Honda připravila pro pařížský autosalon řadu novinek

Japonská automobilka Honda připravila pro pařížský autosalon představení mnoha novinek, které jsou určeny pro evropský a tedy i náš trh. Hlavním lákadlem bude představení zcela nové generace oblíbeného SUV modelu CR-V a také představení produkční verze ostrého Civicu Type-R. K tomu ovšem přidá i novinky, které jsou určeny pro dnešní modely.

Typickým zástupcem rodinných SUV vozů je Honda CR-V. V Paříži se představí již třetí generace, která přinese nejen oživení vzhledu, ale také mnoho nového pod kapotu. Nově se v tomto modelu objeví čtyřválec o objemu 2,4 litru, který měl své místo doposud v modelu Accord. Motor o výkonu 125 kW tak jistě potěší nejednoho řidiče. CR-V bude mít i nadále v nabídce špičkový naftový motor 2,2 i-CTDi.

Tip: test nynější generace Hondy CR-V s motorem 2,2 i-CTDI si můžete přečíst zde

Velkou změnou u nové generace bude absence rezervy na zadních dveřích. Ta se v duchu posledního trendu přesune zpět do zavazadelníku. Také ve výbavách se odehrají velké změny a Honda tak nabídne prvky, které byly doposud určeny pouze pro drahé vozy. Aktivní tempomat, bezpečnostní systémy poslední generace a mnoho dalšího.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Nová generace Hondy CR-V

Druhou novinkou bude představení Civicu Type-R, který se tak již brzy dostane k zákazníkům. Dlouho očekávaný vůz potěší hlavně milovníky maximálních zážitků z jízdy. Pod kapotou se opět objeví známý atmosférický dvoulitr o výkonu 147 kW (200 k). Ten bude ovšem zabalen do zcela nového designu a bude postaven na zcela novém podvozku. Ten by měl přinést ještě lepší ovladatelnost a zábavnost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Hondy Civic Type-R

Tip2: test poslední generace Hondy Civic s motorem 1,8 si můžete přečíst zde

Další novinky jsou drobnějšího charakteru a týkají se stávajících modelů. Honda zde představí rodinné MPV FR-V v novém modelovém roku 2007. Pro případné zájemce je zde skvělá zpráva. Honda totiž do tohoto modelu nasadí motor 1,8 i-VTEC, se kterým nyní jezdí nová generace Civicu.

Tip3: test rodinné Hondy FR-V s motorem 2,2 i-CTDi si můžete přečíst zde

Pro příznivce klasického sportovního modelu S2000 Honda přichystala drobnější stylingové změny v interiéru. Honda S2000 ve speciální edici dostane nové čalounění v nových barvách.

Mimo toto přichystala Honda do Paříže i řadu dalších zajímavostí, ať už pro dnešní modely, nebo pro modely, které přijdou v blízké budoucnosti.

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků