Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Společnosti Honda Motor Europe a Wieden+Kennedy London spustily novou kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015.

Kampaň „Roar“ (Řev) oslavuje odlišnou stránku značky Honda - vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX, jež je rovněž naplánováno na rok 2015. Stránku, díky které značka Honda soutěží na dvou i čtyřech kolech ve více závodech, než jakákoliv jiná firma na světě. Nový Civic Type R, který je označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a který by měl být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem, je pro tuto kampaň skvělým hrdinou.

„Roar“ začíná 30sekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Po dokončení přeměny, kdy hluk motoru utichne, se v závěru filmu objeví titulek „The Other Side of Honda“ (Druhá stránka značky Honda).

Film „Roar“, který režíroval Mitch Stratten ze společnosti Independent, se objeví na kanále YouTube značky Honda a bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní. Větší interaktivní a integrovaná kampaň oslavující tuto „druhou stránku“ značky Honda se v současnosti připravuje a její spuštění je naplánováno na letošní podzim.

Martin Moll, vedoucí marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uvedl: „S blížícím se příchodem Hondy Civic Type R je tento film prvním krokem v několikaměsíční sekvenci aktivit, jejichž cílem je nabudit a zapojit fanoušky modelů Civic a Type R před netrpělivě očekávaným uvedením vozu na trh v příštím roce. Slyšitelný řev motoru v tomto filmu skvěle zachycuje duši modelu Type R a přibližuje zážitky, které tento vůz slibuje nabídnout.“

Scott Dungate, kreativní ředitel společnosti Wieden+Kennedy London, k tomu uvedl: „Značka Honda má dvě stránky. Tu racionální, kterou je pověstná: kvalitu, spolehlivost a důmyslná konstrukční řešení. Je zde však ještě druhá stránka: její závodní alter ego, její nespoutaná vnitřní energie, její vášeň pro vítězství. Tento film začíná oslavou „Druhé stránky značky Honda“ a ukazuje posun v tom, co můžeme od této značky očekávat.“ 

Poznámka: Vzhledem k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále probíhá, rozhodl se produkční tým pro účely tohoto filmu zaznamenat dravý zvuk závodního vozu Civic, který v současnosti soutěží v Mistrovství světa cestovních vozů FIA.

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky