Honda S2000 Club Racer: závodní roadster

Japonská automobilka Honda představí za pár dnů na autosalonu v New Yorku novou verzi modelu S2000. Ta dostane označení „Club Racer Concept”. Honda vyslyšela přání svých fanoušků a Club Racer by měl být model pro ty, kteří vyžadují ještě lepší jízdní výkony, než jaké nabízí sériový model.

Studie, která bude v New Yorku představena se dostane do prodejů v příštím roce, by proti sériové verzi měla být hlavně lehčí. S výkonem se zřejmě hýbat nebude a zůstane tak současných 240 koní. Ovšem nižší hmotnost, daleko jednoznačněji nastavený podvozek a posílené brzdy by měly z Hondy S2000 Club Racer udělat opravdu špičkové nářadí pro milovníky sportovní jízdy. Neoficiálně se hovoří i o sériovém samosvorném diferenciálu.

Protože bude vůz představen ve Spojených státech a tam bude také mířit hlavní podíl z produkce, lze očekávat, že pod kapotou bude opět čtyřválec 2,2 (v Evropě 2,0) o výkonu 240 koní. Díky nižší hmotnosti (současná S2000 váží 1 295 kg) by se mělo zlepšit zrychlení na stovku ze současných 6,5 s na 6,3 s. Ovšem daleko důležitější budou rychlejší průjezdy zatáčkami a celkové chování vozu na technické trati, které by mělo být ještě daleko přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků