Honda uvedla inovovaný Accord s větší výbavou a za nové ceny

Japonská automobilka Honda začala počátkem roku prodávat i u nás Accord 2006, který představila na podzim ve Frankfurtu. Accord 2006 přichází s menšími inovacemi a novými cenami.

Novinky Accord 2006

  • všechny motorické i karosářské verze vybaveny stabilizačním systémem VSA, el. ovládanými sklopnými vnějšími zrcátky a multifunkčním displejem
  • standardně jsou obě karosářské verze s motory 2,4 Executive a 2,2 Executive vybaveny předními mlhovými světly a automatickou regulací hlasitosti rádia
  • u verzí s motory 2,4 i-VTEC a 2,2 i-CTDi jsou 17" kola z lehké slitiny
  • u verze s motorem 2,2 i-CTDi bude dodávána 6 stupňová manuální převodovka
  • u verzí 2,4 Executive a 2,2 Sport a Executive modelu Tourer je standardně dodáván střešní spoiler a střešní lyžiny.

Mimo to se změnily i ceny. Ty vzrostly o maximálně 10 000 Kč u sedanu a o 20 000 Kč u Toureru, což je s ohledem na novou standardní výbavu zanedbatelné.

Sedan

Verze

Stará cena

Nová cena

2.0 Comfort

699 000

709 000

2.0 Comfort AT

729 000

749 000

2,4 Executive

859 000

869 000

2,4 Executive AT

899 000

909 000

2,2 i-CTDi Sport

789 000

789 000

2,2 i-CTDi Executive

869 000

879 000

Tourer

Verze

Stará cena

Nová cena

2.0 Comfort

729 000

739 000

2.0 Comfort AT

769 000

779 000

2,4 Executive

899 000

919 000

2,4 Executive AT

939 000

959 000

2,2 i-CTDi Sport

829 000

839 000

2,2 i-CTDi Executive

899 000

919 000

Kompletní ceník verze sedan si můžete stáhnout ve formátu xls zde (50 kB)
Kompletní ceník verze Tourer si můžete stáhnout ve formátu xls zde (50 kB)

Detailní specifikace pro sedan modelový rok 06 si můžete stáhnout ve formutá xls zde (90 kB) a pro verzi tourer zde (90 kB).

Tip: Přečtěte si náš velký test Hondy Accord Tourer 2.2 i-CTDi.

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků