Honda VT750 Shadow Spirit: facelift pro rok 2007

VT750 dostala pro příští rok několik menších změn. Modernizovaný dvouválec do V má nyní elektronicky řízené vstřikování paliva. Výkon agregátu činí 33,5 kW (46 k) v 5 500 ot/min a maximální točivý moment 65 Nm nastupuje již od 3 500 ot/min. O přenos síly na zadní kolo se stará pětistupňová převodovka a kardan. Brzdový systém kopíruje současný model, jeden kotouč vpředu a bubnová brzda vzadu. Výška sedla je 652 mm a suchá hmotnost motocyklu je 230,5 kg. Hlavním lákadlem pro zákazníky bude zřejmě zajímavá cena a dlouhý seznam příplatkové výbavy, kterou můžete Shadowa přetvořit ku obrazu svému. Honda VT750 Shadow Spirit bude ve dvou základních barvách: černá a fialová/vínově červená.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda VT750 Shadow Spirit, modelový rok 2007
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Barevné provedení: černá a fialová/vínově červená.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků