Honda prodává v Česku nový Type-R od 929 900 Kč

Novou Hondu Type-R, která nadále disponuje pouze pohonem předních kol, na něž z dvoulitrového přeplňovaného motoru posílá 320 koňských sil a zvládá maximální rychlost 272 kilometrů v hodině, lze v tuzemsku získat nejlevněji za 929 900 Kč. 

Kromě zmíněných parametrů pak vlastník získá ve voze šest airbagů, dvacetipalcová kola, bezklíčkový přístup, sportovní sedačky, hliníkové pedály, šestistupňovou manuální převodovku, parkovací kameru, adaptivní tempomat, rádio s osmi reproduktory a automatickou klimatizaci.

Honda Civic Typer-R na vlastní kůži. Nahlédněte i pod kapotu

Honda Civic Typer-R na vlastní kůži. Nahlédněte i pod kapotu

Za příplatek 70 tisíc korun si pak lze objednat verzi GT, která pak navíc obsahuje například lepší rádio, navigaci, parkovací senzory i vpředu, systém pro sledování slepého úhlu a dvouzónovou klimatizaci.

Na galerii snímků vozu se podívejte níže:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2011
Stav: 26 745 km
Cena: 220 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 23 635 km
Cena: 300 000 Kč
Honda Civic 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 50 568 km
Cena: 120 000 Kč
Honda CRV 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: 13 870 km
Cena: 540 000 Kč
Honda CRV 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 150 530 km
Cena: 274 000 Kč
Honda Civic 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 137 989 km
Cena: 57 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků