Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Honda spouští kampaň „Roar“, která oslavuje „druhou stránku Hondy“

Společnosti Honda Motor Europe a Wieden+Kennedy London spustily novou kampaň zaměřenou na představení konceptu připravovaného modelu Civic Type R. Kampaň začíná s předstihem před netrpělivě očekávaným uvedením produkčního vozu na trh v roce 2015.

Kampaň „Roar“ (Řev) oslavuje odlišnou stránku značky Honda - vyzývající, vítěznou a závodní. Stránku, která je spojena s návratem značky Honda do Formule 1 a s představením nové generace supersportovního automobilu NSX, jež je rovněž naplánováno na rok 2015. Stránku, díky které značka Honda soutěží na dvou i čtyřech kolech ve více závodech, než jakákoliv jiná firma na světě. Nový Civic Type R, který je označován jako „závodní vůz pro běžné silnice“ a který by měl být v porovnání se svými předchůdci nejextrémnějším modelem, je pro tuto kampaň skvělým hrdinou.

„Roar“ začíná 30sekundovým filmem, ve kterém nový Civic Type R Concept „rozráží“ model Civic, ze kterého vychází. S narůstajícími otáčkami a řevem motoru se vůz v prostoru moderní umělecké galerie přemění ze standardní bílé Hondy Civic na charakteristický červený Civic Type R Concept v závodní garáži, který je připraven vyrazit na trať. Po dokončení přeměny, kdy hluk motoru utichne, se v závěru filmu objeví titulek „The Other Side of Honda“ (Druhá stránka značky Honda).

Film „Roar“, který režíroval Mitch Stratten ze společnosti Independent, se objeví na kanále YouTube značky Honda a bude doplněn tištěnou a on-line bannerovou kampaní. Větší interaktivní a integrovaná kampaň oslavující tuto „druhou stránku“ značky Honda se v současnosti připravuje a její spuštění je naplánováno na letošní podzim.

Martin Moll, vedoucí marketingu v Honda Motor Europe, k tomu uvedl: „S blížícím se příchodem Hondy Civic Type R je tento film prvním krokem v několikaměsíční sekvenci aktivit, jejichž cílem je nabudit a zapojit fanoušky modelů Civic a Type R před netrpělivě očekávaným uvedením vozu na trh v příštím roce. Slyšitelný řev motoru v tomto filmu skvěle zachycuje duši modelu Type R a přibližuje zážitky, které tento vůz slibuje nabídnout.“

Scott Dungate, kreativní ředitel společnosti Wieden+Kennedy London, k tomu uvedl: „Značka Honda má dvě stránky. Tu racionální, kterou je pověstná: kvalitu, spolehlivost a důmyslná konstrukční řešení. Je zde však ještě druhá stránka: její závodní alter ego, její nespoutaná vnitřní energie, její vášeň pro vítězství. Tento film začíná oslavou „Druhé stránky značky Honda“ a ukazuje posun v tom, co můžeme od této značky očekávat.“ 

Poznámka: Vzhledem k tomu, že vývoj modelu Civic Type R stále probíhá, rozhodl se produkční tým pro účely tohoto filmu zaznamenat dravý zvuk závodního vozu Civic, který v současnosti soutěží v Mistrovství světa cestovních vozů FIA.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků