Honda S2000 Club Racer: pro fanoušky

Japonská automobilka Honda představila na autosalonu v New Yorku nejnovější edici svého zábavného roadsteru S2000.

I když se Club Racer dostane do prodejů až v příštím roce, již nyní je jasné, že půjde o opravdu zajímavé nádobíčko.

Upravená Honda S2000 bude i nadále poháněná stejným motorem, tedy čtyřválcem 16V DOHC VTEC o výkonu 240 koní. Protože je edice určena jen pro americký trh, bude mít motor objem 2,2 litru. Výkon je přenášen prostřednictvím šestistupňového manuálu na zadní kola, kde na něj bude čekat samosvorný diferenciál.

Díky zásahům do váhy vozu bylo dosaženo ideálního rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou v poměru 50:50. Club Racer bude stát na kolech z velmi lehké slitiny o rozměru 17" které budou obouvat pneumatiky Bridgestone Potenza RE070s.

Klubová „S2k” bude v nové úpravě lehčí, tužší a agresivnější. Celý vůz doznal takových změn, aby byly maximalizovány primární vlastnosti vozu. Základní úpravou byla redukce hmotnosti. Díky velkému použití hliníku byla hmotnot snížena o 40 kg na výsledných 1 280 kg. Vůz navíc dostal nové výztuhy, které na váze nepřidaly, ale výrazně se zvýšila tuhost karoserie.

Honda zapracovala také na novém podvozku a brzdách. Podvozek je nyní daleko sportovnější, což sice ubralo na již tak malém komfortu, ale přidalo na jízdních výkonech.

Na nich se projeví i nové aerodynamické prvky na karosérii, které dokážou zvýšit přítlak i v nižších rychlostech, což opět pomůže k dosažení lepších časů. Každý si okamžitě všimne nového velkého přítlačného křídla a také modifikovaného předního nárazníku.

Do Evropy se tato verze bohužel zřejmě nedostane, což je jistě škoda. Jde o jednu z nejortodoxnějších Hond posledních let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Honda S2000 Club Racer


 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků