Honda ukázala budoucí NSX a Civic kombi

Že je na právě probíhajícím autosalonu na co se dívat, to dokazuje také stánek automobilky Honda, kde najdete dva zatraceně zajímavé koncepty.

Evropskou premiéru si v Ženevě odbyl koncept NSX. Obvyklé oficiální řeči o tom, kterak design naznačuje to nebo tamto necháme tentokrát stranou. Důležité je, že tato studie vypadá v reálu strašně dobře. Doufejme, že Honda už nic měnit nebude a pošle tento vůz do výroby tak, jak je. Co se parametrů týká, pak je budoucí NSX dlouhé 4330 mm a především vysoké (respektive nízké) pouze 1160 mm.

Honda NSX-R GT: supersport za deset milionů

Honda NSX-R GT: supersport za deset milionů

Pohon má na starost uprostřed umístěný šestiválec vybavený přímým vstřikem paliva. Na něj navazuje první elektromotor uložený mezi spalovací jednotku a převodovku. Další dva elektromotory jsou pak umístěny u přední nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kromě nové NSX si návštěvníci mohou prohlédnout také koncept Civicu s karoserií kombi. Jak už bylo jasné z prvních uniklých obrázků, jde opět o designově velmi povedený vůz. Toyota Auris Sports Tourer se může těšit na těžkého soupeře. 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky