Honda připravila pro pařížský autosalon řadu novinek

Japonská automobilka Honda připravila pro pařížský autosalon představení mnoha novinek, které jsou určeny pro evropský a tedy i náš trh. Hlavním lákadlem bude představení zcela nové generace oblíbeného SUV modelu CR-V a také představení produkční verze ostrého Civicu Type-R. K tomu ovšem přidá i novinky, které jsou určeny pro dnešní modely.

Typickým zástupcem rodinných SUV vozů je Honda CR-V. V Paříži se představí již třetí generace, která přinese nejen oživení vzhledu, ale také mnoho nového pod kapotu. Nově se v tomto modelu objeví čtyřválec o objemu 2,4 litru, který měl své místo doposud v modelu Accord. Motor o výkonu 125 kW tak jistě potěší nejednoho řidiče. CR-V bude mít i nadále v nabídce špičkový naftový motor 2,2 i-CTDi.

Tip: test nynější generace Hondy CR-V s motorem 2,2 i-CTDI si můžete přečíst zde

Velkou změnou u nové generace bude absence rezervy na zadních dveřích. Ta se v duchu posledního trendu přesune zpět do zavazadelníku. Také ve výbavách se odehrají velké změny a Honda tak nabídne prvky, které byly doposud určeny pouze pro drahé vozy. Aktivní tempomat, bezpečnostní systémy poslední generace a mnoho dalšího.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Nová generace Hondy CR-V

Druhou novinkou bude představení Civicu Type-R, který se tak již brzy dostane k zákazníkům. Dlouho očekávaný vůz potěší hlavně milovníky maximálních zážitků z jízdy. Pod kapotou se opět objeví známý atmosférický dvoulitr o výkonu 147 kW (200 k). Ten bude ovšem zabalen do zcela nového designu a bude postaven na zcela novém podvozku. Ten by měl přinést ještě lepší ovladatelnost a zábavnost.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Koncept Hondy Civic Type-R

Tip2: test poslední generace Hondy Civic s motorem 1,8 si můžete přečíst zde

Další novinky jsou drobnějšího charakteru a týkají se stávajících modelů. Honda zde představí rodinné MPV FR-V v novém modelovém roku 2007. Pro případné zájemce je zde skvělá zpráva. Honda totiž do tohoto modelu nasadí motor 1,8 i-VTEC, se kterým nyní jezdí nová generace Civicu.

Tip3: test rodinné Hondy FR-V s motorem 2,2 i-CTDi si můžete přečíst zde

Pro příznivce klasického sportovního modelu S2000 Honda přichystala drobnější stylingové změny v interiéru. Honda S2000 ve speciální edici dostane nové čalounění v nových barvách.

Mimo toto přichystala Honda do Paříže i řadu dalších zajímavostí, ať už pro dnešní modely, nebo pro modely, které přijdou v blízké budoucnosti.

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků