Honda se na podzim nezúčastní autosalonu ve Frankfurtu

Světová ekonomická recese, která výrazně zasahuje i většinu japonských automobilek, dohnala Hondu k dalšímu nepopulárnímu rozhodnutí. Vedení automobilky totiž avizovalo, že na letošním autosalonu ve Frankfurtu, který patří mezi dva nejvýznamnější letošní evropské autosalony a mezi desítku největších akcí tohoto druhu vůbec, budou jejich vozy chybět.

Překvapivé rozhodnutí (automobilky se z menších autosalonů stahují, ale ty velké si zatím nedovolily vynechat) je zapříčiněno celkově špatnou situací, na kterou musí Honda reagovat omezováním celkových výdajů. Připomeňme, že podobný důvod stál i za odstoupením ze série F1 a pozastavením vývoje sportovních modelů, včetně očekávané Hondy NSX. Místo toho se chce výrobce i nadále věnovat vývoji hybridních vozidel, protože právě v nich vidí svou budoucnost. Bbohužel, mnoho fanoušků značky tomuto rozhodnutí nefandí, avšak Honda chce i je přesvědčit, že také hybridy mohou být zábavné.

Doufáme, že rozhodnutí Hondy nebudou následovat i další výrobci. Byla by to rozhodně škoda, kdyby na autosalonu tohoto formátu chybělo více významnějších automobilek.
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků