Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

Japonská automobilka musí v USA aktualizovat software u 350.000 automobilů kvůli nesprávně fungující elektrické parkovací brzdě.
Honda svolává 350 tisíc civiců, důvodem je chyba softwaru

O problému informoval samotný výrobce a všem majitelům nabízí bezplatnou aktualizaci softwaru jejich automobilů. Svoláváno je 350.000 hatchbacků i sedanů modelu Civic a v drtivé většině se jedná o vozy ve Spojených státech.

Honda varovala, že současný software nedokáže řádně pracovat s asistentem stability, který pak brání fungování elektrické parkovací brzdy. O problému je řidič informován prostřednictvím blikající kontrolky brzdy na palubním počítači. Japonský výrobce začal tuto vadu řešit po několika reklamacích v USA. Zároveň veřejnost ujistil, že kvůli nedostatku u nových civiců nedošlo k žádnému zranění ani nehodě.

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Nová Honda Civic odhaluje technická data. Diesel zatím chybí

Automobilka začne své zákazníky jednotlivě oslovovat začátkem listopadu pomocí e-mailů. Bude apelovat na to, aby každý majitel nového Civicu navštívil autorizovaný servis a zcela zdarma si nechal software aktualizovat.

Honda na problém naštěstí přišla krátce před uvedením nového Civicu Si, který se oficiálně představí na autosalonu v Las Vegas už koncem listopadu. Je samozřejmé, že novinka nabídne oproti klasickým civicům nadstandard, zároveň by se ale nemělo jednat o model, který přeroste i Type R. Civic Si by mohl pohánět 1,5litrový přeplňovaný zážehový motor, výkon by se podle prvotních odhadů mohl pohybovat na hranici 164 kW.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků