Honda zahájila prodej nové generace modelu Legend

Honda odstartovala prodej nové generace modelu Legend. Samozřejmě se všichni evropští, respektive čeští, zájemci musí rovnou na úvod smířit s tím, že tato novinka míří prozatím výhradně na japonský trh, kam fyzicky dorazí v lednu příštího roku. Nicméně pátá generace Hondy Legend vypadá velmi zajímavě, takže určitě nebude na škodu podívat se, co nabízí.

Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Test ojetiny Honda Legend: excentrik na pomezí světů

Kromě designu a luxusně vypadajícího interiéru stojí za zmínku hlavně systém pohonu. O ten se totiž stará vidlicový šestiválec o objemu 3,5 litru. Jeho maximum činí 231 kW (314 k) a 371 Nm. Navíc se může spolehnout na pomoc elektromotoru s výkonem 35 kW, respektive s točivým momentem 148 Nm. V obou případech jde o pohon přední nápravy.

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Test Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC: Útok na českou jedničku

Legend ovšem používá systém Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling), jedná se tedy o hybridní čtyřkolku. Jenže auto vzadu nemá jeden nezávislý elektromotor, jak tomu bývá dnes už celkem běžně zvykem, u zadní nápravy jsou elektromotory dva. Každý nabídne výkon 27 kW a točivý moment 78 Nm, každý se stará o jedno kolo a každý je řízen zcela nezávisle. V praxi to znamená, že může jeden motor v zatáčkách přidávat, zatímco ten druhý bude brzdit. Honda díky tomuto systému slibuje nadprůměrné jízdní vlastnosti.

Celkově systém vyprodukuje výkon 281 kW (382 k). Jak bývá v podobných případech zvykem, Honda prezentuje parametry osmiválce se spotřebou běžného čtyřválce. Spotřeba by se měla vejít pod hranici šesti litrů. Systém samozřejmě může pracovat ve více režimech včetně čistě elektrického EV Drive.

Honda Legend páté generace je auto dlouhé 4982 mm, široké 1890 mm a vysoké 1465 mm. Rozvor náprav dosahuje na 2850 mm. Nabízený komfort má být na té nejvyšší úrovni. Tak třeba se jednou dočká i Evropa, stejně jako se to stalo nedávno u Hyundaie Genesis

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 724 km
Cena: 270 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 134 507 km
Cena: 156 000 Kč
Honda Civic 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 649 km
Cena: 140 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2008
Stav: 162 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda Accord 2
Rok výroby: 1999
Stav: 239 861 km
Cena: 26 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2002
Stav: 226 350 km
Cena: 40 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků