Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Vedle ostrého Civicu Type-R, který jsme si už ukázali, předvedla Honda v Paříži i další novinky, zejména pak SUV Honda HR-V i CR-V nový hatchback Jazz a prohlédnout jsme si mohli i některé závodní speciály.

Honda HR-V a CR-V

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také nám mohla Honda usnadnit práci s rozlišováním dvou nových SUV pomocí jiného zbarvení...

Obě SUV jsou si tak podobná, že na první pohled vypadala jako jedno a to samé auto... Ale jistě, model HR-V je menší než CR-V, což prozradí třeba klesající linie střechy a o poznání kompaktnější profil. Honda HR-V je tak spíše zvednutý Civic, kdežto Honda CR-V je známé plnohodnotné SUV se vším, co k tomu patří.

Pod kapotou očekávejte hlavně novou naftovou šestnáctistovku splňující normu Euro 6 a v případě Hondy se šušká ještě o přeplňovaném benzínovém motoru 1,6 l. Také se prý chystá úplně nová generace přeplňovaných tříválců a maloobjemových čtyřválců. Na to si ale ještě počkáme. Pohánět budou v základu přední a za příplatek všechna kola.

Honda Jazz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hondy mají zřejmě přebytek oranžové metalízy. Aspoň že na Civic Type-R se dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, který vždycky stál tak trochu na pomezí mezi segmentem B a malými MPV, asi moc představovat nemusíme. Novinka sází na osvědčený recept s praktickým interiérem, nebudou chybět hondí vyklápěcí zadní sedadla a další užitečné drobnosti.

Jazz dostane i benzínovou patnáctistovku a elektromotory, hybrid tak bude jezdit údajně za 2,7 litru na 100 km. V prodeji ale bude až příští rok a produkční verzi uvidíme nejdříve na jaře v Ženevě.

Závodní speciály

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic pro závody BTCC a WTCC vypadá skutečně atraktivně, ale ta klasická formule je prostě kouzelná. Hlavně je na ní vidět, jaký obrovský krok udělal automobilový průmysl a motorsport za těch padesát let. A to nám připomíná, že se příští rok Honda vrací do seriálu Formule 1 jako dodavatel motorů pro tým McLaren.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků