Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

Japonská automobilka musí v USA aktualizovat software u 350.000 automobilů kvůli nesprávně fungující elektrické parkovací brzdě.
Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

O problému informoval samotný výrobce a všem majitelům nabízí bezplatnou aktualizaci softwaru jejich automobilů. Svoláváno je 350.000 hatchbacků i sedanů modelu Civic a v drtivé většině se jedná o vozy ve Spojených státech.

Honda varovala, že současný software nedokáže řádně pracovat s asistentem stability, který pak brání fungování elektrické parkovací brzdy. O problému je řidič informován prostřednictvím blikající kontrolky brzdy na palubním počítači. Japonský výrobce začal tuto vadu řešit po několika reklamacích v USA. Zároveň veřejnost ujistil, že kvůli nedostatku u nových civiců nedošlo k žádnému zranění ani nehodě.

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Automobilka začne své zákazníky jednotlivě oslovovat začátkem listopadu pomocí e-mailů. Bude apelovat na to, aby každý majitel nového Civicu navštívil autorizovaný servis a zcela zdarma si nechal software aktualizovat.

Honda na problém naštěstí přišla krátce před uvedením nového Civicu Si, který se oficiálně představí na autosalonu v Las Vegas už koncem listopadu. Je samozřejmé, že novinka nabídne oproti klasickým civicům nadstandard, zároveň by se ale nemělo jednat o model, který přeroste i Type R. Civic Si by mohl pohánět 1,5litrový přeplňovaný zážehový motor, výkon by se podle prvotních odhadů mohl pohybovat na hranici 164 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků