Honda rozšiřuje výrobu ve Velké Británii

Společnost Honda Motor Europe Ltd. oznámila, že její evropská výrobní jednotka Honda of the UK Manufacturing Ltd. (HUM) se sídlem v britském Swindonu plánuje na rok 2007 rozšíření objemu výroby na čtvrt miliónu vozidel ročně. Aby bylo možné tento cíl naplnit, hodlá HUM zaměstnat 700 nových pracovníků.
 
Roční výroba 250 000 odpovídá plnému využití kapacit HUM. Závod dosud vyráběl přibližně ze tří čtvrtin své maximální kapacity, kdy jedna z jeho dvou výrobních linek běžela ve dvousměnném provozu, zatímco druhá linka byla využita pouze na jednu směnu. Navýšení výroby bude dosaženo přidáním druhé směny na druhé výrobní lince. 
 
Tento požadavek na zvýšení výroby je především důsledkem bezprecedentní celoevropské poptávky po novém třídveřovém a pětidveřovém modelu Civic, které vyrábí výhradně HUM. Ve Swindonu se navíc bude vyrábět také zcela nová Honda CR-V, která si odbyla svou světovou premiéru na autosalónu v Paříži. Dodávky tohoto modelu do celé Evropy by měly být zahájeny v lednu 2007, čímž dále vzroste potřeba rozšíření kapacit HUM.
 
Takeo Fukui, president a generální ředitel společnosti Honda Motor Co., Ltd. na tiskové konferenci v Paříži uvedl: „Od příštího jara plánujeme rozšíření výroby modelů CR-V a Civic v našem závodě v britském Swindonu a během roku 2007 bychom v tomto závodě rádi dosáhli jeho maximální kapacity 250 000 vozidel.“ 
 
HUM v současnosti zaměstnává 4 200 pracovníků. Zvýšením tohoto počtu o 700 nových zaměstnanců a využitím maximální výrobní kapacity bude značka Honda schopna naplno využít potenciál, který závod ve Swindonu nabízí.
 
V tomto roce společnost Honda oslavila 20 let výroby v závodě Swindon, který je schopen tuto novou fázi vývoje absolvovat s maximální efektivitou a bez nutnosti dodatečných nákladů na infrastrukturu závodu, který si dosud vyžádal investice ve výši 1,33 miliardy liber.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků