Honda přiostřuje, uvádí „sportovní“ verzi Jazz Si

Japonská Honda, která v posledních letech stále více opomíjí výrobu a vývoj sportovních vozidel a modelů zaměřených na radost z jízdy, se svou reputaci snaží z času na čas přece jen vylepšit. Abychom si ale něco nenalhávali, otevřeně řekněme, že se jí to moc nedaří a Honda stále více zapadá mezi šedý, ničím výjimečný průměr. A nová „sportovní“ verze modelu Jazz pověst automobilky jistě moc nezlepší.

Honda Jazz Si má přijít nejprve do Británie, kde bude začínat s cenovkou 12 835 liber (zhruba 370 000 kč). Za tuto sumu dostane zákazník verzi poháněnou úsporným 1,2 l čtyřválcem (k dispozici bude i 1,4 ES) s výbavou v hodnotě kolem 2 000 liber, sportovními doplňky, jakým je třeba odkládací prostor pro rukavice a slušivá 16-ti palcová litá kola. Specialitou je i chromová maska chladiče, decentní zadní spoiler a v interiéru koberečky s logem Si.

Prodeje tohoto „sporťáčku“ spouští automobilka 1. dubna a vypadá to tak, že nepůjde jen o nějaký žertík...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Honda Jazz Si
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků