Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Vedle ostrého Civicu Type-R, který jsme si už ukázali, předvedla Honda v Paříži i další novinky, zejména pak SUV Honda HR-V i CR-V nový hatchback Jazz a prohlédnout jsme si mohli i některé závodní speciály.

Honda HR-V a CR-V

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také nám mohla Honda usnadnit práci s rozlišováním dvou nových SUV pomocí jiného zbarvení...

Obě SUV jsou si tak podobná, že na první pohled vypadala jako jedno a to samé auto... Ale jistě, model HR-V je menší než CR-V, což prozradí třeba klesající linie střechy a o poznání kompaktnější profil. Honda HR-V je tak spíše zvednutý Civic, kdežto Honda CR-V je známé plnohodnotné SUV se vším, co k tomu patří.

Pod kapotou očekávejte hlavně novou naftovou šestnáctistovku splňující normu Euro 6 a v případě Hondy se šušká ještě o přeplňovaném benzínovém motoru 1,6 l. Také se prý chystá úplně nová generace přeplňovaných tříválců a maloobjemových čtyřválců. Na to si ale ještě počkáme. Pohánět budou v základu přední a za příplatek všechna kola.

Honda Jazz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hondy mají zřejmě přebytek oranžové metalízy. Aspoň že na Civic Type-R se dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, který vždycky stál tak trochu na pomezí mezi segmentem B a malými MPV, asi moc představovat nemusíme. Novinka sází na osvědčený recept s praktickým interiérem, nebudou chybět hondí vyklápěcí zadní sedadla a další užitečné drobnosti.

Jazz dostane i benzínovou patnáctistovku a elektromotory, hybrid tak bude jezdit údajně za 2,7 litru na 100 km. V prodeji ale bude až příští rok a produkční verzi uvidíme nejdříve na jaře v Ženevě.

Závodní speciály

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic pro závody BTCC a WTCC vypadá skutečně atraktivně, ale ta klasická formule je prostě kouzelná. Hlavně je na ní vidět, jaký obrovský krok udělal automobilový průmysl a motorsport za těch padesát let. A to nám připomíná, že se příští rok Honda vrací do seriálu Formule 1 jako dodavatel motorů pro tým McLaren.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků