Honda S2000 Club Racer: pro fanoušky

Japonská automobilka Honda představila na autosalonu v New Yorku nejnovější edici svého zábavného roadsteru S2000.

I když se Club Racer dostane do prodejů až v příštím roce, již nyní je jasné, že půjde o opravdu zajímavé nádobíčko.

Upravená Honda S2000 bude i nadále poháněná stejným motorem, tedy čtyřválcem 16V DOHC VTEC o výkonu 240 koní. Protože je edice určena jen pro americký trh, bude mít motor objem 2,2 litru. Výkon je přenášen prostřednictvím šestistupňového manuálu na zadní kola, kde na něj bude čekat samosvorný diferenciál.

Díky zásahům do váhy vozu bylo dosaženo ideálního rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou v poměru 50:50. Club Racer bude stát na kolech z velmi lehké slitiny o rozměru 17" které budou obouvat pneumatiky Bridgestone Potenza RE070s.

Klubová „S2k” bude v nové úpravě lehčí, tužší a agresivnější. Celý vůz doznal takových změn, aby byly maximalizovány primární vlastnosti vozu. Základní úpravou byla redukce hmotnosti. Díky velkému použití hliníku byla hmotnot snížena o 40 kg na výsledných 1 280 kg. Vůz navíc dostal nové výztuhy, které na váze nepřidaly, ale výrazně se zvýšila tuhost karoserie.

Honda zapracovala také na novém podvozku a brzdách. Podvozek je nyní daleko sportovnější, což sice ubralo na již tak malém komfortu, ale přidalo na jízdních výkonech.

Na nich se projeví i nové aerodynamické prvky na karosérii, které dokážou zvýšit přítlak i v nižších rychlostech, což opět pomůže k dosažení lepších časů. Každý si okamžitě všimne nového velkého přítlačného křídla a také modifikovaného předního nárazníku.

Do Evropy se tato verze bohužel zřejmě nedostane, což je jistě škoda. Jde o jednu z nejortodoxnějších Hond posledních let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000 Club Racer


 

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 230 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 152 759 km
Cena: 202 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2004
Stav: 72 977 km
Cena: 76 000 Kč
Honda CRV 2
Rok výroby: 2016
Stav: 32 320 km
Cena: 600 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2014
Stav: 18 031 km
Cena: 540 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2010
Stav: 37 099 km
Cena: 206 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků