Honda SCV100 Lead vs. Keeway Hurricane 50: Goliáš a David (test)

33 komentářů

Peto
27. prosince • 22:11

Tá 1,3 kW verzia je blokovaná 3 kilowatová, alebo má iný(slabší) motor?

mrokar
17. května • 22:11

Ja som ho kupil pred tyzdnom, su tam stupacky pre spolujazdca, iny design pneu, zatial mam len 370 km, cakam na 1. garancku, planujem odstranit kruzok z variatora a kratsie koleno z vyfuku. To, ze este v tom dlhom kolene je restrikcny kruzok som este nikde necital, ale spytam sa servisaka. Maximalka u mna je 50 km/h.

Roman Daněk
18. května • 19:18

Na začátku článku je tato informace: Keeway Hurricane je z roku 2003...

mrokar
18. května • 20:02

Ved ja sa nehadam

Time4Tea
14. května • 19:43

Mám zkušenost s Huricanem, kterého má kolega od loňského léta.
Je opravdu pohledný a s dálkovým startem a alarmem v ceně vypadá okupě lákavě.
Nový majitel se musí připravit na odškrcení variátoru při 1. garanční prohlídce, protože bez odškrcení (odstranění restriktoru ve koleni výfuku a vujmutí omezující vložky ve variátoru) je topspeed tak 50 a to je opravdu sebevražda. Po derestrikci už jede 60, ale je pořád líný. Teprve výměnou podivně krouceného kolena výfuku za rovnější a kratší (tzv tuning díl, který se dá sehnat běžně ve skůtršopech za cca 500kč) a osazení karburátoru větší hlavní tryskou (do 100kč + práce) lze považovat Keewa za plnohodnotný skůtr. Bohužel tvrzení, že je vybaven ABS je poněkud zavádějící. Keeway ABS opravdu nemá, je to jen taková zvláštní nádobka před brzdičem a ojejí funkci se vedou spory i mezi zasvěcenými mechaniky čínských značek. (Pokud někdo pravdu zná, sem s tou informací.)

Honda Lead z roku 88
Je škaredá a stará, nemá ani odkládací prostor pod sedlem pro helmu, ale i po téměř dvaceti letech bezporuchová a dosahuje lepších jízdních výkonů, ani ne tak na rychlost, jako na zrychlení a lepší funkci variátoru (Keeway se v kopcích prostě nechytá, o zrychlení, či jízdě ve dvou nemluvě).
Na druho stranu mě stála 8000kč a nemám strach ji někde zaparkovat.

Pro zájemce o Keeway doporučuji najít si spolehlivý servis a odškrcení považuji za naprostou nutnost.

Jarda
20. května • 2:08

LEAD má prostor pro helmu pod sedlem...

Roman Daněk
14. května • 20:12

Myslím, že může poděkovat za všechny čtenáře za doplňující informace! S tím ABS máte pravdu, nejedná se o klasický anti-block systém, český importér brzdu na přední vidlici označuje jako kotoučová s mechanickou ABS. Tak si to přeberte sami...

Richard
15. května • 12:53

Není co přebírat, skutečně to má snahu fungovat jako ABS. Zkoušel jsem to na dílně a má to snahu pulzovat a nebloknout kolečko.....

ricrdet
22. října • 12:24

No ja s tým ABS fakt neviem. Na jednej strane čítam, ze to je blbost, a na druhej ze to funguje a pomáha. Ja som to skúšal, ale niš sa nedialo. Koliesko sa proste zablokovalo a dalej už išlo šusom :-). mam huricane 1. týždeň a fakt neviem či to mám ísť reklamovať, alebo čo s tým sakra robiť.Inak s keeway mám zatial dosť zlé skúsenosti. hneť keď som preberal skúter od predajcu, tak som si všimol, že zadný blatník nesedí presne. povedal som to predajcovi a on mi na to, že čo chcem za tie peniaze

Time4Tea
15. května • 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

Time4Tea
15. května • 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

halfrom
14. května • 14:38

tak tohle jsem opravdu necekal ... je jasne, ze pohled na design je zcela subjektivni, ale dat Keeway Hurricane bod za design mi prijde jako nejvyssi skodolibost vuci majitelum tohoto "osklivaka" ... vrele doporucuji otestova skutr Aprilia SR 50 R Factory ... moc byste mne potesili

Adam Amper
14. května • 17:38

No jen tak na okraj u Keeway ve fabrice ted delaji design anglani a americani a ty nove modely pro 2006 a dal jsou dost maso, kvalita se take zlepsuje, maji fungl nove vyrobni linky z EU/JAP. Pokud vim ten Keeway z recenze je pomerne stara vec..

Roman Daněk
14. května • 15:53

Aprilii SR 50 R Factory také máme v plánu, ale až později v létě. Teď vás můžu vás naladit, bude tu co nevidět test Gilery Runner v závodní úpravě, kdy tento skútr jede prý až 160 km/h

core
15. května • 12:53

Sodoma v komore. Skutr ve 160, to musi byt brutalni adrenalin na tech malinkych koleckach

VF
14. května • 15:07

Počítám, že tento test je srovnávací, tudíž bod za design získál v porovnání s HONDOU. Jistě se najde spousta designově vymáklejších, ale v tomto testu je to asi jasné...

George_Couser
13. května • 13:05

Jestli se bdou delat i testy ojetych motorek, tak doporucuju stylove zacit s Jawou 20/21/23

Ladaik
13. května • 15:46

a co pařez?

koffr
13. května • 13:24

-Ferda-
13. května • 12:35

Keeway je poslečnost z Číny, že? Podle mě jedna z málo čínských firem,která nekopíruje výrobky jiných a pak je vydávat za svoje... Jinak za zavřená verze 1,3 kW je zdechlá až moc... maximálka 40 km/h, ale než se na ni dostanete? To už  raději jeďte na kole.

Dusan
13. května • 14:13

Stejne je zajimave jak jsou ty motorky neefektivni premistovadla. Takovy kun dokaze s "motorem" o sile 0.75kW (tedy presne polovina tehle "zdechliny") dosahnout maximalni rychlosti kolem 60km/hod a to pomerne rychle. Nema problemy ani se zrychlovanim do kopce a to pres to, ze vazi mnohem vice.

-Ferda-
13. května • 14:52

Ale kůň je mnohem dražší na údržbu, měsíční náklady stojí od 5.000 Kč nahoru.... A jeho údržba? mnoo... Kydal jsi někdy hnůj?

George_Couser
13. května • 15:07

Jenze se skutrem zahradu nepooras a hnuj musis shanet jinde....

Radek Ondrášík
13. května • 15:23

Když "chcípne" motorka, tak ji pohodlně odtáhneš, když kůň, tak se sice člověk nají, ale musí povolat jeřáb. Navíc těch 60km/h je takový overboost - krátkodobé maximum, motorka to zvládne kapku déle...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ladaik
13. května • 15:39

Když by místo aut byli koně, tak by součástí benzínovejch pupm měli byt taky krmelce a žlaby pro vodu.

Ladaik
13. května • 15:40

Jen aby pak na seno a vodu nezavedli naši socialisti spotřební daň

Adam Amper
13. května • 9:57

Otestujte spis elektricke skutry: E-Max, EVT, a dalsi.
Tihle zapucharove jsou znacne nemoderni..

Ladaik
13. května • 8:46

Mě by spíš zajímali testy silnějších motek. Pujčte si od Yamahy novou R6 

Zigi
13. května • 12:05

Ja jsem zase spise pro "normalnejsi" motorky. Preci jenom supersporty se clovek tolik nekoupi. Na druhou stranu ej fakt, ze u aut jsem pro testy sportaku, ale u tech motorek bych radsi ty normalnejsi.

Ladaik
13. května • 15:36

Supersportů v čr jezdí mraky, supersportivních aut zlomek

Roman Daněk
13. května • 9:19

Nebojte, testy "velkých" motorek už začínáme rozjíždět, teď pracuji a jezdím na CBF250, dál se můžete těšit na test ojetiny, chopperu Kawasaki VN800 atd.
 
Ke zmiňované R6: není na nás, že bychom si mohli vybírat, pujčte nám tohle a hned potom si testnem támhle to... Různí výrobci mají různé podmínky půjčování

Ladda
13. května • 11:24

Jen tak dál. Autorevue je oblíbený server, ale vždy mi tu chyběl* testy motorek. Jednou už tady byli, ale pak jste je z nějakýho důvodu zrušily

Roman Daněk
13. května • 12:05

Spíše člověk, který na tom začal pracovat, nakonec odešel ke konkurenci

Doporučujeme

Články odjinud