Honda prý konečně chystá osmiválec

Zatímco mnoho automobilek se v současnosti ubírá cestou snižování objemů motorů, Honda se zřejmě hodlá vydat jinou trasou, která by ji pomohla oprášit svůj status výrobce dynamických sportovně laděných vozidel. Kvalitu, spolehlivost a dlouhou životnost nelze upřít většině z jejich motorů a to zejména u čtyřválců, v kuloárech se však začali šířit informace, které nepochybně potěší snad každého fanouška této japonské značky. Honda prý chystá výkonný osmiválec, který by měl být zdárným konkurentem pro podobné agregáty z dílny BMW a Mercedesu.

Podle předběžných informací si nový osmiválec zřejmě najde místo v nabídce pro vlajkovou loď – Hondu Legend, která si právě pro tento svůj „deficit“ vysloužila mnoho kritiky a svým způsobem získala oproti konkurentům nevýhodu. V souvislosti s novým agregátem však budeme moct počítat i s odlehčenou verzí pro sportovní modely a to třeba pro novou připravovanou Hondu NSX, ovšem podle některých zdrojů, se nového agregátu tak brzo nedočkáme, automobilka by to však měla stihnout do roku 2015.

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků