Hondu E už můžete v Evropě objednávat. U nás si ale musíme ještě počkat

O retro elektromobil je enormní zájem. O tom, že se podívá i do Česka není pochyb. Otázkou ale je, kdy...

Objednávky začne japonská automobilka přijímat na konci letošního roku. První vozy potom k zákazníkům dorazí na jaře toho příštího. A kdeže si Evropané již mohou žádat? Online rezervace jsou spuštěny pro čtyři evropské země – Anglie, Německo, Francie a Norsko.

Potvrzeno: Honda E je oficiální název pro první elektromobil značky

Potvrzeno: Honda E je oficiální název pro první elektromobil značky

Spuštění objednávek zrovna v těchto zemích je logické, protože prodeje elektromobilů zde patří k nejsilnějším. Zákazníci se mohou těšit na výběr z pěti barev. Platinum white metallic, Crystal black pearl, Crystal blue metallic, Modern steel metallic a Charge yellow.

O tom, že Honda E bude i v Evropě žhavé zboží, svědčí i tvrzení automobilky, podle které zájem projevilo již 25.000 lidí. Honda tak nyní musí posunout nový elektromobil na žebříčku priorit o trochu výše.

Honda E Prototype předpovídá malý elektromobil pro Evropu. Má pohon zadních kol!

Honda E Prototype předpovídá malý elektromobil pro Evropu. Má pohon zadních kol!

Honda E ujede na jedno nabití až 200 kilometrů. Vzhledem k určení do města je dojezd tedy naprosto dostačující. Baterie do vozu dodává firma Panasonic a na 80 % kapacity se dokážou nabít za půl hodiny.

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek