Je to pojizdna truhla za nekrestanske penizeJa mam radsi BMW
BMW je snobska truhla co se furt kazi. Ja mam radsi Hondu.(doslo Ti?)
..konečně jim došlo, že je to auto na 16kách srandovní a dali tam 17ky kola. Ještě konečně vyřešit odpočet DPH na kombíka a bude se to dát i prodávat - Honda ČR vzpamatujte se už konečně..
Stará cena 899 000 Kč / 32 = 28 100 EURNová cena 910 000 Kč / 28,50 = 31 093 EURTo jde no ne?Bedřich
Tak milé děti, dnes se naučíme odečítat:"Mimo to se změnily i ceny. Ty vzrostly o maximálně 10 000 Kč u sedanu a o 20 000 Kč u Toureru"Sedan - Verze 2.0 Comfort AT: stará cena 729000, nová cena 749000. Kolikpak je rozdíl?
S ohledem na to, že nepřidali na výbavě skoro nic, zejména u verzí Executive (ať se na mě nikdo nezlobí, ale kraviny typu střešní spoiler nejde počítat) a s ohledem na to, že koruna posílila za poslední 2 roky z 33 na 28,5 Kč/EUR se mi zdá, že si z nás dovozce dělá srandu. Ta cena měla jít dolů, minimálně o těch 10-20 tisíc. Civic ceny vzhledem k výbavě dobrý, ale tohle se moc nepovedlo.
Jo, je to výsměch. Podobná vylepšení ve výbavě jsou u faceliftů (nebo co to je) běžná, ovšem cena se nemění. Když už, tak dolů.
Správně, viz Mazda 6 F/L
Z ceny samozřejmě unešený nejsem, ale přečtěte si ještě jednou co se změnilo a pak si opravte názor...
Mno při faceliftu Mazdy 6 přibyl u motoru 1.8 stabilizační systém DSC a el.ovládání zadních oken, motor 2.0 byl vylepšen o VVT, druhý výfuk a šestý převodový stupeň. Oběma potom přibyly drobnosti jako CD přehrávač. To vše za stejnou cenu. A to nemluvím o právě probíhající crazy akci, kdy se prodává od 550 tisíc...
Mazda 6 je velmi pekna, avsak kvalitou a spolahlivostou za Hondou zaostava. A ked porovnas standardnu vybavu Hondy a Mazdy, tak Honda jednoznacne vedie. Stale mi pripada ako vysmech, ked elektronicke stahovanie zadnych okien je upgrade, ako pises, alebo ked si ho musis dokupit ako u BMW (to je fraska).
Jsem sice fanda Hondy, ale Mazda za ní určitě kvalitou ani spolehlivostí nezaostává.
buďme konkrétní - zkus si vyhledat argumenty a uveď ve kterých statistikách a v čem je Mazda 626 lepší než Honda Accord . Já mám k dispozici zatím jen 2 - německý ADAC 2004 a J.D.Power 2004- a Mazda se nikdy před Hondu Accord nedostala.
to ACE - to nad tím je dotaz pro Aceho - nezařadilo se mi to pod Tvé vyjádření ...
to ACE - Musím napsat, že jsem teď ráno nakoukl alespoň narychlo do statistik TUV 2004 a J.D.Power a ta Mazda 626 .......je opravdu na lepší pozici než ta Honda Accord .......je to tak .... já se také mohu mýlit Ještě , že už je pátek
OK, beriem to ;) Prave v ADAC Mazda naplno prerazila.Porovnanie jednotlivych aut - narazal som len cisto na kvalitu spracovania - mmch. Mazda6 ma horsie spracovanie ako posledne Mazdy626 - porovnaval som viacero kusov...
S tym nesuhlasim. Ak sa pozries na americky trh (dostatocne velky trh na spolahlivu statistiku), kde su japonske auta mnohe modely takmer identicke s europskymi tak so stvorice najviac predavanych japoncov (Toyota, Honda, Nissan a Mazda) je na tom Mazda, co sa tyka kvality a spolahlivosti najhorsie. Je to takmer jedno, ktora firma robila rating. To neznamena, ze Mazdy su zle vozy, to nie, ale Toyoty, Nissany a specialne Hondy su vpredu. Dokonca, pre zaujimavost, posledne modely Mazdy 3 a 6 maju iba priemerny rating, co je vyrazne zhorsenie. Na druhej strane,neviem ako v CR, ale Mazdy su o nieco lacnejsie.
janjan: Statistiky americkeho trhu nemozes automaticky prebrat na europsky trh a to hned z niekolkych dovodov:- Mazdy pre US trh sa vyrabaju v USA - pre europsky v Japonsku. Toto je VELKY rozdiel...- Nissany pre europsky trh vyuzivaju az prilis vela suciastok z Renaultu - a napodobuju aj Renault prave spolahlivostou.- v europskych statistikach spolahlivosti (napr. ADAC) je Mazda na prvych miestach spolu s Toyotou a HondouOsobne som momentalne presedlal z Mazdy (626) na Hondu (Accord) a co do kvality mam skor lepsi pocit z Mazdy - na nej aj po 230000km vsetko funguje ako ma, nic neklepe - u Hondy (45000km) mi uz blbne zatvaranie skrinky spolujazdca a priehradky v laktovej opierke. Pri priamom porovnani Accordu s Mazdou6 si tieto dva naozaj nemaju co vycitat.
Blbne zavírání skříňky spolujezdce a přihrádky v loketní opěrce? Zajímavé, nemáme problém ani s jedním z toho, najeto 60 000. Ale na zákaldě toho nechceš doufám porovnávat 626 a Accordem, že ne?
buďme konkrétní - zkus si vyhledat argumenty a uveď ve kterých statistikách a v čem je Mazda 626 lepší než Honda Accord . Já mám k dispozici zatím jen 2 - německý ADAC 2004 a J.D.Power 2004- a Mazda se nikdy před Hondu Accord nedostala. Není to spíše tím, že porovnáváš jen 2 konkrétní auta proti sobě - tu Tvoji bývalou Mazdu 626 ( věřím že povedenou ) a nyní Hondu Accord - ale na základě zkušenosti se dvěmi auty nemůžeš přeci hodnotit obě značky obecně !!!
Nechci se vám míchat do diskuse, ale nedá mi to. J.D Power není o spolehlivosti a kvalitě auta, ale pouze o tom, zda auto splnilo to, co od něho kupující očekával. TUV je vlastně o tom, jak majitel zanedbává přípravu na STK a ADAC je de facto jediné hodnocení poruchovosti.Mám také před sebou ADAC a vidím jasně - 1. místo MAZDA ... 5. místo HONDA
to je argument a odkaz na nějaký link by nebyl ? Musím napsat, že jsem teď ráno nakoukl alespoň narychlo do statistik TUV 2004 a J.D.Power a ta Mazda 626 .......je opravdu na lepší pozici než ta Honda Accord .......je to tak .... já se také mohu mýlit Ještě , že už je pátek
Ano, teď jsem byl ve "své" prodejně Mazdy a mají tam ten žebříček vyvěšený na zdi v nadživotní velikosti Stejně jsou dnes spolehlivá víceméně všechna auta...
Mazda6 sa sice vyraba v USA, ale mazda3 sa vozi z Japonska.http://www.edmunds.com/new/2006/mazda/mazda3/100614382/specs.html
proto se jich prodá tolik kolik se jich prodá...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.