Honda SCV100 Lead vs. Keeway Hurricane 50: Goliáš a David (test)

Ladaik  |  13. 05. 2006 08:46

Mě by spíš zajímali testy silnějších motek. Pujčte si od Yamahy novou R6 

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  13. 05. 2006 09:19

Nebojte, testy "velkých" motorek už začínáme rozjíždět, teď pracuji a jezdím na CBF250, dál se můžete těšit na test ojetiny, chopperu Kawasaki VN800 atd.
 
Ke zmiňované R6: není na nás, že bychom si mohli vybírat, pujčte nám tohle a hned potom si testnem támhle to... Různí výrobci mají různé podmínky půjčování

Odpovědět  |   | 
Ladda  |  13. 05. 2006 11:24

Jen tak dál. Autorevue je oblíbený server, ale vždy mi tu chyběl* testy motorek. Jednou už tady byli, ale pak jste je z nějakýho důvodu zrušily

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  13. 05. 2006 12:05

Spíše člověk, který na tom začal pracovat, nakonec odešel ke konkurenci

Odpovědět  |   | 
Zigi  |  13. 05. 2006 12:05

Ja jsem zase spise pro "normalnejsi" motorky. Preci jenom supersporty se clovek tolik nekoupi. Na druhou stranu ej fakt, ze u aut jsem pro testy sportaku, ale u tech motorek bych radsi ty normalnejsi.

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:36

Supersportů v čr jezdí mraky, supersportivních aut zlomek

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  13. 05. 2006 09:57

Otestujte spis elektricke skutry: E-Max, EVT, a dalsi.
Tihle zapucharove jsou znacne nemoderni..

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  13. 05. 2006 12:35

Keeway je poslečnost z Číny, že? Podle mě jedna z málo čínských firem,která nekopíruje výrobky jiných a pak je vydávat za svoje... Jinak za zavřená verze 1,3 kW je zdechlá až moc... maximálka 40 km/h, ale než se na ni dostanete? To už  raději jeďte na kole.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 05. 2006 14:13

Stejne je zajimave jak jsou ty motorky neefektivni premistovadla. Takovy kun dokaze s "motorem" o sile 0.75kW (tedy presne polovina tehle "zdechliny") dosahnout maximalni rychlosti kolem 60km/hod a to pomerne rychle. Nema problemy ani se zrychlovanim do kopce a to pres to, ze vazi mnohem vice.

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  13. 05. 2006 14:52

Ale kůň je mnohem dražší na údržbu, měsíční náklady stojí od 5.000 Kč nahoru.... A jeho údržba? mnoo... Kydal jsi někdy hnůj?

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  13. 05. 2006 15:07

Jenze se skutrem zahradu nepooras a hnuj musis shanet jinde....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 05. 2006 15:23

Když "chcípne" motorka, tak ji pohodlně odtáhneš, když kůň, tak se sice člověk nají, ale musí povolat jeřáb. Navíc těch 60km/h je takový overboost - krátkodobé maximum, motorka to zvládne kapku déle...

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:39

Když by místo aut byli koně, tak by součástí benzínovejch pupm měli byt taky krmelce a žlaby pro vodu.

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:40

Jen aby pak na seno a vodu nezavedli naši socialisti spotřební daň

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  13. 05. 2006 13:05

Jestli se bdou delat i testy ojetych motorek, tak doporucuju stylove zacit s Jawou 20/21/23

Odpovědět  |   | 
koffr  |  13. 05. 2006 13:24

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:46

a co pařez?

Odpovědět  |   | 
halfrom  |  14. 05. 2006 14:38

tak tohle jsem opravdu necekal ... je jasne, ze pohled na design je zcela subjektivni, ale dat Keeway Hurricane bod za design mi prijde jako nejvyssi skodolibost vuci majitelum tohoto "osklivaka" ... vrele doporucuji otestova skutr Aprilia SR 50 R Factory ... moc byste mne potesili

Odpovědět  |   | 
VF  |  14. 05. 2006 15:07

Počítám, že tento test je srovnávací, tudíž bod za design získál v porovnání s HONDOU. Jistě se najde spousta designově vymáklejších, ale v tomto testu je to asi jasné...

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  14. 05. 2006 15:53

Aprilii SR 50 R Factory také máme v plánu, ale až později v létě. Teď vás můžu vás naladit, bude tu co nevidět test Gilery Runner v závodní úpravě, kdy tento skútr jede prý až 160 km/h

Odpovědět  |   | 
core  |  15. 05. 2006 12:53

Sodoma v komore. Skutr ve 160, to musi byt brutalni adrenalin na tech malinkych koleckach

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  14. 05. 2006 17:38

No jen tak na okraj u Keeway ve fabrice ted delaji design anglani a americani a ty nove modely pro 2006 a dal jsou dost maso, kvalita se take zlepsuje, maji fungl nove vyrobni linky z EU/JAP. Pokud vim ten Keeway z recenze je pomerne stara vec..

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  14. 05. 2006 19:43

Mám zkušenost s Huricanem, kterého má kolega od loňského léta.
Je opravdu pohledný a s dálkovým startem a alarmem v ceně vypadá okupě lákavě.
Nový majitel se musí připravit na odškrcení variátoru při 1. garanční prohlídce, protože bez odškrcení (odstranění restriktoru ve koleni výfuku a vujmutí omezující vložky ve variátoru) je topspeed tak 50 a to je opravdu sebevražda. Po derestrikci už jede 60, ale je pořád líný. Teprve výměnou podivně krouceného kolena výfuku za rovnější a kratší (tzv tuning díl, který se dá sehnat běžně ve skůtršopech za cca 500kč) a osazení karburátoru větší hlavní tryskou (do 100kč + práce) lze považovat Keewa za plnohodnotný skůtr. Bohužel tvrzení, že je vybaven ABS je poněkud zavádějící. Keeway ABS opravdu nemá, je to jen taková zvláštní nádobka před brzdičem a ojejí funkci se vedou spory i mezi zasvěcenými mechaniky čínských značek. (Pokud někdo pravdu zná, sem s tou informací.)

Honda Lead z roku 88
Je škaredá a stará, nemá ani odkládací prostor pod sedlem pro helmu, ale i po téměř dvaceti letech bezporuchová a dosahuje lepších jízdních výkonů, ani ne tak na rychlost, jako na zrychlení a lepší funkci variátoru (Keeway se v kopcích prostě nechytá, o zrychlení, či jízdě ve dvou nemluvě).
Na druho stranu mě stála 8000kč a nemám strach ji někde zaparkovat.

Pro zájemce o Keeway doporučuji najít si spolehlivý servis a odškrcení považuji za naprostou nutnost.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  14. 05. 2006 20:12

Myslím, že může poděkovat za všechny čtenáře za doplňující informace! S tím ABS máte pravdu, nejedná se o klasický anti-block systém, český importér brzdu na přední vidlici označuje jako kotoučová s mechanickou ABS. Tak si to přeberte sami...

Odpovědět  |   | 
Richard  |  15. 05. 2006 12:53

Není co přebírat, skutečně to má snahu fungovat jako ABS. Zkoušel jsem to na dílně a má to snahu pulzovat a nebloknout kolečko.....

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  15. 05. 2006 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  15. 05. 2006 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

Odpovědět  |   | 
ricrdet  |  22. 10. 2006 12:24

No ja s tým ABS fakt neviem. Na jednej strane čítam, ze to je blbost, a na druhej ze to funguje a pomáha. Ja som to skúšal, ale niš sa nedialo. Koliesko sa proste zablokovalo a dalej už išlo šusom . mam huricane 1. týždeň a fakt neviem či to mám ísť reklamovať, alebo čo s tým sakra robiť.

Inak s keeway mám zatial dosť zlé skúsenosti. hneť keď som preberal skúter od predajcu, tak som si všimol, že zadný blatník nesedí presne. povedal som to predajcovi a on mi na to, že čo chcem za tie peniaze

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  20. 05. 2006 02:08

LEAD má prostor pro helmu pod sedlem...

Odpovědět  |   | 
mrokar  |  17. 05. 2006 22:11

Ja som ho kupil pred tyzdnom, su tam stupacky pre spolujazdca, iny design pneu, zatial mam len 370 km, cakam na 1. garancku, planujem odstranit kruzok z variatora a kratsie koleno z vyfuku. To, ze este v tom dlhom kolene je restrikcny kruzok som este nikde necital, ale spytam sa servisaka. Maximalka u mna je 50 km/h.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  18. 05. 2006 19:18

Na začátku článku je tato informace: Keeway Hurricane je z roku 2003...

Odpovědět  |   | 
mrokar  |  18. 05. 2006 20:02

Ved ja sa nehadam

Odpovědět  |   | 
Peto  |  27. 12. 2006 22:11

Tá 1,3 kW verzia je blokovaná 3 kilowatová, alebo má iný(slabší) motor?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A