Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Letošní závod do vrchu Pikes Peak se pojede už tento měsíc, od 24. června se konají technické přejímky, prezentace a přípravy na start. Honda se letos zúčastní s trojicí oficiálních aut a všechna budou vycházet z nového hybridního supersportu NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda zkusí při letošním závodě do vrchu Pikes Peak štěstí se třemi speciály NSX. Jeden bude téměř sériový, druhý výkonnější a odlehčený a třetí plně elektrický

Jeden bude startovat v kategorii Time Attack 2 a vlastně půjde o produkční automobil s nezbytnou bezpečnostní výbavou, kterou vyžadují předpisy. Pohon ale bude sériový, vůz vlastně použije pouze jiné pneumatiky.

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Druhá Honda NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1 a ta dostane poladěný motor, závodní výfuk a především zhubne. Automobilka speciál zbaví všeho nepotřebného. Zůstane ale elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava spolu s devítistupňovým automatem.

Třetí vůz Hondy bude elektromobil inspirovaný modelem NSX, ale jeho design automobilka ještě tají. Dohromady bude mít čtyři elektromotory a celkový výkon je třikrát vyšší než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD, se kterým Honda vyhrála ve své třídě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků