Hot Wheels Legends Tour sdružuje úpravce automobilů z celého světa, aby se každoročně utkali o výjimečnou cenu – zvěčnění svého výtvoru do podoby malého Hot Wheels autíčka. Zdroj: Hot Wheels

Hot Wheels Legends Tour sdružuje úpravce automobilů z celého světa, aby se každoročně utkali o výjimečnou cenu – zvěčnění svého výtvoru do podoby malého Hot Wheels autíčka. Zdroj: Hot Wheels

Ačkoliv to na první pohled nejde poznat, původně šlo o Chevrolet Camaro z roku 1981. Zdroj: Hot Wheels
Pro udržení hladkých linií jsou zrcátka integrována do oušek a nenajdete tu žádné dveře. Zdroj: Hot Wheels
Majitel Michael Scire z Jižní Karolíny na něm začal pracovat před 18 lety se svým otcem a kamarádem. Zdroj: Hot Wheels
Zakázková karoserie je v přední části hodně minimalistická. Prakticky se skládá z přední masky plynule navazující na kapotu, která přechází v široké podběhy. Zdroj: Hot Wheels
10
Fotogalerie

Hot Wheels hledá nejbláznivěji upravené auto, které zmenší do blistru. Poznáte původ tohoto finalisty?

Hot Wheels Legends Tour hledá nejlépe upravené vozy od roku 2018. Z tisíců výtvorů vybere vždy jeden, který si budou moci jako malé autíčko koupit sběratelé i děti po celém světě.

Hot Wheels Legends Tour sdružuje úpravce automobilů z celého světa, aby se každoročně utkali o výjimečnou cenu – zvěčnění svého výtvoru do podoby malého Hot Wheels autíčka. Výrobce touto cestou hledá inspiraci a nové nápady od roku 2018. Na letošního výherce si budeme muset počkat do listopadu, ale tento roadster má jako finalista vybraný na setkání v Atlantě dobře nakročeno.

Ačkoliv to na první pohled nejde poznat, původně šlo o Chevrolet Camaro z roku 1981. Kromě karoserie dle vlastního návrhu identifikaci znesnadňuje zkrácený rozvor o 457 mm. Majitel Michael Scire z Jižní Karolíny na něm začal pracovat před 18 lety se svým otcem a kamarádem.

Zakázková karoserie je v přední části hodně minimalistická. Prakticky se skládá z přední masky plynule navazující na kapotu, která přechází v široké podběhy. Pro udržení hladkých linií jsou zrcátka integrována do oušek a nenajdete tu žádné dveře. Záď se širokými blatníky přechází v obrovské křídlo ve stylu závodních aut NASCAR. Pod ním je šestice světel a centrální víčko nádrže. Zajímavými kontrastními prvky jsou ostře řezané kryty předních světel a černě lakovaná kola.

Skrze odhalené boky dává roadster na odiv vidlicový osmiválec o objemu 5.7 litru se zakázkovým výfukovým potrubím. Blíže nespecifikovaný výkon posílá na zadní kola původní automatická převodovka.

Neméně působivý je interiér s moderně pojatou palubní deskou a sportovním volantem. Sedadla jsou speciálně tvarovaná, jelikož Michael se léčil s poraněním páteře, a tak potřebuje na cestách specifickou oporu zad. Nechybí ani výkonný audiosystém.

Camaroadster, jak by se vůz klidně mohl jmenovat, se bude muset o výhru poprat s dalšími finalisty, kteří budou vybráni na následujících zastávkách velkého turné. Uvidíme, který výtvor si nakonec koupíme v obchodech. 

Chevrolet

Chevrolet byl založen v roce 1911 v Detroitu. Od roku 1918 je součástí skupiny General Motors, kde byl v pozici konkurenta Fordu T.

V Evropě se pod značkou Chevrolet prodávají především vozy Daewoo. Značky Corvette a Cadillac jsou distribuovány odděleně.

Chevrolet Spark • Chevrolet Aveo • Chevrolet Cruze • Chevrolet Malibu • Chevrolet Trax

Doporučujeme

Články odjinud