Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

Japonská automobilka musí v USA aktualizovat software u 350.000 automobilů kvůli nesprávně fungující elektrické parkovací brzdě.
Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

O problému informoval samotný výrobce a všem majitelům nabízí bezplatnou aktualizaci softwaru jejich automobilů. Svoláváno je 350.000 hatchbacků i sedanů modelu Civic a v drtivé většině se jedná o vozy ve Spojených státech.

Honda varovala, že současný software nedokáže řádně pracovat s asistentem stability, který pak brání fungování elektrické parkovací brzdy. O problému je řidič informován prostřednictvím blikající kontrolky brzdy na palubním počítači. Japonský výrobce začal tuto vadu řešit po několika reklamacích v USA. Zároveň veřejnost ujistil, že kvůli nedostatku u nových civiců nedošlo k žádnému zranění ani nehodě.

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Automobilka začne své zákazníky jednotlivě oslovovat začátkem listopadu pomocí e-mailů. Bude apelovat na to, aby každý majitel nového Civicu navštívil autorizovaný servis a zcela zdarma si nechal software aktualizovat.

Honda na problém naštěstí přišla krátce před uvedením nového Civicu Si, který se oficiálně představí na autosalonu v Las Vegas už koncem listopadu. Je samozřejmé, že novinka nabídne oproti klasickým civicům nadstandard, zároveň by se ale nemělo jednat o model, který přeroste i Type R. Civic Si by mohl pohánět 1,5litrový přeplňovaný zážehový motor, výkon by se podle prvotních odhadů mohl pohybovat na hranici 164 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků