Typičtí šikmookáči, klasický klempířský spoj dvou plechů. Nicméně v jejich podání to je na úrovni světového objevu. Je to japonská klasika. Vždycky stejným bombastickým způsobem maskují své cca 10 ti leté zaostávání.
Jestli smím poradit s číslovkami, tak správný tvar je 10leté. Tvoje verze je hrůza, vůbec nedává smysl (leté přece není žádné slovo) a úplně se bojím pomyslet co bys asi napsal, kdyby šlo třeba o 4 roky.
Jsem velmi přístupný ke zdokonalování. Ale zrovna navrhovaný tvar 10leté mi nějak nesedí. Je to opravdu správně ??
Ano. Jsou dvě možnosti - desetileté a 10leté. A díky za vstřícnost.
Desetileté mi sedí, s tím nemám žádný problém. Ale 10leté ??? to ne, to nebudu používat, i kdyby to bylo podle dnes platných pravidel správně. Každopádně za jazykový koutek děkuji.
Dobře je to rozepsáno tady: http://www.e-ott.info/2008/03/20/jak-se-pisou-r... ...
Fantomas: ty jsi češtinář profesí nebo jenom jako hobby ?
Profesí vůbec ne a hobby bych to nenazval. To jen když někde vidím něco nepěkného, snažím se na to upozornit. Někdy asi ne zrovna vybraným způsobem, vím, ale všeobecná lhostejnost mi přijde daleko horší. Je to takové moje soukromé, donkichotské snažení o lepší svět.
Děláš to dobře. Já to také dělám dobře, dělám dobré skutky. Svezu třeba souseda kolem paneláku, netroubím na dědky na přechodu, nečurám po ulici a tak...
Hliník je drahší na kilogram, ale to čo pri ocelovom plechu vážilo napríklad 1kg bude pri hliniku važiť výrazne menej, čo sa na cene výrobku ani nejak nemusí premietnúť, otázna bude fakt len oprava, ta búde drahšia aj viac ako 2x
tohle jsou tvz polo-al dveře (rám ocel, pokrytí al plech), úspora hmotnosti cca 2-3kg na dveře z původních cca 15kg. pro info, celohliníkové, plně osazené, váží zhruba 50% ocelových, ale tady je potřeba přepracovat uchycení do karoserie.otázkou je cena, protože co tohle řešení už v praxi existuje (např. bmw, audi), cena je obvykle 200-300% celoocelových, a to už je na pováženou, jestli 5-6kg ušetřených na dveřích za to pro běžné auto stojí. nehledě na fakt, že dveře potažené hliníkem jsou velmi špatně klempířsky opravitelné a stejně tak obtížněji lakovatelné.
Nerozumím větě "...Z produkčního hlediska popsaná metoda vyniká odstraněním bodových svarů ..."To znamaná že předtím u Hondy ocel s hliníkem fakt bodovali ? :-/
Je to standardní informační "rozptyl" u zdejších článků.I pod obrázky lepených spojů je věta: "Srovnání 3D Lock Seam s konvenčním postupem svařování".Mě zaujala věta: "To otevírá cestu pro rozsáhlejší využití lehkých hliníkových slitin a další úspoře paliva". Nějak se opomněla vyšší cena hliníkových slitin oproti oceli. Auto možná má o pár deci menší spotřebu, zároveň je ale o x procent dražší. A to se vyplatí.Navíc už tu byla zmíněna problematická opravitelnost, až neopravitelnost takového spoje.
A jaká bude životnost???
o zivotnost by som sa nebal. skor ma trapi ako sa budu tieto plechy opravovat v pripade nehody. Aby to neskoncilo tak, ze auto bude totalny spotrebak, ktory sa neda rozumne opravit :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.