Honda S2000 Club Racer: závodní roadster

Japonská automobilka Honda představí za pár dnů na autosalonu v New Yorku novou verzi modelu S2000. Ta dostane označení „Club Racer Concept”. Honda vyslyšela přání svých fanoušků a Club Racer by měl být model pro ty, kteří vyžadují ještě lepší jízdní výkony, než jaké nabízí sériový model.

Studie, která bude v New Yorku představena se dostane do prodejů v příštím roce, by proti sériové verzi měla být hlavně lehčí. S výkonem se zřejmě hýbat nebude a zůstane tak současných 240 koní. Ovšem nižší hmotnost, daleko jednoznačněji nastavený podvozek a posílené brzdy by měly z Hondy S2000 Club Racer udělat opravdu špičkové nářadí pro milovníky sportovní jízdy. Neoficiálně se hovoří i o sériovém samosvorném diferenciálu.

Protože bude vůz představen ve Spojených státech a tam bude také mířit hlavní podíl z produkce, lze očekávat, že pod kapotou bude opět čtyřválec 2,2 (v Evropě 2,0) o výkonu 240 koní. Díky nižší hmotnosti (současná S2000 váží 1 295 kg) by se mělo zlepšit zrychlení na stovku ze současných 6,5 s na 6,3 s. Ovšem daleko důležitější budou rychlejší průjezdy zatáčkami a celkové chování vozu na technické trati, které by mělo být ještě daleko přesvědčivější.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků