Horská služba bude jezdit na pneumatikách Goodyear

Společnost Goodyear Dunlop Tires Czech, s. r. o. uzavřela partnerskou smlouvu o dodávce pneumatik pro záchranářskou techniku Horské služby České republiky. Do zimní sezóny tak vyjedou všechny záchranářské vozy v novém obutí Goodyear.

“Goodyear je proslulým výrobcem pneumatik, a to nejen zimních, ale i letních. Při záchranných a pátracích akcích se záchranáři Horské služby se svými vozy často pohybují v extrémních podmínkách. Spolehnout se na špičkovou techniku je pro nás životně důležité. Proto jsme velice rádi, že se podařilo navázat spolupráci a těšíme se, že Goodyear bude významným pomocníkem při zajišťování bezpečnosti záchranářů a tím i návštěvníků hor,” komentuje nově uzavřený kontrakt Mgr. Jiří Brožek, náčelník Horské služby České republiky.

Kontrakt byl uzavřen pro letní i zimní sezónu, na záchranářské technice se uplatní dezény Goodyear UltraGrip 7, Goodyear CARGO UltraGrip, Goodyear Excellence, Goodyear CARGO G26 a Goodyear Wrangle Radial.

Jakub Kadlec, marketingový manažer Goodyearu pro Střední Evropu, rozhodnutí podpořit Horskou službu vysvětluje: “Jsme si vědomi náročnosti a významu práce Horské služby pro nás všechny. Bezpečnost je jedním z klíčových atributů značky Goodyear, a tak jsme jako společensky odpovědná firma neváhali. Poskytneme Horské službě maximum z našich inovativních technologií a v rámci svých možností se pokusíme napomoci ke zvýšení bezpečnosti na horách.”

Společnost Goodyear

Goodyear je největším světovým výrobcem pneumatik. Společnost se sídlem v Akronu (Ohio, USA) vyrábí pneumatiky, technické pryžové výrobky a chemikálie ve více než 80 závodech ve 28 zemích po celém světě. Své marketingové aktivity má společnost téměř v každé zemi světa. Goodyear zaměstnává přes 75 000 pracovníků.

Více informací naleznete na adrese www.goodyearpneu.cz.

Horská služba ČR

Na základě rozhodnutí vlády ČR založilo Ministerstvo pro místní rozvoj 21.12.2004 obecně prospěšnou společnost – Horská služba ČR, o. p. s. Tato organizace společně s občanským sdružením – Horská služba České republiky zajišťuje veškerou činnost horské služby v ČR.

Horská služba ČR, o. p. s., zejména

  • organizuje a provádí záchranné a pátrací akce v horském terénu

  •  poskytuje první pomoc, zajišťuje transport nemocných a raněných

  • vytváří podmínky pro bezpečnost návštěvníků hor

  • zajišťuje provoz záchranných a ohlašovacích stanic Horské služby

  • provádí instalaci a údržbu výstražných a informačních zařízení

  • vydává a rozšiřuje preventivně-bezpečnostní materiály

  • informuje veřejnost o povětrnostních a sněhových podmínkách na horách a svých opatřeních k zajištění bezpečnosti na horách

  • sleduje úrazovost, zpracovává úrazovou statistiku, na základě které provádí rozbor příčin úrazů na horách, navrhuje a doporučuje opatření k jejímu snížení

  • provádí hlídkovou činnost na hřebenech hor a na sjezdových tratích, pohotovostní službu na stanicích a domech Horské služby a lavinová pozorování

  • spolupracuje s ostatními záchrannými organizacemi v České republice i v zahraničí

  •  spolupracuje s orgány veřejné správy, ochrany přírody a životního prostředí a jinými orgány a organizacemi

Více informací naleznete na adrese www.horskasluzba.cz

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků