Honda přiveze na Pikes Peak tři speciály NSX. Jeden bude na elektřinu

Letošní závod do vrchu Pikes Peak se pojede už tento měsíc, od 24. června se konají technické přejímky, prezentace a přípravy na start. Honda se letos zúčastní s trojicí oficiálních aut a všechna budou vycházet z nového hybridního supersportu NSX.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Honda zkusí při letošním závodě do vrchu Pikes Peak štěstí se třemi speciály NSX. Jeden bude téměř sériový, druhý výkonnější a odlehčený a třetí plně elektrický

Jeden bude startovat v kategorii Time Attack 2 a vlastně půjde o produkční automobil s nezbytnou bezpečnostní výbavou, kterou vyžadují předpisy. Pohon ale bude sériový, vůz vlastně použije pouze jiné pneumatiky.

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Honda NSX Type-R má šanci na výrobu, ale bez elektromotorů

Druhá Honda NSX odstartuje v kategorii Time Attack 1 a ta dostane poladěný motor, závodní výfuk a především zhubne. Automobilka speciál zbaví všeho nepotřebného. Zůstane ale elektronicky řízený pohon všech kol a hybridní soustava spolu s devítistupňovým automatem.

Třetí vůz Hondy bude elektromobil inspirovaný modelem NSX, ale jeho design automobilka ještě tají. Dohromady bude mít čtyři elektromotory a celkový výkon je třikrát vyšší než jakým disponoval loňský elektrický speciál CR-Z AWD, se kterým Honda vyhrála ve své třídě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků