RIP S2000.Uvazoval by som o nom ako o fun aute a ocakaval som dalsiu generaciu, kedze tato bola uz anozaj okukana.... skoda.....
Je opravdu s podivem, že sportovní značky jako Honda nebo BMW to takhle zabásly a kašlou na celou svou cílovou skupinu. Ještě jedna generace aut a zákazníci se začnou ptát proč vlastně k těmto značkám ještě chodí pro auta, když jsou to plechovky bez duše jakých se všude vyrábí mraky a levněji.
BMW aspoň drží M modely a vlastně mají i roadster, ale u Hondy jako nejsportovnější model CTR.....
Ktery je uz davno za zenitem viz Clio Sport ;-)
BMW má alespoň nějakou strategii, "bezpečná" pohodlná těžká auta podporující machr index, využívající módní trendy, s provokativním designem. U Hondy jde ale bohužel o jasný případ ztráty orientace firmy, nejsou ani sportovní, ani technicky pokročilí, ani designově futurističtí, nejsou prostě ničím charakterističtí, každé auto je jiné. Tápou bez cíle. Do dvou let zmizí z trhu nebo přijdou o samostatnost.
Kdyz o necem nic nevim, muzu se bud zeptat, nebo placat blbosti a udelat ze sebe blbce. Gratuluji k vyberu druhe moznosti :-DB-]
Ty jedeš druhou možnost už leta a pořád žiješ, to není o volbě to je prostě součást člověka.. :-O
Tak to je absolutni hovadina. Honda sice uz nevyrabi tak jednoznacne sportovne zamerene modely jako kdysi, nicmene tvrdit ze jsou jejich modely nevyrazne, designove nefuturisticke je nesmysl. Pripada ti snad C8g nebo Accord 8g designove nevyrazne?? :-/ Mel by ses kouknout co nabizi ostatni znacky
Jeste jsem zapomel ze nejsou technicky pokrocili..... Tak to je taky hovadina az za roh!!
A v čem jsou? Jejich vysokootáčkové motory pomalu mizí a zbyde jen ten futuristický design.
No není vše jenom ve vysokootáčkovych motorech. Honda například patří snad mezi největší tři světové výrobce hybridních technologií, dále vyvíjí další generaci variabilního ventilového rozvodu a myslím že jejich technologie jsou neustále na špičce. Například jejich naftový motory jim může kdekdo jen závidět, přesto že nepatří k nejvýkonnějším vzhledem k objemu,ale jsou opravdu vychytany. Atd...
patří snad mezi největší tři světové výrobce hybridních technologiíHybrid neni zadne terno.Honda snižuje v Japonsku výrobu a propouštíhttp://www.financninoviny.cz/zpravodajstvi/auto-moto/index_view.php?id=355239Prodeje hybridů se loni propadly o 9,9 procentahttp://www.autorevue.cz/Default.aspx?section=3&server=1&article=17046&forum
Tak si to probereme. Civic - dříve technicky zajímavá sportovní pila, dnes designové (dnes už zasraralé), technicky o krok horší a nezajímavé auto. Accord - dříve důraz na užitné vlastnosti (viz kufr v kombi), dnes cesta k P407. Legend - nedotažený pokus o střední třídu, něco technicky převratné, motor a zvláště převodovka to auto srážející. Jazz - vynikající užitnými vlastnstmi, jinak ničím. Nafťák jeden, oprášení pozoruhodného motoru, dnes už zase zastarávající. Kde je prosím jednotná strategie? Zmatek a chaos, na autě vždycky něco zajímavého a současně závažná slabina. Já bych například dnes neměl u Hondy pro nikoho v okolí co koupit, vždycky najdu lepší auto od konkurence. Jasná chyba vedení, neschopnost stanovit strategii, rozumně využívat omezené zdroje (přece jen je to malá automobilka).
:-D:-D Mas uplne pravdu, staci se podivat na 2.0 i-VTEC v Civic Typer-R pred peti lety ten motor byl moderni a jedinecny a bohuzel do dnes s nim moc dal nepohnuli, a cca 200 koni atmosferu ma z 2.0 i nespolehlivy Renault v Cliu Sport. ;-)Skonceni vyroby S2000 jen dokazuje tuto technologickou a kreativni krizi Hondy. Jako jeji odchod z F1. :-/:-(
tohle je vazne na zamacknuti slzicky :-(
Přestávám být Hondapozitivní :-(Honda již nenabízí žádné auto, které bych opravdu chtěl :-(
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.