Honda ukončila výrobu modelu S2000, bez náhrady

Příznivci Hondy, kteří měli japonskou automobilku rádi pro její sportovní či sportovně laděné vozy, musejí být poslední dobou hodně smutní. Po odklonu Hondy od sportovního charakteru běžných aut, nejlépe charakterizovaným vývojem modelové řady Civic, ukončení vývoje supersportu NSX a konec konců i odchodu z prestižní formule 1, přichází další rána. Automobilka totiž oznámila ukončení výroby modelu S2000.

Ortodoxní sporťák, který charakterizoval mj. špičkový atmosférický dvoulitr s výkonem 240 koní, okouzlil i přes svůj nekompromisní charakter a stísněný interiér až neuvěřitelné množství zákazníků. Po celém světě jej bylo prodáno úctyhodných 110 tisíc kusů. Nyní je tomuto příběhu konec.

Nebylo by na tom až zas tak mnoho divného, S2000 se prodává již rovných 10 let. Překvapivé ale je, že Honda na úspěšný příběh S2000 nenaváže. Nijak. Místo toho zřejmě bude v zavřené fabrice ve Swindonu čekat, až si zákazníci přijdou pro naftový Civic.

Klepněte pro větší obrázek
Sbohem, S2000
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 27 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků