Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Letošní závod do vrchu Pikes Peak se pojede už tento měsíc, od 24. června se konají technické přejímky, prezentace a přípravy na start. Honda se letos zúčastní s trojicí oficiálních aut a všechna budou vycházet z nového hybridního supersportu NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda zkusí při letošním závodě do vrchu Pikes Peak štěstí se třemi speciály NSX. Jeden bude téměř sériový, druhý výkonnější a odlehčený a třetí plně elektrický

Jeden bude startovat v kategorii Time Attack 2 a vlastně půjde o produkční automobil s nezbytnou bezpečnostní výbavou, kterou vyžadují předpisy. Pohon ale bude sériový, vůz vlastně použije pouze jiné pneumatiky.

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Druhá Honda NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1 a ta dostane poladěný motor, závodní výfuk a především zhubne. Automobilka speciál zbaví všeho nepotřebného. Zůstane ale elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava spolu s devítistupňovým automatem.

Třetí vůz Hondy bude elektromobil inspirovaný modelem NSX, ale jeho design automobilka ještě tají. Dohromady bude mít čtyři elektromotory a celkový výkon je třikrát vyšší než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD, se kterým Honda vyhrála ve své třídě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 35 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků