Honda S2000 neměla mít extrémně točivý čtyřválec. Koncept měl válců pět

6 komentářů

Anti-automat
15. října • 10:57

A to v takovém autě úplně nepotřebujete...to plati aj dnes, nielen vtedy.

Peter
14. října • 20:50

Strašné kecy.
Pätvalec s objemom dva litre určite nie je určený na krútiaci moment v nízkych otáčkach. Na to má malý objem valca. To keď už, tak trojliter štvorvalec. Niečo podobné ako bol v Porsche 968.

Miro
20. října • 19:05

5 valec ma inu charakteristiku zapaľovania ako 4 valec takže aj pri rovnakom objeme dokáže mat väčší točivý moment...

Fráňa
14. října • 11:22

To je zas článek, hned ve druhé větě "s atmosférickým přeplňováním"...

k.ik
14. října • 11:58

od určité rychlosti to jde do sání s větším než atmosferickým tlakem

T.
14. října • 12:00

Pak se tomu ale výstižněji říká náporové sání...

Doporučujeme

Články odjinud