Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Vedle ostrého Civicu Type-R, který jsme si už ukázali, předvedla Honda v Paříži i další novinky, zejména pak SUV Honda HR-V i CR-V nový hatchback Jazz a prohlédnout jsme si mohli i některé závodní speciály.

Honda HR-V a CR-V

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také nám mohla Honda usnadnit práci s rozlišováním dvou nových SUV pomocí jiného zbarvení...

Obě SUV jsou si tak podobná, že na první pohled vypadala jako jedno a to samé auto... Ale jistě, model HR-V je menší než CR-V, což prozradí třeba klesající linie střechy a o poznání kompaktnější profil. Honda HR-V je tak spíše zvednutý Civic, kdežto Honda CR-V je známé plnohodnotné SUV se vším, co k tomu patří.

Pod kapotou očekávejte hlavně novou naftovou šestnáctistovku splňující normu Euro 6 a v případě Hondy se šušká ještě o přeplňovaném benzínovém motoru 1,6 l. Také se prý chystá úplně nová generace přeplňovaných tříválců a maloobjemových čtyřválců. Na to si ale ještě počkáme. Pohánět budou v základu přední a za příplatek všechna kola.

Honda Jazz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hondy mají zřejmě přebytek oranžové metalízy. Aspoň že na Civic Type-R se dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, který vždycky stál tak trochu na pomezí mezi segmentem B a malými MPV, asi moc představovat nemusíme. Novinka sází na osvědčený recept s praktickým interiérem, nebudou chybět hondí vyklápěcí zadní sedadla a další užitečné drobnosti.

Jazz dostane i benzínovou patnáctistovku a elektromotory, hybrid tak bude jezdit údajně za 2,7 litru na 100 km. V prodeji ale bude až příští rok a produkční verzi uvidíme nejdříve na jaře v Ženevě.

Závodní speciály

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic pro závody BTCC a WTCC vypadá skutečně atraktivně, ale ta klasická formule je prostě kouzelná. Hlavně je na ní vidět, jaký obrovský krok udělal automobilový průmysl a motorsport za těch padesát let. A to nám připomíná, že se příští rok Honda vrací do seriálu Formule 1 jako dodavatel motorů pro tým McLaren.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků