Itálii Sebastian dokázal něco naprosto výjimečného. Dle naší dohody odjel první etapu v klidu, aby se postupně seznámil se svým vozem. Od druhé poloviny páteční etapy se však už jen zlepšoval a nakonec z toho bylo výborné druhé místo. Do Itálie přijel s cílem potvrdit svůj potenciál, a to se mu zcela jasně podařilo. Z jeho výsledku mám obrovskou radost. Navíc mě těší skutečnost, že od začátku do samého konce rallye Xsara WRC fungovala spolehlivě bez jakýchkoliv problémů.“

Malcolm Wilson, Ford: „Jak naše Focusy WRC, tak pneumatiky Pirelli dnes dokázaly, že na asfaltu jsme se prokazatelně zlepšili. Myslím, že jsme ukázali. jak rychlí můžeme být na mokrém a klouzavém asfaltovém povrchu. Jsem si vědom faktu, že na suchých silnicích stále máme rezervy, na kterých musíme intenzivně pracovat. Velká škoda, že nepršelo hned od startu. Vše by mohlo vypadat trochu jinak a hlavně v náš prospěch.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků