Honda SCV100 Lead vs. Keeway Hurricane 50: Goliáš a David (test)

Ladaik  |  13. 05. 2006 08:46

Mě by spíš zajímali testy silnějších motek. Pujčte si od Yamahy novou R6 

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  13. 05. 2006 09:19

Nebojte, testy "velkých" motorek už začínáme rozjíždět, teď pracuji a jezdím na CBF250, dál se můžete těšit na test ojetiny, chopperu Kawasaki VN800 atd.
 
Ke zmiňované R6: není na nás, že bychom si mohli vybírat, pujčte nám tohle a hned potom si testnem támhle to... Různí výrobci mají různé podmínky půjčování

Odpovědět  |   | 
Ladda  |  13. 05. 2006 11:24

Jen tak dál. Autorevue je oblíbený server, ale vždy mi tu chyběl* testy motorek. Jednou už tady byli, ale pak jste je z nějakýho důvodu zrušily

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  13. 05. 2006 12:05

Spíše člověk, který na tom začal pracovat, nakonec odešel ke konkurenci

Odpovědět  |   | 
Zigi  |  13. 05. 2006 12:05

Ja jsem zase spise pro "normalnejsi" motorky. Preci jenom supersporty se clovek tolik nekoupi. Na druhou stranu ej fakt, ze u aut jsem pro testy sportaku, ale u tech motorek bych radsi ty normalnejsi.

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:36

Supersportů v čr jezdí mraky, supersportivních aut zlomek

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  13. 05. 2006 09:57

Otestujte spis elektricke skutry: E-Max, EVT, a dalsi.
Tihle zapucharove jsou znacne nemoderni..

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  13. 05. 2006 12:35

Keeway je poslečnost z Číny, že? Podle mě jedna z málo čínských firem,která nekopíruje výrobky jiných a pak je vydávat za svoje... Jinak za zavřená verze 1,3 kW je zdechlá až moc... maximálka 40 km/h, ale než se na ni dostanete? To už  raději jeďte na kole.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  13. 05. 2006 14:13

Stejne je zajimave jak jsou ty motorky neefektivni premistovadla. Takovy kun dokaze s "motorem" o sile 0.75kW (tedy presne polovina tehle "zdechliny") dosahnout maximalni rychlosti kolem 60km/hod a to pomerne rychle. Nema problemy ani se zrychlovanim do kopce a to pres to, ze vazi mnohem vice.

Odpovědět  |   | 
-Ferda-  |  13. 05. 2006 14:52

Ale kůň je mnohem dražší na údržbu, měsíční náklady stojí od 5.000 Kč nahoru.... A jeho údržba? mnoo... Kydal jsi někdy hnůj?

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  13. 05. 2006 15:07

Jenze se skutrem zahradu nepooras a hnuj musis shanet jinde....

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  13. 05. 2006 15:23

Když "chcípne" motorka, tak ji pohodlně odtáhneš, když kůň, tak se sice člověk nají, ale musí povolat jeřáb. Navíc těch 60km/h je takový overboost - krátkodobé maximum, motorka to zvládne kapku déle...

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:39

Když by místo aut byli koně, tak by součástí benzínovejch pupm měli byt taky krmelce a žlaby pro vodu.

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:40

Jen aby pak na seno a vodu nezavedli naši socialisti spotřební daň

Odpovědět  |   | 
George_Couser  |  13. 05. 2006 13:05

Jestli se bdou delat i testy ojetych motorek, tak doporucuju stylove zacit s Jawou 20/21/23

Odpovědět  |   | 
koffr  |  13. 05. 2006 13:24

Odpovědět  |   | 
Ladaik  |  13. 05. 2006 15:46

a co pařez?

Odpovědět  |   | 
halfrom  |  14. 05. 2006 14:38

tak tohle jsem opravdu necekal ... je jasne, ze pohled na design je zcela subjektivni, ale dat Keeway Hurricane bod za design mi prijde jako nejvyssi skodolibost vuci majitelum tohoto "osklivaka" ... vrele doporucuji otestova skutr Aprilia SR 50 R Factory ... moc byste mne potesili

Odpovědět  |   | 
VF  |  14. 05. 2006 15:07

Počítám, že tento test je srovnávací, tudíž bod za design získál v porovnání s HONDOU. Jistě se najde spousta designově vymáklejších, ale v tomto testu je to asi jasné...

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  14. 05. 2006 15:53

Aprilii SR 50 R Factory také máme v plánu, ale až později v létě. Teď vás můžu vás naladit, bude tu co nevidět test Gilery Runner v závodní úpravě, kdy tento skútr jede prý až 160 km/h

Odpovědět  |   | 
core  |  15. 05. 2006 12:53

Sodoma v komore. Skutr ve 160, to musi byt brutalni adrenalin na tech malinkych koleckach

Odpovědět  |   | 
Adam Amper  |  14. 05. 2006 17:38

No jen tak na okraj u Keeway ve fabrice ted delaji design anglani a americani a ty nove modely pro 2006 a dal jsou dost maso, kvalita se take zlepsuje, maji fungl nove vyrobni linky z EU/JAP. Pokud vim ten Keeway z recenze je pomerne stara vec..

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  14. 05. 2006 19:43

Mám zkušenost s Huricanem, kterého má kolega od loňského léta.
Je opravdu pohledný a s dálkovým startem a alarmem v ceně vypadá okupě lákavě.
Nový majitel se musí připravit na odškrcení variátoru při 1. garanční prohlídce, protože bez odškrcení (odstranění restriktoru ve koleni výfuku a vujmutí omezující vložky ve variátoru) je topspeed tak 50 a to je opravdu sebevražda. Po derestrikci už jede 60, ale je pořád líný. Teprve výměnou podivně krouceného kolena výfuku za rovnější a kratší (tzv tuning díl, který se dá sehnat běžně ve skůtršopech za cca 500kč) a osazení karburátoru větší hlavní tryskou (do 100kč + práce) lze považovat Keewa za plnohodnotný skůtr. Bohužel tvrzení, že je vybaven ABS je poněkud zavádějící. Keeway ABS opravdu nemá, je to jen taková zvláštní nádobka před brzdičem a ojejí funkci se vedou spory i mezi zasvěcenými mechaniky čínských značek. (Pokud někdo pravdu zná, sem s tou informací.)

Honda Lead z roku 88
Je škaredá a stará, nemá ani odkládací prostor pod sedlem pro helmu, ale i po téměř dvaceti letech bezporuchová a dosahuje lepších jízdních výkonů, ani ne tak na rychlost, jako na zrychlení a lepší funkci variátoru (Keeway se v kopcích prostě nechytá, o zrychlení, či jízdě ve dvou nemluvě).
Na druho stranu mě stála 8000kč a nemám strach ji někde zaparkovat.

Pro zájemce o Keeway doporučuji najít si spolehlivý servis a odškrcení považuji za naprostou nutnost.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  14. 05. 2006 20:12

Myslím, že může poděkovat za všechny čtenáře za doplňující informace! S tím ABS máte pravdu, nejedná se o klasický anti-block systém, český importér brzdu na přední vidlici označuje jako kotoučová s mechanickou ABS. Tak si to přeberte sami...

Odpovědět  |   | 
Richard  |  15. 05. 2006 12:53

Není co přebírat, skutečně to má snahu fungovat jako ABS. Zkoušel jsem to na dílně a má to snahu pulzovat a nebloknout kolečko.....

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  15. 05. 2006 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

Odpovědět  |   | 
Time4Tea  |  15. 05. 2006 15:53

A nevíte jak to funguje? Mě by to mechanické ABS docela zajmalo, protože je to napojeno jen na brzdovou hadici.

Odpovědět  |   | 
ricrdet  |  22. 10. 2006 12:24

No ja s tým ABS fakt neviem. Na jednej strane čítam, ze to je blbost, a na druhej ze to funguje a pomáha. Ja som to skúšal, ale niš sa nedialo. Koliesko sa proste zablokovalo a dalej už išlo šusom . mam huricane 1. týždeň a fakt neviem či to mám ísť reklamovať, alebo čo s tým sakra robiť.

Inak s keeway mám zatial dosť zlé skúsenosti. hneť keď som preberal skúter od predajcu, tak som si všimol, že zadný blatník nesedí presne. povedal som to predajcovi a on mi na to, že čo chcem za tie peniaze

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  20. 05. 2006 02:08

LEAD má prostor pro helmu pod sedlem...

Odpovědět  |   | 
mrokar  |  17. 05. 2006 22:11

Ja som ho kupil pred tyzdnom, su tam stupacky pre spolujazdca, iny design pneu, zatial mam len 370 km, cakam na 1. garancku, planujem odstranit kruzok z variatora a kratsie koleno z vyfuku. To, ze este v tom dlhom kolene je restrikcny kruzok som este nikde necital, ale spytam sa servisaka. Maximalka u mna je 50 km/h.

Odpovědět  |   | 
Roman Daněk  |  18. 05. 2006 19:18

Na začátku článku je tato informace: Keeway Hurricane je z roku 2003...

Odpovědět  |   | 
mrokar  |  18. 05. 2006 20:02

Ved ja sa nehadam

Odpovědět  |   | 
Peto  |  27. 12. 2006 22:11

Tá 1,3 kW verzia je blokovaná 3 kilowatová, alebo má iný(slabší) motor?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A