Honda se na podzim nezúčastní autosalonu ve Frankfurtu

Světová ekonomická recese, která výrazně zasahuje i většinu japonských automobilek, dohnala Hondu k dalšímu nepopulárnímu rozhodnutí. Vedení automobilky totiž avizovalo, že na letošním autosalonu ve Frankfurtu, který patří mezi dva nejvýznamnější letošní evropské autosalony a mezi desítku největších akcí tohoto druhu vůbec, budou jejich vozy chybět.

Překvapivé rozhodnutí (automobilky se z menších autosalonů stahují, ale ty velké si zatím nedovolily vynechat) je zapříčiněno celkově špatnou situací, na kterou musí Honda reagovat omezováním celkových výdajů. Připomeňme, že podobný důvod stál i za odstoupením ze série F1 a pozastavením vývoje sportovních modelů, včetně očekávané Hondy NSX. Místo toho se chce výrobce i nadále věnovat vývoji hybridních vozidel, protože právě v nich vidí svou budoucnost. Bbohužel, mnoho fanoušků značky tomuto rozhodnutí nefandí, avšak Honda chce i je přesvědčit, že také hybridy mohou být zábavné.

Doufáme, že rozhodnutí Hondy nebudou následovat i další výrobci. Byla by to rozhodně škoda, kdyby na autosalonu tohoto formátu chybělo více významnějších automobilek.
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky