Honda přiveze do Ženevy CR-V s motorem 1.6 i-DTEC

Autosalon v Ženevě se nezadržitelně blíží a automobilky postupně začínají oznamovat, co bude na jejich stáncích k vidění. Honda přiveze dva koncepty a opět vystaví model CR-V. Svou premiéru v kombinaci s tímto SUV si totiž začátkem března odbude naftový čtyřválec 1.6 i-DTEC.

Honda CR-V 2013: první jízdní dojmy

Honda CR-V 2013: první jízdní dojmy

Ten si budeme moci objednat výhradně s pohonem přední nápravy a manuální převodovkou. Honda ale žádné další podrobnosti týkající se modelu CR-V 1.6 i-DTEC nezveřejnila, nicméně už dříve bylo oznámeno, že tento agregát dosahuje maximálně na 120 koní, přičemž maximum točivého momentu má hodnotu 300 Nm. Po Civic je CR-V druhým modelem, který tuto novinku dostane. Na trhu se objeví na podzim letošního roku. 

Kromě úsporné Hondy CR-V vystaví japonská automobilka také koncept NSX a zajímavý určitě také bude druhý koncept, který naznačí připravované kombi odvozené od současného hatchbacku Civic.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků