Honda WR-V: Nový crossover se představí už v listopadu

Japonská automobilka chystá konkurenci Renaultu Duster či Fordu Ecosport pro jihoamerický trh. V listopadu představí nejnovější model WR-V.
Honda WR-V: Nový crossover se představí už v listopadu

Novinka od Hondy působí jako robustnější brácha modelu Jazz. Není žádným tajemstvím, že vůz bude cílit zejména na jihoamerický trh, kde bude konkurovat Renaultu Duster a Fordu Ecosport. V Indii se pak může rovnat s vozy jako Fiat Urban Cross, VW Cross Polo či Hyundai i20.

WR-V bude postaveno na klasické supermini platformě od Hondy a v Jižní Americe má být nástupcem modelu Fit Twist. Japonský výrobce zatím o voze neprozradil více informací, dá se ale předpokládat, že většinu použitých technologií dostane od zmiňovaného modelu Jazz. Také se očekává, že novinka bude k dispozici výhradně s pohonem předních kol.

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Novinka od Hondy: Malý elektromobil vyrobený pomocí 3D tiskárny

Přímo pro tento crossover bylo vytvořeno několik agresivně vypadajících designových prvků, včetně světel, kapoty či nárazníků. Další exteriérové rysy vůz zdědil po modelu Jazz, a očekává se, že nejinak tomu bude i v případě interiérové výbavy. Zde se ze strany Hondy očekávají jen minimální změny.

Oficiální premiéry se automobil dočká 8. listopadu na 29. ročníku mezinárodního automobilového festivalu v brazilském Sao Paulu. Zde má být vůz také vyvíjen lokálním týmem R&D. Do prodeje by se tento kousek mohl dostat v roce 2017 a hodlá se stát prémiovým zbožím v oblasti supermini.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků