Miataland je rájem pro fanoušky Mazdy MX-5. K pokoji dostanete klíčky od 40 aut

Pokud jste neprostí blázni do Mazdy MX-5, lepší místo pro strávení dovolené si zřejmě nedokážete představit.

Pro někoho to nebude žádná novinka, pro někoho však ano. Za svaté místo pro všechny fanoušky Mazdy MX-5, neboli Miaty, musíte ale nepochybně označit jistý hotel v italském regionu Umbria. Mnoho hotelů je laděno v určitém motivu, v tomto už ale od roku 2017 hraje zásadní roli právě legendární roadster od Mazdy.

Komfort ubytování, bazén nebo malebnost přestavěné farmy ze 17. století na hotel teď dejme stranou. Hlavním tahákem takzvaného Miatalandu je velká stodola skrývající na 40 exemplářů modelu MX-5 napříč všemi generacemi či nejrůznějšími edicemi a specifikacemi. A „skrývají“ je vlastně špatné slovo, kouzlem hotelu je totiž možnost všechna tato auta projet.

Mazda MX-30 oficiálně: Elektrický crossover ujede kolem 200 km, stojí 899.900 Kč

Mazda MX-30 oficiálně: Elektrický crossover ujede kolem 200 km, stojí 899.900 Kč

Skupinové projížďky po okolí jsou tedy významnou volnočasovou aktivitou celého ubytování v Miatalandu. Nečekejte přitom jen sériové kusy či speciální verze MX-5 od automobilky, v kolekci se skrývá i mnoho netradičně upravených vozů dovezených z Evropy, Severní Ameriky a Japonska. Například tu najdete monstrum s V8 pod kapotou nebo kousek inspirovaný designem Ferrari 250 GTO.

Na pozemku resortu se nicméně mají nacházet i jiné slavné Mazdy jako RX-7 nebo RX-8. Ve společných prostorách se můžete probírat knihovnou, jejíž téma se samozřejmě točí okolo všelijakých materiálů o MX-5, včetně dobových prospektů, příruček, knih o historii, magazínů a podobně. A kdybyste potřebovali z „Miatamánie“ zchladit hlavu, furt je tady zmíněný bazén.

Mazda MX-5 je s námi již třicet let. Oslaví to edicí s nápadnou barvou karoserie

Mazda MX-5 je s námi již třicet let. Oslaví to edicí s nápadnou barvou karoserie

Další detaily z říše MX-5 pak velice potěší. Pokoje nejsou značeny čísly, ale jmény barevných odstínů z nabídky roadsteru, třeba Velocity Red, Sunburst Yellow či Mariner Blue, přičemž do těchto a jiných barev jsou pokoje i stylizovány. Klíče od pokojů vypadají jako klíče od Mazdy a motivem MX-5 jsou prý vyzdobeny i toalety.

Za dny strávené ve společnosti těch nejlepších roadsterů od Mazdy samozřejmě něco zaplatíte. Částka v přepočtu okolo 4200 korun za noc se může zdát jako dost, v ceně ovšem visí i pořádná italská snídaně a možnost bez dalšího poplatku denně projet až 60 kilometrů za volantem vámi vybrané MX-5. A to se vyplatí!

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků