Honda v Paříži: HR-V, CR-V, nový Jazz a závodní speciály

Vedle ostrého Civicu Type-R, který jsme si už ukázali, předvedla Honda v Paříži i další novinky, zejména pak SUV Honda HR-V i CR-V nový hatchback Jazz a prohlédnout jsme si mohli i některé závodní speciály.

Honda HR-V a CR-V

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Také nám mohla Honda usnadnit práci s rozlišováním dvou nových SUV pomocí jiného zbarvení...

Obě SUV jsou si tak podobná, že na první pohled vypadala jako jedno a to samé auto... Ale jistě, model HR-V je menší než CR-V, což prozradí třeba klesající linie střechy a o poznání kompaktnější profil. Honda HR-V je tak spíše zvednutý Civic, kdežto Honda CR-V je známé plnohodnotné SUV se vším, co k tomu patří.

Pod kapotou očekávejte hlavně novou naftovou šestnáctistovku splňující normu Euro 6 a v případě Hondy se šušká ještě o přeplňovaném benzínovém motoru 1,6 l. Také se prý chystá úplně nová generace přeplňovaných tříválců a maloobjemových čtyřválců. Na to si ale ještě počkáme. Pohánět budou v základu přední a za příplatek všechna kola.

Honda Jazz

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Hondy mají zřejmě přebytek oranžové metalízy. Aspoň že na Civic Type-R se dostalo s modrou

Klasický hatchback Honda Jazz, který vždycky stál tak trochu na pomezí mezi segmentem B a malými MPV, asi moc představovat nemusíme. Novinka sází na osvědčený recept s praktickým interiérem, nebudou chybět hondí vyklápěcí zadní sedadla a další užitečné drobnosti.

Jazz dostane i benzínovou patnáctistovku a elektromotory, hybrid tak bude jezdit údajně za 2,7 litru na 100 km. V prodeji ale bude až příští rok a produkční verzi uvidíme nejdříve na jaře v Ženevě.

Závodní speciály

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda Civic pro závody BTCC a WTCC vypadá skutečně atraktivně, ale ta klasická formule je prostě kouzelná. Hlavně je na ní vidět, jaký obrovský krok udělal automobilový průmysl a motorsport za těch padesát let. A to nám připomíná, že se příští rok Honda vrací do seriálu Formule 1 jako dodavatel motorů pro tým McLaren.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků